Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen jenter/gutter som ikke er enig med PUA-klanen?


Anbefalte innlegg

Hvis jeg er på date med en jente, så er jeg meg selv, kanskje litt ekstra velstelt men der stopper det. Hun er ikke interessert i en skuespiller, ej heller er jeg interessert i ei som liker meg for noe jeg "kan" være, men som jeg fremdeles ikke er.

Hvorfor er du ekstra velstelt når du skal treffe damer? Er det fordi du skal gjøre et bedre inntrykk? Allerede her sier du imot deg selv. Å dusje, stelle håret og pøse på med parfyme er jo en ekstrem mild form for manipulasjon, men det er alikevel en form for det.

 

Noen lærer the naturalway, mens andre lærer gjennom bøker og videoer. Jeg mener det er det samme.

Det finnes ingen enkle "linjer" eller ord som får jenta til å spre beina sånn helt uten videre uansett.

 

 

Alt man kan henge seg opp i... Kanskje litt ekstra sa jeg, ikke noe jeg nødvendigvis gjør. Uansett er det normalt og stelle seg litt før man skal ut, og jeg lover deg, jeg gjør det mye mindre enn andre. Jeg ser hva du mener angående dette, men det er så lite at det er ikke noe å diskutere. At jeg, eller noen andre har f.eks klemt ut en ekstra kvise, hatt på seg godlukten istedenfor den "vanlige" lukten forandrer vitterlig ikke hvem du er..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og ikke glem årsaken til hva som førte deg hit på forumet. Noe som trolig kunne ha vært unngått hvis du hadde tatt til deg noe lærdom fra PU. ;)

Tror ikke det hadde hjulpet en dritt. Psykopater avslører seg kun først etter tid. Ofte på et tidspunkt der en er såpass følelsesmessig innvolvert at en ikke tenker helt klart. Slik sett er PUA til null hjelp.

 

Hvis jeg er på date med en jente, så er jeg meg selv, kanskje litt ekstra velstelt men der stopper det. Hun er ikke interessert i en skuespiller, ej heller er jeg interessert i ei som liker meg for noe jeg "kan" være, men som jeg fremdeles ikke er.

Hvorfor er du ekstra velstelt når du skal treffe damer? Er det fordi du skal gjøre et bedre inntrykk? Allerede her sier du imot deg selv. Å dusje, stelle håret og pøse på med parfyme er jo en ekstrem mild form for manipulasjon, men det er alikevel en form for det.

 

Noen lærer the naturalway, mens andre lærer gjennom bøker og videoer. Jeg mener det er det samme.

Det finnes ingen enkle "linjer" eller ord som får jenta til å spre beina sånn helt uten videre uansett.

I følge PUA så er det det...

Lenke til kommentar

Er det et begrep brukt i sosialpsykologi? Har aldri hørt det før. Skal ikke bruke min egne ignoranse som et argument, men jeg syntes det var litt rart.

 

Edit:

Har aldri sett det beskrevet på den måten. Har lest om hvordan samfunnet blir påvirket og trur det var social dynamics som det ble kalt, eller så var det macro social dynamics.

Endret av Gronko
Lenke til kommentar
Og ikke glem årsaken til hva som førte deg hit på forumet. Noe som trolig kunne ha vært unngått hvis du hadde tatt til deg noe lærdom fra PU. ;)

Tror ikke det hadde hjulpet en dritt. Psykopater avslører seg kun først etter tid. Ofte på et tidspunkt der en er såpass følelsesmessig innvolvert at en ikke tenker helt klart. Slik sett er PUA til null hjelp.

 

 

Helt enig. Jeg var jo i mål med henne med en gang. Var natural da jeg så henne første gang, gikk bort til henne og i løpet av et minutt maks så satt jeg med hennes høyrehånd i min venstre, og gned tommelen mykt i håndflaten hennes. Elskeren hennes satt rett ved siden av. Neste gang vi møttes på samme stedet, var det rett hjem til henne etter å ha danset en halv dans sammen. Men kan ikke fortsette med dette temaet, det er en avsporing her.

 

Noen lærer the naturalway, mens andre lærer gjennom bøker og videoer. Jeg mener det er det samme.

Det finnes ingen enkle "linjer" eller ord som får jenta til å spre beina sånn helt uten videre uansett.

