Gå til innhold

Er du brusavhengig?

sCuper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker ikke i ukedagene fordi da er det jo ikke noe spesielt med brusen. Jeg synes brusen blir bedre hvis jeg ikke drikker i ukene, i ferier drikker jeg i ukene, men da drikker jeg ikke nødvendigvis i helgene. Drikker alltid med måte.

Skrevet

Brus: Nei.

Sjokolade: JAAAAAAAAAAAAAAAA! :D

Drakk kjempemye Pepsi Max før, men vil ikke si jeg var avhengig. Jeg sluttet ihvertfall med engang jeg fant ut at det var god grunn til å tro at det er giftig :)

Skrevet
Hvorfor drikker dere ikke brus i ukedagene?

Man jo tenke litt på helsa da. Å drikke for mye brus kan jo føre til alle mulige slags sykdommer og plager: råtne tenner, kreft, sukkersyke. Men de som drikker for mye, kommer nok til å merke konsekvensene av det minst en gang i livet.

Skrevet
Man jo tenke litt på helsa da. Å drikke for mye brus kan jo føre til alle mulige slags sykdommer og plager: råtne tenner, kreft, sukkersyke. Men de som drikker for mye, kommer nok til å merke konsekvensene av det minst en gang i livet.

Ønske jeg kunne være så fornuftig.

Skrevet

Jeg sluttet å drikke brus til vanlig for å skåne tennene, så jeg drikker så godt som aldri brus.

Det hender jeg må bruke brus som blandevann på fest, men det er da ytterst sjelden.

Har begynt å bruke iste og juice som substitutt for brus og saft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...