Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Snørydding - de la snøen oppå bilen? Hjelp.

Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidd du legge ut info om hvor lenge bilen sto der og om det var ulovlig å stå der? Hvem eier parkeringsplassen, eller er det ikke en parkeringsplass i det hele tatt?

Skrevet
Gidd du legge ut info om hvor lenge bilen sto der og om det var ulovlig å stå der? Hvem eier parkeringsplassen, eller er det ikke en parkeringsplass i det hele tatt?

Selv om den står parkert ulovlig så betyr ikke det at folk kan ødelegge bilen, den skal taues vekk.

Skrevet

Haha , for en ting å gjøre . Stakkars brøytemannen har sikkert dumpet snøen på samme plass i 30 år. og når det da plutselig står en bil der snøen alltid har blitt dumpet , ja da går det en sikring i hodet på han. Makan til adferd :)

Skrevet

Haha, er dette en spøk? :)

Det tror jeg nok forsikringsselskapet og sa?

Du får holde oss oppdatert med utviklingen i saken, er spent på hva slags reaksjoner de vil få.

Skrevet

02800 er et fint nr å ringe. Det hadde imo vært pri 1. Så hadde jeg eventuelt tatt det videre selv dersom ikke politiet hadde oppretta sak på skadeverk. Da tar de saken videre.

Det skulle gjerne vært interessant å vite hvor lenge bilen hadde stått, og hvorvidt den sto ulovlig. Ser jo at det står flere biler der, så skulle jo tro at den sto lovlig til.

Hva denne personen angår burde politiet kontaktes ASAP, ikke bare forsikringsselskapet...

Skrevet (endret)

Jaja, han slipper forhåpentligvis å betale for tauing, i hvert fall. Håper det var en kjip bil.

EDIT: Det er jo ikke noe forbudtskilt der engang, og det ser ut som et sted hvor det ikke er forbudt å parkere av seg selv.

Endret av Isbilen
Skrevet
Ehm, den er tatt bilde av under en snødump. På det første bilde og.

Nei? Ser alle tre bildene her. På det første så kan man jo tilogmed lese skiltnummeret.

Skrevet

Hehe, trodde dette var en spøk jeg, man dumper da for svarte ikke masse snø over en bil uavhenghig om det står ulovlig eller ikke.

Hadde vert moro å se denne saken på VG ja, men du burdte ordne opp med de involverte før du poster noe info, eller lager spøk av det her. Blir mer særiøst da;)

Skrevet
Har du for vane å ta bilde av din kamerats bil etter at den er parkert? :hmm:

Hadde gjort det jeg og hadde jeg visst at bilen hadde noen hundre Kg snø over seg. :)

Skrevet
Hæ?

Er ikke det første bilde av snødump med bil under og!?

Nei, det første bildet er en bil parkert i begørig avstand til en snøhaug.

Skrevet

Nå ble jeg også nysgjerrig. Jeg regna med at bilen var under snøhaugen på alle bildene, og at bilen ved siden av på første bilde er en "tilfeldig forbipasserende" ? Er det virkelig "før og etter"-bilder?

Med nærmere ettersyn ser det ut for at snøhaugen har fått litt påfyll mellom bilde 1 og 2.. Me not understand.

Skrevet

Nå ble jeg også nysgjerrig. Jeg regna med at bilen var under snøhaugen på alle bildene, og at bilen ved siden av på første bilde er en "tilfeldig forbipasserende" ? Er det virkelig "før og etter"-bilder?

Med nærmere ettersyn ser det ut for at snøhaugen har fått litt påfyll mellom bilde 1 og 2.. Me not understand.

Alle bildene er vel etterbilder? Kanskje han tok et når de fikk sett det, og de to andre litt senere på kvelden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...