Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei lurer på om noen har noen forslag til hvordan man kan sende musik til et bluetooth headsett som ikke støtter a2dp? tenker liksom vis noen ringer meg og setter telefonen ved en høytaler vil jo det komme musikk til headsettet. prøvde meg på denne, men støtta vist ikke bluetooth, men fikk musikken til riktig høytaler på telefonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Vurderer å roote Desire'en min og ser at det står man trenger et adapter til å ha SD kortet mitt i. MÅ jeg ha den adapteren for å lage et goldcard?

Lenke til kommentar

SDK'en for Android 2.2 er lagt ut: http://developer.android.com/index.html Så får vi se hva det bringer.

 

Hell yeah! Da får vel Cyanogen satt rævva i gir :w00t:

Lover godt! Foreløpig veldig fornøyd med CyanogenMod.

 

Ah, herlig. Tok endelig mot til meg og flashet Magic'en min med Cyanogenmod... det var en drøy prosedyre, igrunn.. Men endelig kvitt Android 1.5. :)

Ja, tok litt tid å få klargjort til installasjon med riktige filer og alt det der, men selve installasjonen var kjapp når en hadde alt klart. Har hørt at å oppgradere til en nyere versjon av Cyanogen skal være ganske enkelt, men har ikke prøvd ennå.

Lenke til kommentar

hva er så spesielt med Cyanogen?

 

I et nøtteskall:

-Små forbedringer i alle deler av operativsystemet

(optimalisert kernel, nyere Android-versjon (for de som er stuck på gamle), multitouch ++)

 

-Utvidet funksjonalitet

(FLAC-støtte, MMS-forbedringer, tethering, apps på på SD-kortet, oppdatere rom'en gjennom CM-updater (kan lastes ned fra Market) ++)

 

Se Changelog for mer.

 

Les mer på Cyanogenmod.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...