Gå til innhold

Konkurranse: Vi deler ut Spotify-invitasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et tips for lydkvaliteten vil være å slå av Enable volume normalization. Blir mer dynamikk når den er slått av. Ganske flatt med normalisering.

 

Er godt fornøyd lydkvaliteten med tanke på at det ikke koster noe. Skal jeg lytte til musikk har jeg cdene i hylla. Takk for invitasjon forresten:)

Lenke til kommentar
Hva er dette..?

 

Jeg synes ikke noe om at hardware.no aktivt deltar i promoteringen av et annet selskaps programvare. Det er en fallitterklæring av det som burde være et uavhengig, kritisk og nøytralt nettsted.

Hva dette er? Flott utdeling til brukerne slik at flere får testet et glimrende produkt.

Nei, da synes jeg du er litt naiv. Måten hw.no fremlegger dette på er en ukritisk hylling av Spotify. Det står ikke et ord i teksten om at dette er ment for at brukerne skal teste produktet, i stedet er det lagt opp som en konkurranse (latterlig simpel vel og merke) hvor de "kårer noen heldige vinnere som får tilgang til denne super-softwaren". Hva sier dette om hw.no? Hvorfor velger man å hylle en spesiell software? Hva skal man tro for fremtidige artikler?

 

hw.no må forholde seg nøytral og kritisk, ikke delta aktivt i promoteringen av andres produkt. Dette har mye å si for integriteten og troverdigheten. Meget svakt av redaktørene til hw.no. De bør ta en seriøs diskusjon om hva de produserer av stoff og hvordan de ønsker å fremstå.

 

Men jeg er tydeligvis den eneste som bryr meg, så da kan jeg vel ha det så godt ;)

Endret av Torbjørn.
Lenke til kommentar
Hva sier dette om hw.no? Hvorfor velger man å hylle en spesiell software? Hva skal man tro for fremtidige artikler?

 

hw.no må forholde seg nøytral og kritisk, ikke delta aktivt i promoteringen av andres produkt. Dette har mye å si for integriteten og troverdigheten. Meget svakt av redaktørene til hw.no. De bør ta en seriøs diskusjon om hva de produserer av stoff og hvordan de ønsker å fremstå.

 

Men jeg er tydeligvis den eneste som bryr meg, så da kan jeg vel ha det så godt ;)

 

det påvirker jo åpenbart DIN troverdighet til HW.no, men tror det gjelder de færreste, påvirker på INGEN måte min troverdighet til hw.no som nyhetskanal... de må få lov å være litt entusiastiske når et såpass fantastisk musikkprogram lanseres! og om de promoterer det so what? finn noen alternativer med like god løsning! så lenge de ikke er reelle konkurrenter der ute har jeg ingen problem med at de prøver å spre budskapet

Lenke til kommentar

Vil bare føye på at det er ikke kun HW.no som promoterer dette programmet. Både ITavisen, DINside.no og ITpro.no har hatt lignende artikkler, med lette oppgaver som må løses for og få programmet.

 

Dette er en god måte og få opp antall lesere på både siden og artikkelen, og om de så reklamerer litt for selve programmet, er det ende bedre reklame for HW.no. Noe som vil være en bra ting for siden.

 

Jeg leser HW.no sikkert 10 ganger daglig, og min troverdighet svekkes så absolutt ikke av denne type artikler.

 

Litt morsomt og se at folk faktisk kan ha slike meninger?

Når HW.no deler ut invites til et program, så er det kanskje bra for programmet, men folk snakker sammen, og det kommer ofte helt nye besøkende til siden grunnet slike artikkler.

 

STÅ PÅ HW.

 

Jeg har hatt spotify siden det ble lansert, har hatt en haug med inviter, og har ennå noen. Jeg synes dette programmet er rått, og er totalt avhengig av det.

Så om HW.no skaffer flere kunder, styrker dette programmet, og bidrar til en videreutvikling.

 

Hilsen trofast HW entusiast :)

Lenke til kommentar
det påvirker jo åpenbart DIN troverdighet til HW.no, men tror det gjelder de færreste, påvirker på INGEN måte min troverdighet til hw.no som nyhetskanal... de må få lov å være litt entusiastiske når et såpass fantastisk musikkprogram lanseres! og om de promoterer det so what? finn noen alternativer med like god løsning! så lenge de ikke er reelle konkurrenter der ute har jeg ingen problem med at de prøver å spre budskapet

Det er hw.nos troverdighet jeg snakker om, ikke min eller din ;) Det skinner tydelig igjennom at du ikke synes det er så nøye at hw.no så tydelig markerer at de ikke er et nøytralt og kritisk medium. Jeg synes det er ganske nøye, og det gjør noe med hvordan jeg forholder meg til artiklene deres i fremtiden. De må tolkes med forsiktighet, fordi de beviser at de noen ganger kan være biased.

 

Vil bare føye på at det er ikke kun HW.no som promoterer dette programmet. Både ITavisen, DINside.no og ITpro.no har hatt lignende artikkler, med lette oppgaver som må løses for og få programmet.

Å ja, men da er det jo greit.. Altså, at andre gjør det samme gjør jo ikke saken noe bedre for hw.no, de må uansett stå til ansvar for egetprodusert stoff.

 

Dette er en god måte og få opp antall lesere på både siden og artikkelen, og om de så reklamerer litt for selve programmet, er det ende bedre reklame for HW.no. Noe som vil være en bra ting for siden.

 

Jeg leser HW.no sikkert 10 ganger daglig, og min troverdighet svekkes så absolutt ikke av denne type artikler.

 

Litt morsomt og se at folk faktisk kan ha slike meninger?

Når HW.no deler ut invites til et program, så er det kanskje bra for programmet, men folk snakker sammen, og det kommer ofte helt nye besøkende til siden grunnet slike artikkler.

 

STÅ PÅ HW.

Vet ikke hva jeg skal si til en slik tankerekke. Jeg skjønner at du ikke helt forstår innholdet i hva jeg snakker om; du synes faktisk det er morsomt at noen kan kritisere hw.no for dette :). "Nyhetsstoff" av denne typen vil sikkert skaffe flere lesere, ja. Det er jeg hjertens enig i. Men jeg er selvsagt uenig i at hw.no ukritisk aktivt deltar i hyllesten av software på denne måten; software i samme kategori som de prøver å fremstå som nøytrale, kritiske anmeldere av i andre tilfeller. Virkelig ingen som ser dikotomien i dette?

 

Jeg har hatt spotify siden det ble lansert, har hatt en haug med inviter, og har ennå noen. Jeg synes dette programmet er rått, og er totalt avhengig av det.

Så om HW.no skaffer flere kunder, styrker dette programmet, og bidrar til en videreutvikling.

 

Hilsen trofast HW entusiast :)

Hehe, ja kjempeflott :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...