Gå til innhold

Hva er galt med dagens samfunn!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva som er galt med dagens samfunn er at vi slipper inn alt for mange

innvandrere, vi tilpasser oss deres levemåte, vi gir etter for deres klager på

kjære Norge, vi kler oss i klær som er 10 størrelser for store, vi syntes det er ok

å høre på neger-musikk, emo-skrik & satan-musikk.

Vi er naive, vi gir inn for all form for diskusjon, så lenge vi ikke blir kalt rasister.

 

Ved bruk av "vi", reffererer jeg til den store andelen av Nordmenn som har mistet vettet.

Lenke til kommentar
Kanskje du kan forklare oss hvordan "ekte" nordmenn oppførerer seg, hvilken musikk "ekte" nordmenn hører på, og hvordan "ekte" nordmenn kler seg? Kanskje du har lyst til å definere norsk kultur?

Vi hører på Norsk musikk ;)

Vi kler oss i de klærne vi liker, og ikke fordi noen har dratt med seg dritten.

 

Norsk kultur er en kultur uten kebab, pakkis-musikk, islam, hijab,

negre, pakkiser, osv.. ;)

Endret av TheIdanator
Lenke til kommentar
Det viser menneskelig natur av brutalitet i dagens samfunn

 

 

Anbefaler alle å ikke se den

for en syk video. absolutt det verste jeg noensinne har sett.

 

Det verste er ikke det der, det er at det ligger på THE INTERNETZ

og at folk faktisk liker og tenner på sånne helt syke ting. Internett er det perfekte eksemplet på menneskesinnet. Her ligger alt det syke, syke syke som aldri hadde sluppet ut hadde det ikke vært for anonymiteten.

Alt disse syke tingene blir ledd av, og egentlig bagatellisert av mange.

Hvis noen vet hva "b0g" er, så tror jeg "she look very tired" ringer en bjelle.

 

1 guy 1 jar var det som fikk meg til å innse hvor mye syke fetisjer som fins ute i verden.

Jeg liker ikke menneskeheten. Det er alt for mye sykt, jævlig og horribelt som trekker ned for det positive som har blitt utrettet.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar
20. Det står i profilen. Men jeg ser ikke helt hvordan det er relevant.

Aha... Jeg trodde han/hun jikk på ungdomskolen eller noe, siden van skriver at han/hun er hjemme fra skolen... Det er jo så vanlig når folk vokser opp, å får se hvor mye dritt det er i verden (som det alltid har vært, bare at man før var under foreldrenes vinger og ikke la merke til det), at man starter å lure på hva som plutselig har blitt galt med samfunnet.

Lenke til kommentar
Kanskje du kan forklare oss hvordan "ekte" nordmenn oppførerer seg, hvilken musikk "ekte" nordmenn hører på, og hvordan "ekte" nordmenn kler seg? Kanskje du har lyst til å definere norsk kultur?

Vi hører på Norsk musikk ;)

Vi kler oss i de klærne vi liker, og ikke fordi noen har dratt med seg dritten.

 

Norsk kultur er en kultur uten kebab, pakkis-musikk, islam, hijab,

negre, pakkiser, osv.. ;)

 

Vi hører på amerikansk og britisk musikk, kler oss i svenske og amerikanske klær.

Lenke til kommentar

Tja, utifra hukomelse er det vel en 7-8 stater som er sånn ca rektangulære!

 

Åh! Herre! ...Aluxez...

Det er fullstendig reelt. Folk som Baltazar som hevder at dagens regjering er en mafia som prøver å svindle befolkningen for penger, selge landet til muslimer osv. Det er slike folk som ødelegger.

 

Er litt enig i at det ødelegger debatten litt at alt og alle er et resultat av jødekonspirasjoner og snikismalisering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...