Gå til innhold

Er du brusavhengig?


sCuper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja..

 

Blir nok ein del Cola, ja.

 

Ser det er mange som er kun i helga, men her er det stikk motsatt - det er i helga eg ikkje drikker brus. Er i vel i grunn mest koffein avhengig, og i periodar fungerer kaffi som eit substitutt.

 

EDIT: Det er sjølvsagt vanleg sukker-cocacola det går i.

Endret av nercix
Lenke til kommentar

Er vel heftig avhenging av fanta, idag, 1 vanlig halvlitersflaske, + et sånnt beger du får på resturant, + en 1.5 liters flaske brus vær dag denne uken.. Jeg drikker mye når jeg først drikker brus. Hender jeg ikke engang drikker i helgene.. litt på skolen i midttimen og sånnt da. må jo bare ha bigbyte med fanta! ;D Eller kebab! - med fanta! :love:

 

Ble et langt innlegg..

Lenke til kommentar
Står alltid en 1,5 liter flaske under bordet i stuen oppe, og tar meg en slurk når jeg vil ha.

 

Æsj, da. Brus, særlig Coca Cola, smaker jævlig i romptemperatur. Jeg går heller frem og tilbake for å få kald brus fra kjøleskapet.

 

Kan ikke anse meg som avhengig, nei. Av og til et glass om dagen (stort sett Pepsi Max) og en del mer i helgene.

Lenke til kommentar
Skjønner heller ikke begeistringa for urge?? aldri hørt om noen som foretrekker urge fremfor cola.

jeg er brusavhengi, men begrenser meg til en flaske pepsi max i helgene

 

Urge er jo så godt :). Og norsk :p. Men tror det selges en del av det. De fleste jeg ser rundt om kring som drikker brus er som oftest cola eller urge..

Endret av Dav1D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...