Gå til innhold

Hvem er etnisk norsk/nordmann, rasisme og alt det der..


Anbefalte innlegg

til underpants:

Skal jeg svare på hans påstander om at den ariske rase ikke er i ferd med å dø ut og at min norske arv angivelig ikke har gitt meg noe?

 

Du vet, innvandrere formerer seg mye raskere enn nordmenn og jeg ser ikke noe som helst indikasjon på at dette eksperimentet som har blitt påtvingt mitt folk er i ferd med å bremse opp, og hvorvidt min norske arv har gitt meg noe som helst er det vel egentlig jeg selv som bør svare på og ikke han?

 

at den ariske rase er overlegen f.eks.

 

Hvorfor har du da ett sterkt ønske om å bevare den ariske rasen da? Og frykt for at innvandrere kommer til å utrydde den ariske rasen?

 

jeg ønsker at alle raser og folkeslag skal få lov til å eksistere i sine områder, det blir på den annen side aldri ropt om rasisme og raseoverlegenhet og annen form for hykleri når de rasene med mørkere hud vil verne om sitt folk.

 

spør deg selv hvorfor.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
til underpants:

Skal jeg svare på hans påstander om at den ariske rase ikke er i ferd med å dø ut og at min norske arv angivelig ikke har gitt meg noe?

 

Du vet, innvandrere formerer seg mye raskere enn nordmenn og jeg ser ikke noe som helst indikasjon på at dette eksperimentet som har blitt påtvingt mitt folk er i ferd med å bremse opp, og hvorvidt min norske arv har gitt meg noe som helst er det vel egentlig jeg selv som bør svare på og ikke han?

 

at den ariske rase er overlegen f.eks.

 

Hvorfor har du da ett sterkt ønske om å bevare den ariske rasen da? Og frykt for at innvandrere kommer til å utrydde den ariske rasen?

 

jeg ønsker at alle raser og folkeslag skal få lov til å eksistere i sine områder, det blir på den annen side aldri ropt og rasisme og raseoverlegenhet og annen form for hykleri når de rasene med mørkere hud vil verne om sitt folk.

 

spør deg selv hvorfor.

Kvifor skal me jobbe mot globalisering?

Lenke til kommentar
at den ariske rase er overlegen f.eks.

 

Hvorfor har du da ett sterkt ønske om å bevare den ariske rasen da? Og frykt for at innvandrere kommer til å utrydde den ariske rasen?

 

jeg ønsker at alle raser og folkeslag skal få lov til å eksistere i sine områder, det blir på den annen side aldri ropt om rasisme og raseoverlegenhet og annen form for hykleri når de rasene med mørkere hud vil verne om sitt folk.

 

spør deg selv hvorfor.

 

Hvorfor skal alle raser og folkeslag eksistere i sine områder, hvorfor skal ikke den ariske rasen blande seg med andre raser?

Lenke til kommentar

underpants: jeg skjønner ikke hvor du vil hen, du virker desperat.

 

at den ariske rase er overlegen f.eks.

 

Hvorfor har du da ett sterkt ønske om å bevare den ariske rasen da? Og frykt for at innvandrere kommer til å utrydde den ariske rasen?

 

jeg ønsker at alle raser og folkeslag skal få lov til å eksistere i sine områder, det blir på den annen side aldri ropt om rasisme og raseoverlegenhet og annen form for hykleri når de rasene med mørkere hud vil verne om sitt folk.

 

spør deg selv hvorfor.

 

Hvorfor skal alle raser og folkeslag eksistere i sine områder, hvorfor skal ikke den ariske rasen blande seg med andre raser?

 

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet, poenget er at det er kun den ariske rasen som står i fare for å bli utryddet, ser du massiv innvandring av hvite folk til Asia og Afrika? og om så var tilfellet så ville det blitt massive protester og ingen villle beskyldt noen for rasisme.

 

Europa er i ferd med å bli en salig røre, Afrika vil fortsatt være for afrikanere, asia vil fortsatt være for asiater, men europa derimot..

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
underpants: jeg skjønner ikke hvor du vil hen, du virker desperat.

 

at den ariske rase er overlegen f.eks.

 

Hvorfor har du da ett sterkt ønske om å bevare den ariske rasen da? Og frykt for at innvandrere kommer til å utrydde den ariske rasen?

 

jeg ønsker at alle raser og folkeslag skal få lov til å eksistere i sine områder, det blir på den annen side aldri ropt om rasisme og raseoverlegenhet og annen form for hykleri når de rasene med mørkere hud vil verne om sitt folk.

 

spør deg selv hvorfor.

 

Hvorfor skal alle raser og folkeslag eksistere i sine områder, hvorfor skal ikke den ariske rasen blande seg med andre raser?

 

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet, poenget er at det er kun den ariske rasen som står i fare for å bli utryddet, ser du massiv innvandring av hvite folk til Asia og Afrika? og om så var tilfellet så ville det blitt massive protester og ingen villle beskyldt noen for rasisme.

 

Europa er i ferd med å bli en salig røre, Afrika vil fortsatt være for afrikanere, asia vil fortsatt være for asiater, men europa derimot..

 

Du skjønner ikke spørsmålet? Hvordan skal den ariske rasen bli utryddet og hvorfor er det nødvendigvis ett problem? Hvordan skal vi bli "utryddet"?

 

Og hvorfor må det være "ett kontinent/land for hver folkegruppe"?

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

så du ser ikke på det som noe problem med at den ariske rasen er i ferd med å bli utryddet?

 

utryddet ved hjelp av promotering av rasemiksing gjennom media og gjennom en lite gjennomtenkt sinnsyk masseinnvandring som den store majoriteten av folket er i mot.

