Gå til innhold

Er du brusavhengig?


sCuper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
veldig skjeldent at jeg ser noen drikke urge... men hvordan er det med vekta deres da?

Drikker light-brus :) Har helt normal BMI, og tar derfor ikke vekta så tungt.

 

 

Det er ikke bra for tennene heller da...

 

 

 

I mine øyne er jeg ikke brusavhengig.

 

Kanskje en halvliter brus i løpet av ukedagene og en halvliter - liter i helgene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg var brusavhengig før, og kunne lett ha et inntak på 2-2,5l per dag. Nå har jeg kuttet ned på brusen og drikker det hovedsakelig i helger, og en sjelden gang en halvliter i ukedagene.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se hvordan folk her kommer til å se ut, både helse- og utseendemessig, om en 15-20 år om det forbruket enkelte her har opprettholdes...

 

Da. Om 15-20 år, når alle ungdommene idag er i 40 åra. Så kommer alle til å være sukkersyke, feite og døve pga. all brusdrikkingen og den alt for høye musikken rett i øra med mp3-spiller :tease:

Endret av Dav1D
Lenke til kommentar

Jeg var ille før, drakk ca 4 liter cola om dagen, alt fra glassflasker. Brukte opp ca alle penga mine på cola og DVDer. Usunt skoleår, vel, det varte vel bare et par måneder før jeg ikke hadde råd til en sånn eskapade lenger.

 

Nå går det vel i 1-1,5 liter dagen på hverdager, og av og til går det unna 3 liter per dag i helgene, men jeg holder meg stort sett til 1-1,5 om dagen.

Jeg blir uvel om jeg ikke har tilgang til brus og når jeg drikker vann begynner kroppen min å riste o_O

 

Gleder meg til å se hvordan folk her kommer til å se ut, både helse- og utseendemessig, om en 15-20 år om det forbruket enkelte her har opprettholdes...

Planen var å være død før den tid så jeg slipper evt. smerter o.l. pga. fysiske sykdommer og det å ikke kunne høre musikk lenger.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

sykt... er det ikke ekkel følelse på tenna når dere har drukket mye cola?

 

jeg drakk vel en del før, men har slutet 90%

 

drikker bare cola når jeg får det hos andre :)

 

Etter jeg gikk hotell og næringsfag, så ble jeg mer bevisst på hva jeg døtta inn i kjeften min. og etter det har fått dårlig samvitighet når jeg drikker cola! og det er jeg glad for :)

 

 

---

 

 

enig med deg datasmurf... den tid jeg ikke kan høre musikk lenger. er det livet mitt ferdig!!

Endret av probin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...