I følge PUA så er det det...

 

Jeg har aldri lest PUA, og har flere ganger gått rett på knullings i løpet av få minutter etter å ha møtt ei dame for aller første gang. La meg ta et eksempel fra i sommer:

 

Så ei flott dame, som satt sammen med 3-4 karer (kompisene,sikkert). Hun så litt molefonken ut, lei av alt. Gutta gikk, hun satt igjen, ville ikke være med dem. Jeg gikk bort med en gang, spurte om hun ville være med rett over gaten fra nattklubben, hvor jeg disponerte lokale, for en siste pils (baren hadde stengt på nattklubben). Hun ble med. Vi satte oss ned med hver vår lille brune, snakket litt om livet hennes i fem minutt. Så begynte jeg å stryke henne litt i ansiktet, strøk håret litt bort fra pannen.. Hun protesterte ikke, så ut til å like det, satte pris på mykheten/omsorgen. Men hun var alenemor med to unger, selv om hun var slank og strøken, og sa hun måtte ta en taxi hjem. Måten hun sa det på indikerte, for meg i alle fall, at hun snakte ut i fra fornuft, og ikke ut i fra hva hun egentlig ønsket. I det hun reiste seg fra stolen rett foran meg, reiste jeg meg også, slik at jeg var rett bak ryggen hennes. Uten å tenke meg om (enhver vurdering/tenking pleier å ødelegge all natural flow - og den er helt essensiell, etter min erfaring) så tok jeg høyrehånden min foran henne (alt dette skjedde på max 2 sekund) og plasserte den i skrittet hennes, begynte å gni gyrerende mot venusberget. Hun stoppet helt opp, sukket. Så dyttet jeg på litt bakfra, og vi gikk som i dansetrinn framover litt og ut i en trappeoppgang (mot ytterdøren). Hun begynte å stønne, nøyt d tydelig, holdt over hånden min og gjorde bevegelsene sammen med meg. Så jeg posisjonerte henne mot trappen som gikk oppover til leilghetene over, og begynte å løsne på beltet hennes, bh-stroppene osv (dette var nå i sommer som var, tidlig i juli måned, ikke alt for mye klær). Hun hjalp til, så jeg konsentrerte meg om å få av mine egne bukser. Så i løpet av sekunder sto hun med den smekre lille baken klar foran meg, og jeg var klar. Så det gikk jo sin naturlige gang. Etter litt skiftet vi stilling, og hun red meg osv.

 

Det jeg ønsker å illustrere med denne lille beretningen, er at alt må gjøres ut i fra instinkt. Inne i våre limbiske systemer/reptilhjernen så ligger instinkter som skal kunne føre oss mot parringsakten når som helst forholdene er gunstige - å få en dame på tomannshånd uten andre i nærheten, vil alltid kunne være en slik åpning, men alt må foregår naturlig, med naturlig eskalering. En prøver seg fram - slik jeg gjorde med hånden mot kinn og panne på henne, og med tommel i håndflaten på hun eksen fra den andre tråden. Liker de de forsiktige første skritt, så går en naturligvis videre og videre, i den rytme som føles naturlig i den enkelte situasjon. Jeg kan ikke se hvordan slike ting kan tillæres. Det er allerede programmert i våre gener, og ligger altså i reptilhjernen, eventuelt det limbiske system, som de naturligste drifter og instinkter. Hele cluet, slik jeg ser det, er ikke å lære seg til teknikker - cluet er å AVLÆRE alle de tvangstanker som samfunnet har foret oss med, ikke minst skolesystem og feminister og andre velmenende synsere/bedrevitere i medier osv.

 

Jeg kommer til å tenke på filmen The Last Samurai. Den sa det best: Da Tom Cruise sin karakter ikke fikk til dette med stokkekamp mot en samurai, sa hans mentor bare: No mind.

 

Folk tenker for mye. Med en gang en kutter ut tenkningen, så går ting av seg selv; natural flow. Jeg bruker det i andre sammenhenger også, f.eks. biljard, fotball, sjonglering osv. Og ikke minst i selvforsvar - en skal aldri vurdere strategier da, kun slippe løs sine naturlige instinkter, handle og slå til lynraskt mot angripere, bruke adrenalinkicket frykten og sjokket gir for alt det er verdt. Nesten ingen angripere forventer noen som reagerer slik, så de blir tatt kraftig på sengen. Da hjelper d oftest lite for dem at de er større eller flere. Overraskelsesmomentet og energien/kraften i de naturlige bevegelsene overrumpler dem.

