Gå til innhold

Konkurranse: Vi deler ut Spotify-invitasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo helt utrolig at de ikke har kashmir av led zeppelin.

 

Spotify er så ufullstendig at jeg har lite nytte av det på nåværende tidspunkt.

Det har enormt med potensiale, så når det kommer ut av semi-closed beta, blir det forhåpentligvis bedre. Tviler sterkt på at de får lov å streame tool, likevel.

 

Edit: Oppdaget til min forskrekkelse at de ikke HADDE led zeppelin overhodet.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Hva er poenget når de så og si bare har svensktoppen tilgjengelig?

Var det et spørsmål eller mocking?

 

De har mye mer, og omtrent all musikk jeg hører på. Artister som ikke er der er pga plateselskapene, eller etter eget ønske fra artistene.

 

Det var ingen av delene. Jeg konstaterte simpelthen at de har elendig utvalg hva min musikksmak angår. De har lil wayne og lignende, men de har ikke fulle kataloger til noen av artistene jeg er interessert i. Så ikke kom her og fortell meg at det er etter eget ønske fra artisten at enkelte plater ikke er der.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Så ikke kom her og fortell meg at det er etter eget ønske fra artisten at enkelte plater ikke er der.

Det skrev jeg heller ikke.

 

Hva skrev du da?

 

Hvorfor skulle plateselskapene velge bort tilfeldige plater som de selv har utgitt?

 

Imeem er en bedre tjeneste på alle vis. Selve spotify-klienten har dog enormt med potensiale.

Lenke til kommentar
Å si at utvalget på spotify er labert er sier mest om den som skriver det. Ja, de mangler noen få store artister, men utover det er det vanvittig mange artister som er der.

 

Jeg har ikke funnet noen av sangene jeg ville høre på i dag. Greit at de har enormt utvalg av de aller mest populære artistene, men det er ikke det jeg er ute etter. Selv de største artistene har store mangler i katalogen sin.

 

Spotify er en flott tjeneste, ikke misforstå meg. Jeg bruker den daglig på jobb nå, men den mangler alt for mye til at den skal bli et alternativ til de andre gode tjenestene som fins.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...