Gå til innhold

Pioneer kutter ut TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er nok interessert i å tape minst mulig i forbindelse med nedleggelsen. Patentene, teknologien, fabrikkene og produksjonsutstyret er nok til salgs til høystbydende. Det er bare spørs om de får så mye for det nå som Pioneer sier mellom linjene at de ikke får dette til å gå rundt økonomisk. En oppkjøper bør altså ha planlagt en grundig snuoperasjon.

Skrevet

Trist nyhet, de leverer jo uten tvil markedets beste TV-skjermer. Man får bare krysse fingrene og håpe markedet snur innen 2010 så de kan fortsette produksjonen!

Skrevet (endret)

Ender opp med at Panasonic eller Sharp går fram som leverandør med beste TV. Sannsynligvis en av dem som kjøper opp patentene og teknologien. Mener å ha lest et sted at Panasonic i dag produserer panel for Pioneer, men jeg har ikke kilden for hånden.

edit:

kilde

Nærliggende å tro at Panasonic tar opp arven da.

Endret av Sovehest
Skrevet
Dette var grusomme nyheter. Jeg hadde alltid sett for meg en Pioneer 50" Plasma på soverommet den dagen jeg ble rik. Oh well.

Du har ett år på deg da. ;)

Skrevet
Dette var grusomme nyheter. Jeg hadde alltid sett for meg en Pioneer 50" Plasma på soverommet den dagen jeg ble rik. Oh well.

Du har ett år på deg da. ;)

Tror ikke alle tvene forsvinner fra markedet med engang fordeim ^^

Skrevet

Off. Får vel flagge på halv stang i mars da..

Jeg må vurdere å bytte min nyinnkjøpte KRP-500M mot en 600M om prisene detter litt til.

Dette er fryktelig trist

Skrevet
Off. Får vel flagge på halv stang i mars da..

Jeg må vurdere å bytte min nyinnkjøpte KRP-500M mot en 600M om prisene detter litt til.

Dette er fryktelig trist

Det er serriøst det fineste tvet jeg noen gang har sett. go for it. så kan du bare sende 50" i posten til meg tar frakta jeg ;)

Skrevet

Dette med at Pioneer skal slutte å produsere sine flotte plasma TV'er er den dårligste tech nyheten på flere år! Jeg har ikke per i dag råd til en KRP-500A som jeg drømmer om, og nå kan det virke som at jeg aldri vil eie den! Blir trist jeg :cry:

Skrevet

Blir interessant og se om Pioneer rekker og lansere en 10. generasjon da før de gir seg.. Hadde vært å gå ut med stil om ikke annet. :wee:

Skrevet

Pioneer har i pressemeldingen sagt at 9. generasjon vil bli den siste. Så det virker ikke som om vi får se noen 10. generasjon eller annet, dessverre.

• Opprett ny...