 

Kan for øvrig nevne at jeg har flere kompiser som ser på meg som en slags guru med damer, og ser opp til meg. Kaller meg ting som kongen osv. Sånt skal en ikke la seg fange av. Men jeg har for enkelhets skyld vist for dem enkelte ganger at natural (go with the) flow, og lytt til indre stemmer/impulser (dropp tenkning), isolere dem, funker som en kule. Gikk f.eks. med en av disse kompisene gjennom en nattklubb, rolig. Vi så et par i 30-årene ved et bord, han reiste seg for å gå og kjøpe øl e.l., gikk ned trappen til der som bardisken var. I det han reiste seg sa jeg til kompisen: Hun der skal jeg kline med i løpet av ett minutt. Før mannen var ned siste trappetrinnet, var jeg borte hos henne. Smilte litt, sa de ord som kom naturlig, hun smilte, jeg sa noe sånt som han der karen er veldig heldig som har deg, men ett kyss kan du i alle fall dele med meg på veien, smilte, hun smilte, jeg bøyde meg fram og vi kysset/klinte i 2-3 sekunder. Jeg trakk meg ut av kysset, smilte og takket og ønskte henne en fin kveld videre. Hun satt igjen og strålte med glød i kinnene mens kompisen min måpte som om han hadde sett en UFO lande foran seg (han stod et par meter unna). Det var masse folk i lokalet rundt der. Poenget er at jeg beveget meg så mykt, smidig og hurtig som mulig, og ga henne ikke et nanosekund for mye til å tenke. Det handler om å være 100% natural og i flow. Det er nok ut i fra erfaringen som dette, og omtrent alt annet i livet, at uttrykket om å "smi mens jernet er varmt", oppstod.

 

For å gjenta: Det handler ikke om å lære seg teknikker. Det handler om å ikke stoppe og tenke, men om å følge de innerste, mest naturlige impulser, og overse alt av tillærte og påtrengte fornuftsviser og hva som er "politisk korrekt". Men ingenting skal tvinges fram - alt må komme i en naturlig flow, og en må anvende sans for naturlig timing. Får en en innskytelse overfor damer osv, ser en åpning så ikke tenk pro contra - gjør det! Og det er sant at en angrer (stort sett) mest på de ting en ikke gjorde...

 

Ps. Nok en floskel: Den som intet våger intet vinner. En skal være litt Espen Askeladd, men en må også påregne uhell, og villig ta den risikoen. Lar en seg styre av fornuftstenking og frykt, så kommer en sjelden noen som helst vei, innen noe som helst felt.

 

Vi har intet annet å frykte enn frykten selv.

 

A life lived in fear, is a life half lived.

 

Lev livet. Lykke til.

Lenke til kommentar
*snip*

 

Dette er jo som tatt rett ut av diverse natural-orienterte PU-opplegg, så hva krangler vi egentlig om?

 

 

Det ville jeg ikke visst noe som helst om. Har jo ikke lest disse såkalte guruene. Men siden det bare, innbiller jeg meg, finnes roughly én rett måte å gjøre dette på, og damer og menn har klart å følge den så lenge mennesket har eksistert, så er det jo ikke akkurat en overraskelse om noen andre har formulert tilsvarende tanker, og satt dem litt i system, laget litt sjargong osv, så de kan tjene en slant på det.. ;-)

Lenke til kommentar

Dere må skjønne at jentene ikke blir misbrukt. De velger helt frivilig om de vil gjøre noe med deg eller ikke. Om du har lært noen PUA-metoder (husk: det er ikke hva du sier, men hvordan du sier det som er viktigst) som skaper tiltrekningskraft hos jenta så betyr ikke det at du har lurt henne. Hun vil ikke angre neste dag, nei hun vil se tilbake på kvelden som en hyggelig kveld hvor hun traff en interessant person.

 

F.eks:

Skal man se ned på de som lykkes hos jenter etter å ha konsumert alkohol? De ville jo ellers ikke vært like sosial!

