Gå til innhold

Madla mars 2009!


Flakkmeister

Anbefalte innlegg

går flyet ditt fra værnes den 24. mars rundt kl. 12 eller noe?

isåfall skal vi ta samme fly ;)

 

Jeg fikk fly 25. Mars kl. 12.10 fra Værnes.

 

Da drar du nøyaktig et døgn etter meg ;) ikke lenge igjen nå :)

 

vet noen om det er MP5 vi får utdelt som våpen eller om det blir gamle AG3? det var snakk om en del alergi tilfeller med MP5'en.

 

Du mener vel HK416. Tenker vi får AG3 i rekrutten. Tror ikke de har byttet den ut der enda. Men hva vet jeg. Kan jo hende vi får HK416 uten miljøammo ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle innkalte har fått eget brev om permisjon i påsken, med tittelen «Til deg som er innkalt til skole 0903».

 

Har jeg ikke sett....heh :)

 

Hmm burde kanskje bestille togbillett snart.

 

"Ta med synsattest for førerkort" omfg hva er vitsen. Det at jeg har lappen uten noe krav om å bruke linser/briller burde jo holde? Er strengere krav på CE og A også. Jeg bruker linser, men trenger det ikke iht sertifikatene mine heldigvis.

 

Mener de kanskje de som har innfelt krav om briller i førerkortet?

Lenke til kommentar
Alle innkalte har fått eget brev om permisjon i påsken, med tittelen «Til deg som er innkalt til skole 0903».

 

Har jeg ikke sett....heh :)

 

Hmm burde kanskje bestille togbillett snart.

 

"Ta med synsattest for førerkort" omfg hva er vitsen. Det at jeg har lappen uten noe krav om å bruke linser/briller burde jo holde? Er strengere krav på CE og A også. Jeg bruker linser, men trenger det ikke iht sertifikatene mine heldigvis.

 

Mener de kanskje de som har innfelt krav om briller i førerkortet?

 

Det gjelder kun de som bruker briller eller linser. Har du fint syn så spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar
Alle innkalte har fått eget brev om permisjon i påsken, med tittelen «Til deg som er innkalt til skole 0903».

 

Har jeg ikke sett....heh :)

 

Hmm burde kanskje bestille togbillett snart.

 

"Ta med synsattest for førerkort" omfg hva er vitsen. Det at jeg har lappen uten noe krav om å bruke linser/briller burde jo holde? Er strengere krav på CE og A også. Jeg bruker linser, men trenger det ikke iht sertifikatene mine heldigvis.

 

Mener de kanskje de som har innfelt krav om briller i førerkortet?

 

Det gjelder kun de som bruker briller eller linser. Har du fint syn så spiller det ingen rolle.

 

Jeg bruker linser, men jeg har fint syn uten. Med det mener jeg at jeg har ikke noe kravkode på førerkortet at jeg må ha med meg briller når jeg kjører på noen av klassene. Forklarte meg litt dårlig i forrige post :)

 

Er det noe vits i at jeg stresser med det da? Siden det er førerkortattest de spør etter. Er kanskje for de andre som evt skal få C/CE i militæret så de slipper å stresse med optiker der inne (er strengere krav enn B)?

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt billett med 15:44 toget fra Drammen til Stavanger den 25. (har innrykk den 26. kl 08:00) :) Gadd ikke dra fra Tønsberg for da var det masse togbytting og drit, så blir svippa inn til Drammen.

 

Kommer jo litt seint ned, men jeg jobber til 03:30 ca natt til den 25., så da droppa jeg 0740 (eller no) toget som var alternativet. Klarer ikke sove på tog uansett, må hele tida følge med. Nysgjerrig :p

 

Flere som tar dette toget? :D Hadde jo vært kjekt å hijacka en taxi sammen med noen andre om det ikke går busser til gestapoleieren i 23 tida. :)

Lenke til kommentar

Noen som har planer om å ta tog til og fra Trondheim i påsken? SitraX?

 

Jeg gidder ikke stresse med å bestille meg biletter enda, men om det er flere som skal samme ruten så hadde det jo kanskje vært mulighet for å spleise på NSB Sove. :)

 

NSB SOVE

* - Det koster kr 850 per kupé.

