Gå til innhold

Muskelsimulator fra TvShop for slankere mage?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... Snareveier på treningsområdet :p Da blir det steroider og fettforbrennende hormoner, men da er det opp som en løve og ned som en skinnfell igjen, i tillegg til at det fort blir veldig, veldig dyrt for deg. Se denne vektnedgangen som en "new way of living" istedetfor en kur eller annen selvtortur, så skal du nok se at det ikke blir så verst. Det er kjempegøy å se resultater! :) Hvis du virkelig vil ned i vekt, så er det beste tipset å gå en tur før frokost (med litt koffein i magen) ca 3 dager i uka. Da kommer resultatene :) Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Jeg tipper dette er noe TENS-greier, og det er godt for noe, men ikke muskelbygging. Hvis sånne apparater er skrudd på så sterkt at de gir muskelsammentrekninger, gjør det vondt. Knapt "uten anstrengelser", vil jeg si.

Det finnes forsåvidt et vidundermiddel, men det kalles fettsuging, og er verken billig eller behagelig. Dessuten må du uansett være i trening for ikke å legge på deg igjen.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Bare for å oppklarere noe :p :

- Jeg er ikke feit eller overvektig. Veier vel ca 80kg og er 175 høy (18 år). Det kan ikke være så langt i fra normalt. I tillegg spiller jeg fotballen 1 gang i uka som er jobben min ved siden av skolen.

- Det er bare at jeg vil stramme inn magen min siden den er litt "lubben" istedenfor strykebrett.

- Føler heller ikke at det er noe veldig galt med matvanene mine heller. Frokost er 1-2 skiver med variert pålegg sammen med 1-2 glass melk. Ikke så ofte jeg spiser lunsj. Middag lager mamma og hun er flink til å variere. Ofte sunn mat bortsett fra helgene til middag. Fisk minimum en gang i uka. Kveldsmat er vel ganske lik frokost bare dobbel porsjon kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...