Skal man se ned på de som lykkes hos jenter etter å ha fått motetips? De ville jo ellers ikke vært like attraktive.

 

Dette er begge to måter å framstille seg selv på en bedre måte, i likhet med sjekketeknikker.

 

Jeg er enig i det A_Man_Apart skriver om at man ikke skal tenke. Hvis man går ut for å sjekke jenter med masse sjekkelinjer klare så vil man ikke lykkes. Poenger er å lære seg grunnlaget for så å presentere seg der etter. Da er det du som snakker, du har bare funnet en ny vinkel å møte "problemet" fra (ikke heng dere opp i at jeg skriver "problemet"...)

 

Om man drar ut på byen og plukker opp jenter, knuller dem for så å dumpe dem mens jenta sitter igjen alene og emosjonelt såret så er det personen det er et problem med, ikke faget. Altså, problemet er ikke de med kunnskap, men de som misbruker kunnskapen.

 

Det med at man sier "target" istedenfor kvinner er pga man gjerne snakker med en gruppe, og i denne gruppen er det gjerne en du har lyst på, da blir hun ditt "target". Det gjør det lettere å forklare situasjonen til andre istedenfor å bruke jente1, jente2, jente3 og jente4. Det har ingen ting med å objektivisere kvinner.

 

EDIT: Vil også nevne at mange folk som vil lære seg pua teknikker gjennom kurs/bøker etc gjør det fordi de vil klare å komme i kontakt med jenter slik at de kan finne seg en partner (Komme i kontakt med gutter også, enkelt og greit å bli mer sosiale, få flere venner.). De ville vanligvis ikke turt å snakke til jenter, og ville trolig endt opp alene hvis dem ikke fikk tak i dette. Hvordan kan det da være negativt hvis det hjelper noen uten at det går på bekostningen til andre?

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Fordi jeg fullt og fast mener at man ikke skal måtte leke hermegås for å "være bra nok".. du er deg, du er de erfaringen du har opplevd, du er alle nedturer/oppturer..

....

 

Vil ikke at noen skal måtte "lære" noe som helst. Vi er alle likeverdige, ingen er bedre enn andre i bunn og grunn om du skjønner. Nei, det er vel ikke noe galt med PUA unntatt at jeg føler at man ikke er seg selv, men at man må fronte som noen andre for å bli godtatt.. Akkurat det der plager meg.

 

Du virker tydeligvis å tro at alt mennesker gjør og tenker er "helt naturlig", og at en aldri er fake i noen situasjoner. Ta høffelighet f.eks. Det er noe en blir opplært når en er liten - det meste innenfor høffelighet ville vært unaturlig for et menneske. Ikke kom her og fortell at hver eneste gang du sier takk/beklager/unnskyld - at du virkelig mener det.

 

Og hva med smalltalk? Du har aldri møtt noen du egentlig ikke har noen særlig interesse å snakke med, men likevel snakket om været etc. fordi det er ren høfflighet? Vel, om du har det så er du fake. Hvorfor er det så mye verre å være fake i den spesifike situasjonen når en møter jenter?

 

 

Når det gjelder sjekking - de aller fleste som har "naturlige skills" innenfor det faget er jo fake som det holder likevel - forskjellen er bare at det er naturlig for dem å være fake, de tenker ikke på hva de gjør. Det mest naturlige i en slik situasjon vil nok for mennesket, som de fleste andre dyr, være å gå rett på sak (velge et "bytte" og kysse/knulle). Men i stedet går en som regel lenge rundt grøten og snakker om masse rart, hvor det meste egentlig er totalt meningsløst tull.

 

Det finnes nok av folk som kanskje er den perfekte mann, men som mangler én egenskap, og det er å komme i snakk med/bli kjent med jenter. Du mener altså at pga vedkommende ikke har denne egenskapen "naturlig", så er han helt uinteressant - selv om han er perfekt ellers, og du ville levd lykkelig med han i resten av livet? Om ikke vedkommende hadde "spilt fake" ville du jo ikke møtt han, og blitt kjent med den virkelige personen.

 

Min mening er at PUA/etc overhode ikke er noe galt - det er bare et hjelpemiddel i det første steget (komme i kontakt/bli kjent med jenten). Men etter det nytter ikke noe annet enn å være seg selv.

