Gå til innhold

Vetole comics. Read please!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips:

- Ha et poeng med stripa. Et GODT poeng.

- Tegn, eller bruk machinima. IRL pix saken funker IKKE for meg.

- Man skal kunne identifisere seg med karakteren

- Ikke vær for åpenbar, og om dere er det, vis at dere er klar over det.

- Gjør mye research. Morsomme ting som skjer i wow-verdenen. Ikke i oss-4-gutta-som-spiller-wow verdnen. Dere er ikke på det nivået enda.

Og sist men ikke minnst. IKKE publiser noe dere ikke er SKIKKELIG fornøy med.

Jeg kommer neppe til å lese en en stipe som dere har signert pga disse var crap.

Skrevet
Tips:

- Ha et poeng med stripa. Et GODT poeng.

- Tegn, eller bruk machinima. IRL pix saken funker IKKE for meg.

- Man skal kunne identifisere seg med karakteren

- Ikke vær for åpenbar, og om dere er det, vis at dere er klar over det.

- Gjør mye research. Morsomme ting som skjer i wow-verdenen. Ikke i oss-4-gutta-som-spiller-wow verdnen. Dere er ikke på det nivået enda.

Og sist men ikke minnst. IKKE publiser noe dere ikke er SKIKKELIG fornøy med.

Jeg kommer neppe til å lese en en stipe som dere har signert pga disse var crap.

Dette er jo nyskapende. Synes det var en veldig bra kombinasjon å bruke spillfigurer og irl-bilder. Men som Zepticon sier, har du noe å jobbe med. Stå på!

Skrevet
Dette er jo nyskapende. Synes det var en veldig bra kombinasjon å bruke spillfigurer og irl-bilder. Men som Zepticon sier, har du noe å jobbe med. Stå på!

Men det er veeeeldig begrensende... Og akkurat den begrensningen tror jeg er mer til hinder enn nytte...

• 2 uker senere...
Skrevet

Det var ikke noe bra utførst hvertfall. Om du skal bruke noe fra tidligere striper må det være litt mer åpenbart en det der. Har man ikke lest resten ser det bare ut som noe rimelig ræva utført.

Skrevet
Han sier at måten de hang sammen på var dårlig utført, og lite åpenbar.

Og alt for tidlig... kan ikke bynne med slik retorikk før stripe nr 100 elns... og da skal dem være gode for å funke...

Tips: Les pondus, Nemi og M. Alle er gode norske tegneserier med gode poenger, humor, osv. Analyser disse. Hvordan kommer poenget frem. Hva spilles det på? Hvorfor er den morsom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...