Gå til innhold

HTC Touch Diamond 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, så det følger med skjermbeskytter :) Går ut i fra det er samme som fulgte med TP, men synes den var noe tykk og hindret til dels touch-funksjonen på telefonen. Noen som vet når det kommer noe lignende Invisible Shield til Diamond 2?

 

Følger opp med en liten software tour :)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Skjermbeskytter følger med ja. Men jeg tok og bestilte invisibleSHIELD fra zagg.com fordi jeg har svært gode erfaringer med den beskyttelsen (har på ipoden og bestilte en til bruttern til han sin KU990). Da blir jeg kvitt fettflekker i samme slengen :)

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har bestilt hos MPX men som kun ser at den er innlevert på postterminalen i Stokke? Betyr det at den fortsatt er i Stokke eller kan det bety at den er på vei til en ny plass men ikke er registrert der enda? Er ikke så vant til å følge sporlinker, så er litt usikker her nå.

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som har bestilt hos MPX men som kun ser at den er innlevert på postterminalen i Stokke? Betyr det at den fortsatt er i Stokke eller kan det bety at den er på vei til en ny plass men ikke er registrert der enda? Er ikke så vant til å følge sporlinker, så er litt usikker her nå.

 

Min er fortsatt: "INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING ". :|

Men ja, den er som regel på vei til en ny plass.

Lenke til kommentar
For min gamle Nokia E65 tok kvelden i dag.

 

 

Det falt tilfeldigvis en slegge ned på den? :D

 

(min står også på innlevert).

Hehe, I wish... :D

Men det må vel egentlig gå under slitasjeskade. Den har vært med ut en vinterkveld før og ja... ramlet i bakken en god del ganger. Den har vel fusket litt i det siste og i dag bestemte den seg for at den ikke liker SIM - kortet mitt !

 

Edit: Ser ut som det er SIM-kortet mitt som har fått seg en trøkk nå. Det betyr vel at jeg må vente på å få et nytt SIM-kort også. Altså er det ikke så travelt å få ny mobil og jeg kommer til å måtte gå flere dager uten mobil. :no:

Endret av KimS
Lenke til kommentar

Hei!

 

Fikk min DT2 i går, har lekt mye med den siste 24 timer :p Telefonen er kjempelekker, og funker glimrende. Anbefaler noen programmer for å gjøre det hele enda bedre:

 

Bytt keyboard når man tar ut stylus: http://www.nuerom.com/BlogEngine/page/nueSIPStylus.aspx

Screen og key lock, men sensorstøtte: http://www.zuinigerijder.com/

Bedre "haptic feedback": http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511071

 

mvh

PK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...