 

innvandringen ødelegger faktisk mangfold og fører til enfold, jeg ønsker det ikke slik og snakker derfor ut mot denne galskapen på tross av at politisk korrekte kommer med beskyldninger for rasisme, nazisme osv

 

og ditt spørsmål om hvorfor det må være ett kontinent eller land for hver folkegruppe så er svaret innlysende, slik har det alltid vært.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

Nei, forklar meg hva som er problemet?

 

Vi blir "utryddet" i form av at vi utvikler oss videre gjennom en blanding av rasene, hvor ligger problemet her? Og hvordan blir vi utryddet av at det innvandrer andre mennesker?

 

Mangfold for mangfoldets skyld, er det ett argument?

 

Slik har det utviklet seg, men langt ifra "alltid vært", og selv idag så er det langt ifra slik du beskriver det. Det har da vært ganske godt og blandet i de fleste kontinentene.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
så du ser ikke på det som noe problem at den ariske rasen er i ferd med å bli utryddet?

 

utryddet ved hjelp av promotering av rasemiksing gjennom media og gjennom en lite gjennomtenkt sinnsyk masseinnvandring som den store majoriteten av folket er i mot.

 

innvandringen ødelegger faktisk mangfold og fører til enfold, jeg ønsker det ikke slik og snakker derfor ut mot denne galskapen på tross av at politisk korrekte kommer med beskyldninger for rasisme, nazisme osv

 

Herregud....å snakke om utrydningstruede mennesker...kan det bli dummere. Om faren din hadde giftet seg med en svart dame så hadde du vel fortsatt eksistert? Med et annet utseende riktig nok, men det hade vel fortsatt vært deg. Den ariske rase dør ikke noe raskere ut enn noen andre raser. Du kan vel heller si det slik at raser begynner å bli utvannet. Det er de forsåvidt allerede i dag, men nå vil de i ennda større grad bli utvannet. Dette ser jeg som totalt uproblematisk, og at noen gidder å lage en sak av det gidder jeg ikke kaste bort tiden min på. Du velger selv din partner, så får du skaffe deg ei blondine og holde avkommene dine "rene". Så får vi andre gjøre som vi vil.

 

Kan forøvrig nevne at mitt største problem med nasjonal sosialisme er dens mangel på utvikling. Det er de samme argumentene som brukes i dag som for 60-70 år siden og det er ikke tegn til liberalisering eller forandring. En totalt bortglemt ideologi, som noen tullinger har hentet fram fra skuffen igjen, uten å verken fornye den så den blir aktuell for dagens samfunn, eller gjort den mer "smaklig" for allmennheten.

 

Takk til deg. Takk for innsatsen, men nå slutter vi mens leken fortsatt er god. Som sagt, stormfront.org, kos deg.

Lenke til kommentar
med den logikken så bør heller ikke den påståtte utryddelsen av jøder under andre verdenskrig være ett problem for deg.

 

Saywhatnow?

 

Den "påståtte" utryddelsen av jøder?

 

Du sammenligner raseblanding med jødeutryddelsen? Som du igjen hevder er påstått, med andre ord, du anerkjenner den ikke.

 

Vel, mer klartekst trenger man vel egentlig ikke.

Lenke til kommentar
"og at noen gidder å lage en sak av det gidder jeg ikke kaste bort tiden min på"

 

hva i helvete gjør du her da?

 

du får kose deg på nytid du også.

 

Hva jeg gjør her? Vel, det var vel jeg som startet denne tråden. Du vegrer deg fortsatt for å svare på argumentene og spørsmålene som blir stilt deg. Jeg sitter mest bare å klør meg i hodet og undrer virkelig på hva slags sperre du har i hodet når du ikke klarer å skille en systematisk utryddelse av et folkeslag som jødene på 40-tallet og to forskjellige raser som får et avkom sammen?

 

Og la oss si at dere nasjonal sosialister kom til makten. hvilket annet alternativ enn systematisk utryddelse hadde dere stått igjen med for å bli kvitt folk av ikke-germansk ætt? Hva hvis U.S.A bestemte seg for å sende hjem alle de 9 millionene av norsk ætt i USA. Tror du virkelig Norge hadde tatt imot dem? Da er det vel bare utryddelse som gjennstår, eller hva? Du sitter der og tror at det bare er så lett som å tvangsflytte et folk tilbake der de opprinnelig hører hjemme.

 

uff for en røre denne debatten har blitt. Det tok faktisk bare én nasjonal sosialist til å ødelegge hele tråden.

Lenke til kommentar

Den tråden trenger visst undertegnedes skjønnsomme assistanse for å komme på rett spor igjen. I mellomtiden er den stengt. Som alltid: Om den ikke er åpen igjen om et døgn så er det lov å minne meg på det.

 

Edit:

Og da ble tråden en side kortere. For å si det enkelt: Diskuter sak, ikke person. Personangrep er ikke lov på forumet, uansett brukernes ståsted. Det er lov å å provoserende meninger her på forumet - med visse unntak - uten å hetset eller angrepet for det.

 

Jeg sa "med visse unntak": Rasisme med mere er i strid med retningslinjene og norsk lov. Et par poster var over grensen og er slettet.

 

Slettingen kan ha fjernet noen spørsmål mens svaret ble stående, og omvendt. Beklager det. Noen poster kan også ha hatt relevant argumentasjon i tillegg til personangrepene. De er slettet allikevel. Vi redigerer bare unntaksvis innlegg, for ikke å risikere å endre brukerens mening. Tenk på det før dere poster, så slipper dere at gode argumenter går i papirkurven.

 

Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...