Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

spørsmål løst. er du nyskjerrig kan du likevel få lese... =)

 

 

Wildfire.

 

hvis jeg bruker APNDroid eller [settings --> Wireless --> Mobile data] og slår av, vil telefonen da slutte å laste ned epost automatisk uten min tillatelse?

 

---

 

Kan jeg lage spesielle profiler som jeg kan på sony ericsson? (som t.d egenmodifisert; "på møte", "på byen", "i bilen"?

 

f.eks har 'møte' lav ringelyd, lav meldingslyd, og vibrasjon, mens 'på byen' har høy lyd, vibrasjon, og 'i bilen' mellomhøy ringelyd. ?

 

hvis ikke det går på telefonen, finnes det en app som gjør det?

 

---

 

 

hvis jeg sier når jeg konfigurerer telefonen (første påslåing etter 'unboxing') at jeg kun vil koble til via wlan, kan jeg endre dette senere?

 

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen vil ikke koble seg opp mot telefonnettet, funker hvis jeg bruker en nand backup der jeg har null programmer innstallert. Merket dette for litt over en uke siden, så jeg gjorde enn full wipe, skrudde av datanett så fort telefonen var booted igjen, innstallerte astro og titanium backup og gjennopprettet programmene mine, og når jeg prøve å skru på datanett, virket det ikke.

 

Bruker netcom og har en nexus one

Lenke til kommentar

Jeg ser det at problemet med feilmeldingen "Prosessen android.process.acore har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen." blir hyppig spurt på i forskjellige fora, uten noen nevneverdige gode svar.

 

Virker som det er et hyppigere problem med 2.2 kontra tidligere versjoner.

 

 

Andre som har dette problemet?

Lenke til kommentar

Jeg har løsningen. Slutt å legge inn ørten roms i uka :) Standard holder i massevis til telefonbruk.

 

Jeg har lagt inn en rom når jeg hadde 2.1. Deretter benyttet jeg reflash fra samme leverandør dagen etter.

 

Deretter oppgraderte jeg til 2.2.

 

Så kom problemet med feilmeldingen.

Lenke til kommentar

Anbefalte lille bror(14 år) å kjøpe seg en HTC Wildfire. Vil tro at det må være en av de bedre android telefonene i denne prisklassen. Er dere som har den fornøyd med hvordan den er? Er det kommet noen nye oppdateringer til den? Amobil testen var jo noe negativ, men andre tester jeg har lest har vært bedre.

Lenke til kommentar

Telefonen vil ikke koble seg opp mot telefonnettet, funker hvis jeg bruker en nand backup der jeg har null programmer innstallert. Merket dette for litt over en uke siden, så jeg gjorde enn full wipe, skrudde av datanett så fort telefonen var booted igjen, innstallerte astro og titanium backup og gjennopprettet programmene mine, og når jeg prøve å skru på datanett, virket det ikke.

 

Bruker netcom og har en nexus one

Det sier jo seg selv at det er noe du gjennoppretter med Titanium som forårsaker det... Start med å ikke gjenopprette noen innstillinger, bare apps+data. Hvis ikke det virker heller, er det bare å ta app for app (det er jo kjempegøy :p)
Lenke til kommentar

Telefonen vil ikke koble seg opp mot telefonnettet, funker hvis jeg bruker en nand backup der jeg har null programmer innstallert. Merket dette for litt over en uke siden, så jeg gjorde enn full wipe, skrudde av datanett så fort telefonen var booted igjen, innstallerte astro og titanium backup og gjennopprettet programmene mine, og når jeg prøve å skru på datanett, virket det ikke.

 

Bruker netcom og har en nexus one

Det sier jo seg selv at det er noe du gjennoppretter med Titanium som forårsaker det... Start med å ikke gjenopprette noen innstillinger, bare apps+data. Hvis ikke det virker heller, er det bare å ta app for app (det er jo kjempegøy :p)

 

Det var ikke titanium sin feil. Fant appen ganske fort. Det var SwitchPro Widget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...