Gå til innhold

Prisguide.no går tregt!

VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Klikka på kabinetter i prisguiden kl: 21:35. Siden kom frem etter ti minutter. :p Hva skal man si :D ? Klikka på en annen link. Står bare å søker. Gir opp :rofl:! Ser ut som det tar 10 minutter for at en side skal laste.

Endret av ronron25
Skrevet (endret)

Hvis det er vedlikehold og oppdateringer de driver med på søndager, hvorfor kan de ikke bare stenge siden et par timer ? Så slipper vi å pines med en ubrukelig prisguide.

(Endret: la til en e)

Endret av k-orm
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Det går ikke på serverkapasiteten. Det dreier seg om at mye av koden er gammel og ineffektiv. Det jobbes det med kontinuerlig. :)

Marius

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har store problemer med at prisguiden ser ut til å "henge" i min nettleser for tiden. Står nederst i firefox (som jeg bruker):

Read qstream-down.qbrick.com

Er dette en server som håndterer reklamen deres eller er det noe annet som gjør at den er treig? Merker ikke samme problemet på resten av hw.no-siden eller på forumet.

Skrevet

Prisguiden er håplaus. Er konstant ustabil. Akkurat no kjem eg ikkje inn på sida. Det skjer for ofte, og når eg først er innpå går det ofte treigt.

• 2 uker senere...
Skrevet
Det jobbes med å optimalisere den, kommer også en ny versjon av Prisguiden. Da vil man forhåpentligvis oppleve at ting går litt raskere :)

Legg ut hva dere jobber med i Beta, vil heller bruke det enn "sirupsguiden.no".

Skrevet (endret)

Fortsatt fusker prisguiden når jeg går fra amobil.no og inn i prisguiden. Går sørpetregt. Kommer bare opp en blank side når jeg bruker FF 3.53

Men ser ut til å fungere bra i Google Chrome

Endret av Stig-Arne
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...