* - Reiser du alene får du kupeen for deg selv.

* - En sovekupé har 2 senger à 75 cm.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Noen som har planer om å ta tog til og fra Trondheim i påsken? SitraX?

 

Jeg gidder ikke stresse med å bestille meg biletter enda, men om det er flere som skal samme ruten så hadde det jo kanskje vært mulighet for å spleise på NSB Sove. :)

 

NSB SOVE

* - Det koster kr 850 per kupé.

* - Reiser du alene får du kupeen for deg selv.

* - En sovekupé har 2 senger à 75 cm.

 

Jeg skal ta toget til og fra trondheim. men har bestilt vanlig billett jeg da :p komfort der det er mulig da. synes det ble sykt dyrt for kupe. men hvis man skal spleise går det vell ann. hvis jeg får refundert billetten :p

Lenke til kommentar

Hm, ja. Burve vel ikke være noe problem å få refundert komfort tillegget på étt eller to av de togene.

Hvilket tidspunkt går de togene du har valgt?

 

Hvis det er aktuelt, så kan du jo legge meg til på messenger, så kan vi ta videre samtale der? ;)

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Ja da nærmer det seg :D Drar selv i morgen 21:05 fra Trondheim.

Hvordan ligger formen an til dere da?

Har selv hatt litt løpetrening siden kondisjonen har forfalt de siste årene, styrken er habil så skal klare de fleste fysiske krav :)

 

Hva har dere planer om å gjøre etter rekrutten da?

Vil selv søke meg inn på befalskole eller hundefører :)

Lenke til kommentar
Ja da nærmer det seg :D Drar selv i morgen 21:05 fra Trondheim.

Hvordan ligger formen an til dere da?

Har selv hatt litt løpetrening siden kondisjonen har forfalt de siste årene, styrken er habil så skal klare de fleste fysiske krav :)

 

Hva har dere planer om å gjøre etter rekrutten da?

Vil selv søke meg inn på befalskole eller hundefører :)

 

Haha, formen ja :D Selv er jeg i lastebilsjåfør-form :) Hehe. Heldigvis har jeg en ganske aktiv jobb med bytting av VBH, lossing og lasting av fly osv så er ikke trucker-feit, snarere tvert imot, kunne gjerne hatt litt mer muskelmasse :) Men er ganske spretten da, på en uturnisk måte...øh.

 

Så jeg starter på en måte fra "scratch" på rekrutten gitt, har ikke giddi å jogga og stressa no. Eneste fordelen jeg kanskje har er at jeg er vandt til å jobbe effektivt under stress og tidspress, men tviler på det har så mye å si i rekrutten.

 

Blir uansett spennende :) Hehehehe

 

EDIT: Veit ikke helt hva jeg skal søke, har tenkt litt på brannmann kanskje :) Men har igrunn ikke peiling, får se ann

Endret av Magnalf
Lenke til kommentar

Skal inn i mårra (23.mars) bor i Bodø så får dekt flybillet og er vel i stavanger i 2 tia på dagen, vetafaen hvordan jeg kommer meg til leira, sto noe om buss men blir det ille tar jeg bare taxi, noen som vet hvor langt det er fra flyplassen?

og lurer fælt om jeg ska chillep å flyplassen til rundt 6 eller om jeg skal dra rett te leira å være der til oppmøte som var 19:00 tror jeg. Så ska legge meg nå å pakke i mårra ;p cu lads! btw, jeg er han som kommer i gta4 tshorte ;p

Lenke til kommentar
Skal inn i mårra (23.mars) bor i Bodø så får dekt flybillet og er vel i stavanger i 2 tia på dagen, vetafaen hvordan jeg kommer meg til leira, sto noe om buss men blir det ille tar jeg bare taxi, noen som vet hvor langt det er fra flyplassen?

og lurer fælt om jeg ska chillep å flyplassen til rundt 6 eller om jeg skal dra rett te leira å være der til oppmøte som var 19:00 tror jeg. Så ska legge meg nå å pakke i mårra ;p cu lads! btw, jeg er han som kommer i gta4 tshorte ;p

 

Du ser rask hvilken buss du skal på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...