Gå til innhold

HTC Touch Diamond 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal nok kjøpe denne mobilen selv i nærmeste framtid, men jeg har ett sprørsmål: Hvordan er det å høre musikk på den? Skal kjøpe denne overgangen i samme slengen, og lurer på hvordan lydkvaliteten er på denne? På den mobilen jeg har nå ødelegger overgangen lydkvaliteten, og smører musikken utover til en stor gugge, med masse bakgrunnstøy, og hvis det spilles for mange instrumenter på en gang blir det mye værre. Er det slik med denne?

Endret av Chikamaharry
Lenke til kommentar
Var ikke like lur når jeg bestilte jeg.

 

Edit: Kan det virkelig stemme at en servicepakke har ligget på postterminalen en hel dag uten at posten har fått sendt den videre?

 

Det er litt sjeldent egentlig.. det kan se ut som den har ligget der hele dagen men den er nok på vei.. Varer fra trondhjem og mot oslo eller motsatt vei tar ofte veldig lang tid før det blir oppdatert noe på pakkesporingen..

Lenke til kommentar
Har min pakke tatt igjen din nå, KimS? :p Min er registrert på omlastingsterminalen i Oslo nå.

Det kan virke slik ja, for min er ikke registrert på noe annet enn postterminalen i Stokke. Men det er nå bra at din er på vei slik at du får den snart. :) Jeg må jo vente på nytt SIM-kort anyways nå :p

 

Var ikke like lur når jeg bestilte jeg.

 

Edit: Kan det virkelig stemme at en servicepakke har ligget på postterminalen en hel dag uten at posten har fått sendt den videre?

 

Det er litt sjeldent egentlig.. det kan se ut som den har ligget der hele dagen men den er nok på vei.. Varer fra trondhjem og mot oslo eller motsatt vei tar ofte veldig lang tid før det blir oppdatert noe på pakkesporingen..

Får håpe det er slik. Har jo bursdag i morgen. Hadde jo absolutt vært en fin bursdagsgave til meg selv :fun:

Lenke til kommentar

Hallo! Er kjempe førnøyd med DM2 etter en dags bruk. Har ikke brukt pennen i det hele tatt. :) Bruker HTC Cruise i jobb sammenheng og DM2 er helt noe annet...kommer tilbake med mere senere

 

Ett parr spørsmål hvis noen har greie på dette, hvordan blir det å spille av filmer på denne telefonen? ville det funke bra å spille av divx/avi filmer hvis man laster ned program på den? å vil det gå greit å skrive meldinger på den med fingrene? =)

 

Jepp :) Helt konge!

Endret av Trikker'n
Lenke til kommentar

Forresten: har lest av en del tester at lydkvaliteten (selv med gode øreplugger/headsett) ikke er av beste sort på TD2. Er det noen her inne som har fått testet dette så langt?

 

Ikke det at det er så stor betydning for min del. Jeg er jo alt for kresen på slike ting. Trenger en dedikert mp3 spiller sammen med mitt studio headsett. Har jo for den del også speilreflekskameraet i nærheten. Tar svært sjelden bilder med mobilen, og om jeg skulle gjøre det er ikke kvaliteten viktig. Var vel litt derfor jeg falt for TD2.

 

Men lurer litt på lydkvaliteten da, hadde jo vært fint med en backupløsning i mobilen og :)

Lenke til kommentar
Ett spørsmål til, mulighet å sette på passord på bilder å meldinger med telefonen?

Dette er ikke standard med Windows Mobile og så vidt jeg vet har ikke HTC lagt til en slik funksjon. Prøvde å google det litt nå (og søkte på xda-developers). Jeg har ikke funnet noen gratis løsning som både er sikker og ser bra ut. Det nærmeste jeg har kommet så langt er denne. Men dette er kun en løsning som spør om passord når man går på meldingssnarveien. Bruker man filbehandleren vil man ha full tilgang til meldingene.

Endret av KimS
Lenke til kommentar
Må helt klart ha denne mobilen, men er det noen som har fått testa eller vet om den funker med 16GB MicroSD kort?

TD 2 fungerer fint med 16gb sdhc, var og spurte om akkurat dette hos Telehuset, og fikk da vist det :)

 

Har lest litt rundt på nettet og det kan tyde på at TD2 ikke er kompatibel med så mange av gps-programmene på markedet, men er delte erfaringer angående dette.

Noen av dere som har mottatt mobilen som har testet noen gps-programmer på TD2?

 

Min ligger på omlastingsentralen i oslo, så må nok vente litt til... :(

Lenke til kommentar
Må helt klart ha denne mobilen, men er det noen som har fått testa eller vet om den funker med 16GB MicroSD kort?

 

Er rimelig sikker på at denne støtter SDHC-kort. Har kjøpt med et 8GB i hvert fall.

Selvfølgelig. Støtter 16GB, og når 32GB-kortene kommer vil også de funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...