Lenke til kommentar

Noen lærer the naturalway, mens andre lærer gjennom bøker og videoer. Jeg mener det er det samme.

Det finnes ingen enkle "linjer" eller ord som får jenta til å spre beina sånn helt uten videre uansett.

I følge PUA så er det det...

*snip*

 

 

Her har du quotet veldig feil :p Jeg skreiv aldri det der, men krizkriz gjorde det :p

Lenke til kommentar

Naturals vil være vanskeligere å oppdage, men jeg tror likevel de er mulige å oppdage. Plutselig er byen full av edru/semiedru smoothtalkere med skyhøy selvtillit. Alle mann står i baren og prøver å skape sosial verdi. Så er det en gjøk som aldri har hørt om PUA som står full og jævlig på dansegolvet å herjer. Alle damene synes det ser mye gøyere ut og joiner han istedet.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Alle mann står i baren og prøver å skape sosial verdi.

Pickup-artists står ikke først i baren og lader opp den sosiale verdien før de plutselig slår til når den er høy nok. Da har du nok misforstått konseptet. PUAs snakker med folk, og gjennom interaksjonen fremstår de som noen med høy sosial verdi. Og mange av de som driver med det aktivt har nok en høy sosial verdi også.

Lenke til kommentar
Greit, jeg strødde ikke sukker over det om det er det du ville frem til. Forklarte det slik jeg oppfattet det. Og nei, ikke på en objektiv måte.

 

Å dette inrømmer du ?

 

Forhold deg objektiv hvis du skal komme fram til noe av verdi.

PUA kan ikke argumenters mot med argumenter som vær deg selv.

Konseptet er hjernevasking i seg selv. Man er alltid seg selv og noe annet er en umulighet.

 

Man bedriver alltid manipulering og forskjellen er hvor bevist man er på det, hva som er hensikten, hva resultater du oppnår og mengder på mennesker det får de forskjellige effekter på.

 

På en annen side var det mange fine innlegg som beskrev det problematiske med den generelle soisale holdningen til folk og problemet med hva som faktisk gir deg ordentlig lykke.

 

Pua er fin sosial lærdom for å manipulere mainstream lite beviste mennesker. det er mye annet som kan læres innen sosial feltet om blant annet sermoniell snakk/tom prat/små snakk. Men mye av det er også ganske dumt og noe vi kan være foruten på et generelt plan tror jeg.

 

Jeg misliker sterkt det at kvinner oppfører seg som om de har høyere sosialt status, spesielt på byen og anser enhver tilsnakk som et sjekkeforsøk og vil vel heller ha noen som er forbi slikt tull. Men det er jo så mye av det at du må nesten kunne noen taktiker for å i det hele tatt kunne snakke med mennesker.

Grunnen til at PUA lærer bort mer om ones er vel fordi det er slikt mange menn vil ha litt mer av for å øke selvtilitt og utforske osv. For den virkelige dammen du blir hos trenger du ikke så mye slikt som de lærer deg. PUA folk utnytter seg av situasjonen og lager penger ikke klandre dem det gjør resten av verden også.

 

Jenter og gutter burde heller bli litt mer beviste om oppførselen sin å ha litt mindre stereotypier og la flere være med i gjengen, snakke med dem osv.

 

Men dette er et generelt problem skapt av generell dumhet, denne dumheten går ikke bort uten fremgang på mange felt. Et typisk felt jeg misliker er pop musikken. Aldri noe dypt i de tekstene, bare endeløse signaler om festing og lite klær og hjernedøde sterotypier som blir presentert som det optimale.

Lenke til kommentar
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

(Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
Alt man kan henge seg opp i... Kanskje litt ekstra sa jeg, ikke noe jeg nødvendigvis gjør. Uansett er det normalt og stelle seg litt før man skal ut, og jeg lover deg, jeg gjør det mye mindre enn andre. Jeg ser hva du mener angående dette, men det er så lite at det er ikke noe å diskutere. At jeg, eller noen andre har f.eks klemt ut en ekstra kvise, hatt på seg godlukten istedenfor den "vanlige" lukten forandrer vitterlig ikke hvem du er..

Nei, men du er "the best you you can be"? ;) Og det er vel det det hele handler om.

