Gå til innhold

Hva som skjer med spillforumet etter Gamer-Tek skillsmissen


Anbefalte innlegg

Provoserende billig handling. Hva slags søppelholdninger har moderatorene her ? Gamer.no reklamerer jo ikke, de hjelper brukere fra diskusjon med å beholde sin identitet som ble frastjålet dem, altså gamer.no identiteten, jeg har ingen assosiasjoner med resten av nettverket.

 

Jaja, dere får vel styre på som dere vil i deres eget rike, men det er ikke til å koste under teppet at dere i mine øyne er noen drittsekker som prøver å hindre MEG i å sikre meg mitt nick på nye gamer.no.

Dritoppførsel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi som brukarar fortjener ei forklaring på kva som verkeleg har skjedd i dag mtp kva som står skrive på gamer.no. Virker heilt utruleg at eit slik samarbeid som gamer/hw har hatt skal berre falle i ruinar på så kort tid. Det skapar misnøye, og færre brukarar og dårlegare stemning på det nye spelforumet til diskusjon.no.

 

Greit nok at samarbeidet no er avslutta, og alle trådar mellom dei to er klipt, men ein må klare å hanskast med problemet på ein skikkeleg og profesjonell måte same kva. Det fortjener alle partar opp i dette.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Bruddet mellom gamer.no var tragisk, ingen tvil om det. Selv om mange har ulike meninger om dette, så ber jeg brukerne fortsatt følge retningslinjene samt poste på riktig sted.

 

Synspunkter på splittelsen kan tas i denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...165&st=1100

 

Innspill på artikklenes kvalitet og lengde kan tas i denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068609

 

Hva som blir framtiden til diskusjon.no etter bruddet kan dere lese om i denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...80&start=80

 

Håper dette går greit i fremtiden. Da får vi samlet alt på riktig sted.

 

Poster som ikke har blitt postet riktig eller er off- topic, vil enten bli flyttet eller slettet.

 

MVH

 

KVTL

 

P.S: Kommentar på moderering tas ikke i denne tråden, men heller på pm.

Lenke til kommentar

Har lest gamer.no i mange år, og i tillegg til bla EDGE, RPS og Eurogamer en av mine hovedsider.

 

Jeg blir med gamer.no videre, men har ingen problemer med å lese to sider. Om forumaktiviteten blir like lav som før får tiden vise.

 

Kvaliteten er det som betyr noe, og jeg har skjønt at skribenten blir med gamer.no videre?

Lenke til kommentar

Samme gjør jeg også. Gamer.no hadde en massiv stor brukerbase og var norges største spillside før de ble med i diskusjon.no. Og nå står de plutselig uten ingenting helt plutselig ? Uansett grunn er det dårlig gjort mot gamer.no. Jeg kommer til å støtte dem 500% mer enn jeg gjorde før ihvertfall.

Lenke til kommentar

Synd det gikk som det gikk. Min forumdeltagelse har avtatt en del allerede, og jeg vet av erfaring at jeg ikke orker å holde på på to forum på en gang. Ser jeg deler den meningen med mangen andre også. Blir å se det an litt fremover, men spill er hovedgrunnen jeg "vervet" meg her på diskusjon. Har vært innom en del andre kategorier også, men i bunn og grunn er det spilldelen som har holdt meg her. Slik det er nå, føler jeg at jeg må velge side, og det blir per i dag logisk for meg å følge gamer.no

Lenke til kommentar
ser at Edda media har satt seg på bakbena og kneblet TST (Tor Steinar sin brukerkonto) her på forumet. De hadde ordnet en løsning slik at de brukerne som evt ønsket å reservere sitt brukernavn på det nye forumet til "gamer" kunne PMe ham. Nå syntes ikke Edda Media at det var noe kjekt så derfor ble han satt ut av spill.

 

Slik unødvendig surmaga oppførsel gjør iallefall at jeg blir forbannet. Ikke at jeg har noen stor lojalitet eller noe den ene eller den andre veien, men det blir for teit.

 

Edda Media can bite me. Deler av forumet her trenger en opprydding uansett, og det kan like gjerne være at de seriøse brukerne finner et nytt hjem.

 

Du syntes det er rart at Edda Media ikke stiller med midler og ressurser for å hjelpe med å stable konkurrenter opp på bena? Noe annet ville faktisk være unaturlig og ganske merkelig, Edda Media gjør såvidt jeg kan se ikke engang noe klanderverdig.

Lenke til kommentar

"midler og ressurser"? Her er det snakk om at TST sin brukerkonto på diskusjon.no ble sperret. Egentlig føler jeg ikke noe behov for å rippe opp i den saken, men å kneble TST på diskusjon.no handlet om å bruke alle tilgjelige midler for å ødelegge for TST... Eller; det virker iallefall slik for utenforstående!

 

Videre drift av gamer.no hadde vært en bedre betegnelse for "bruk av midler og ressurser". Og jeg forstår jo godt at Edda ikke var interessert i det, og derfor tok ned siden. Bare utrolig synd for Edda sin del, at de noen få timer tidligere gikk ut og lovte normal drift ut uka...

 

Edda Media har gjort en del rare ting i denne saken, og jeg antar de fleste oppegående forumbrukere har fått deg med seg. De hadde komt mye bedre ut av hele greia hvis de:

a) ikke hadde lovt normal drift

b) turt å gi litt mer informasjon om hva som lå til grunn, og beklagd situasjonen for brukerne.

c) latt vær å stenge TST ute fra diskusjon.no

Lenke til kommentar
"midler og ressurser"? Her er det snakk om at TST sin brukerkonto på diskusjon.no ble sperret. Egentlig føler jeg ikke noe behov for å rippe opp i den saken, men å kneble TST på diskusjon.no handlet om å bruke alle tilgjelige midler for å ødelegge for TST... Eller; det virker iallefall slik for utenforstående!

 

Nå har vel de ansvarlige sagt at dette var en overilt handling, og det ble omgjort igjen dagen etter slik at TST fikk igjen PM funksjonen sin.

Er da virkelig ikke noe å lage en så stor vrede over det, da det virker som alle som ønsket fikk sitt brukernavn på det nye forumet uansett.

Alle kan gjøre feil, og det er ikke vits i å henge seg opp i bagateller.

 

Og fredag er ut uken det i arbeidssammenheng, og de har beklaget situasjonen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...