Gå til innhold

HTC Touch Diamond 2


Anbefalte innlegg

så iphone er forsatt det bättre alternativet och mest genoførda per idag?

 

Tvert imot...

 

 

GPS: Jeg har brukt TomTom Navigator 7.450 (9028). Det fungerer utmerket hvis du legger inn en .exe som heter "TomTom Audio Fix". Dette må gjøres fordi lyden på talebeskjeder blir kuttet etter én delmelding ("Etter 100 meter ..." blir f.eks. til "Etter" ).

Endret av fredes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVilken versjon av Tomtom har du brukt? Jeg har kjøpt Tomtom 7 men får beskjed om at den ikke støtter Diamond2 når jeg installerer den.

 

7.910 er vel den som funker best.

 

Du må dog gjennom en liten operasjon for å få TomTom Home til å funke.

Først må du laste ned en modda tthome.jar som gjør at den aksepterer at din Diamond2 er godkjent, så må du laste ned kartet, som vil faile med installasjonen. Da kan du ta kartfilen som ligger i ditt TTHome-directory, unzippe den manuelt (sammen med autentikasjonsfilen) og kopiere det over til DIamond2en din.

 

Da funker alt bra :D

 

Øystein

Lenke til kommentar
Dere som ønsker telefonen uten abn. burde sjekke ut Lefdal.com eller elkjop.no! De har helge tilbud, 3995,-

 

Usikker på leverings tiden da den ikke er på lager nå, men ifølge de på kundeservice var den på lager, men bare ikke registrert enda.

 

Selv sliter jeg med å få bestilt den fra Netcom.no :| Ønsker å beholde nummeret mitt og da må jeg få en kode på sms som jeg skal skrive inn, men får den aldri :p

Takk for tipset. Da har jeg lagt inn en bestilling hos Elkjøp. :)

Ser ut som det hadde lønt seg å bestille den fra lefdal, de har fått den inn, det har ikke elkjøp :p

Lenke til kommentar
Dere som ønsker telefonen uten abn. burde sjekke ut Lefdal.com eller elkjop.no! De har helge tilbud, 3995,-

 

Usikker på leverings tiden da den ikke er på lager nå, men ifølge de på kundeservice var den på lager, men bare ikke registrert enda.

 

Selv sliter jeg med å få bestilt den fra Netcom.no :| Ønsker å beholde nummeret mitt og da må jeg få en kode på sms som jeg skal skrive inn, men får den aldri :p

Takk for tipset. Da har jeg lagt inn en bestilling hos Elkjøp. :)

Ser ut som det hadde lønt seg å bestille den fra lefdal, de har fått den inn, det har ikke elkjøp :p

Har dårlige erfaringer med Lefdal, kunne heller ikke se at de hadde samme tilbudet. Men skjønner ikke hvordan Elkjøp kan være så trege?

Lenke til kommentar
HVilken versjon av Tomtom har du brukt? Jeg har kjøpt Tomtom 7 men får beskjed om at den ikke støtter Diamond2 når jeg installerer den.

 

7.910 er vel den som funker best.

 

Du må dog gjennom en liten operasjon for å få TomTom Home til å funke.

Først må du laste ned en modda tthome.jar som gjør at den aksepterer at din Diamond2 er godkjent, så må du laste ned kartet, som vil faile med installasjonen. Da kan du ta kartfilen som ligger i ditt TTHome-directory, unzippe den manuelt (sammen med autentikasjonsfilen) og kopiere det over til DIamond2en din.

 

Da funker alt bra :D

 

Øystein

 

 

Kan du hjelpe meg med hvor jeg finner jar filen? PM meg?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan få markert flere kontakter på én gang?

Sitter å skal kopiere kontakter fra sim til telefon, men eneste valget jeg får er "Marker alle". Noen løsninger?

Har hatt tastatur på tidligere HTC'er, så ukjent problem for mitt vedkomne.

Lenke til kommentar

Andey-: Prøv å endre tastatur til "Tastatur". På det tastaturet har du ctrl.

 

Har lagt ut en oppdatert databasefil for været, som kan installeres på Diamond 2 >Her<

Har ikke Diamond 2 selv, så jeg trenger noen "frivillige" til å teste den ;)

Du finner .cab filen i slutten av posten, jeg linket til.

Denne .cab filen inneholder kun norske byer og steder (ca 800), og er sortert etter fylke (under Velg Land).

Lenke til kommentar
Andey-: Prøv å endre tastatur til "Tastatur". På det tastaturet har du ctrl.

 

Har lagt ut en oppdatert databasefil for været, som kan installeres på Diamond 2 >Her<

Har ikke Diamond 2 selv, så jeg trenger noen "frivillige" til å teste den ;)

Du finner .cab filen i slutten av posten, jeg linket til.

Denne .cab filen inneholder kun norske byer og steder (ca 800), og er sortert etter fylke (under Velg Land).

 

 

Sorry men fikk den ikke til å virke....TouchFlo'en startet bare på nytt...

Lenke til kommentar
Elkjop.no har nok engang tilbud på Diamond 2 til 3995,- uten abn. :)

Mulig Lefdal kjører samme tilbud, men det vet jeg ikke.

Gjelder kun på nett og ikke i butikk

 

F***! Bestilte fra Komplett på tirsdagen for 4495,- og pakken er levert inn på postkontoret. Hva koster det å benytte angreretten? Er greia at jeg KUN at jeg må betale porto for å sende den tilbake og legge ved angrerettskjema?

 

Og mange takk for at du opplyste om dette!

Endret av dannybatov
Lenke til kommentar

Ok. Registrerte at jeg angrer kjøpet på Komplett.no nå og håper på at de enten matcher prisen til Elkjøp eller gir meg et returnummer så jeg kan bestille fra Elkjøp i løpet av helga da. Sier ifra til folket her hvis de faktisk bestemmer seg for å matche prisen fordi det da er mulig å få den raskere ettersom Elkjøp venter telefonen inn på lager 1.jun. Takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...