Lenke til kommentar

Jeg blir virkelig glad når jeg leser tråder som dette. :)

Hvorfor? Vel, rett og slett fordi alle de negative innleggene i denne tråden rettes mot den rutine-baserte PUA. Alle de som går rundt med ferdige replikker, ferdige svar, og bevisste rutiner.

Mens alle de positive innleggene, og hvorfor-kan-ikke-gutter-bare-være-seg-selv-og-sjarmere-meg?-innleggene beskriver til punkt og prikke hvordan en natural-PUA er. :)

 

Det jeg ser TS og de andre skeptiske kritiserer her, er ikke PU, men playere. Og som en annen smart bruker her på forumet skrev i sjekketråden:

Noen PUA er playere, noen playere er PUA, men ikke alle PUAs er playere, og ikke alle playere er PUAs.

 

Natural-PUA har endret livet mitt radikalt, og jeg kan si med en eneste gang at jeg har aldri hatt et ONS, hverken før eller etter jeg oppdaget PU. Hvorfor? Vel, fordi jeg ikke er veldig fan av ONS. Så det at PU kun handler om å få seg noe, er noe dere kan stryke med en gang.

PU har lært meg hvordan jeg faktisk kan være meg selv blandt andre mennesker. Og ikke være den personen som sitter stille i hjørnet, og ikke tør å vise hvem han virkelig er. Uansett om dette gjelder i utelivet, på jobben, i vennegjengen, eller hvor som helst.

Natural PUA er så veldig mye mer enn kun si-dette-så-ligger-dama-skrævende-i-senga-di-når-kvelden-er-omme. Nesten alle leksjoner jeg har lest om PUA, har en innledning hvor det står noe ala "Jeg kommer ikke til å lære deg hva du skal si eller hva du skal gjøre, men heller hvordan du skal kunne være deg selv rundt kvinner"

For det er akkurat det som er problemet de fleste gutter sliter med. De tør ikke være seg selv.

Til TS: Hvordan kan du forvente at den gutten som passer deg best skal komme og ta deg med storm, hvis akkurat den personen har så angst og har satt deg så høyt opp på en pidestal at han rett og slett ikke tør å komme bort og snakke med deg?

 

For det er akkurat der mesteparten av guttene er. Vi får det kodet inn i hodet vårt at jenter er det ultimate mål. De er bedre enn oss, og de er hevet over oss. Og det skaper en sinnsyk følelse av utilstrekkelighet, og gjør at vi heller sitter i det mørke hjørnet på utestedet med pilsen og mobilen, i stedet for å gå å snakke med alle de vi har lyst til å snakke med.

Gå ut en dag, sett deg med ryggen til baren, og bare se rundt i rommet. Legg merke til alle de gutta som bare sitter der med pilsen sin, mobilen sin, og ser nervøst rundt i rommet. Alle de gutta sitter der og har dritlyst til å snakke med akkurat deg, men de tør rett og slett ikke.

 

Natural PU fokuserer mer på å tørre å ta sjangsen der man før har backa ut. Jobbe med seg selv, og vite at jenter faktisk ikke er mye mer verdt enn oss gutta. Alle "teknikkene" som blir lært bort i natural pua er basert på seg selv, og basert på hva man selv skal gjøre og tenke for å tørre å vise seg selv, og tørre å gi av seg selv i en hver sosial situasjon.

 

PU har gitt meg så ufattelg mye, og hele livssituasjonen min har forbedret seg. Jeg har gått fra å være den sjenerte gutten som ingen la merke til, til å være en selvsikker person som snakker med alle jeg har lyst til å prate med. Hvor som helst, når som helst. Om det så er på jobben, ute, i taxikøen, på kafe.. Jeg tør å ta sjangser der jeg før hadde total angst. Hvert eneste sosiale sekund føles ut som et eventyr, og er et like stort kick hver eneste gang.

 

Så ja, jeg er glad for at TS kritiserer det hun gjør, fordi hun kritiserer kun den "stygge" delen av PU. :) Og den kommer til å forsvinne etter hvert siden folk blir mer og mer bevisst på systemet, og kommer til å kjenne det igjen.

Men der kommer aldri natural-PUAs til å forsvinne. De kommer heller aldri til å bli "oppdaget" som PUAs, rett og slett fordi det ikke er noe å oppdage. :) De er ikke bare seg selv, men de er de beste seg selv.. Til en hver tid.

 

My two cents

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...