Slimda Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Teknisk bra gjennomført men mangler litt av den humoristiske brodden. Men fortsett, ingen starter med braksuksess.
Zepticon Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Tips: - Ha et poeng med stripa. Et GODT poeng. - Tegn, eller bruk machinima. IRL pix saken funker IKKE for meg. - Man skal kunne identifisere seg med karakteren - Ikke vær for åpenbar, og om dere er det, vis at dere er klar over det. - Gjør mye research. Morsomme ting som skjer i wow-verdenen. Ikke i oss-4-gutta-som-spiller-wow verdnen. Dere er ikke på det nivået enda. Og sist men ikke minnst. IKKE publiser noe dere ikke er SKIKKELIG fornøy med. Jeg kommer neppe til å lese en en stipe som dere har signert pga disse var crap.
564215 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Tips:- Ha et poeng med stripa. Et GODT poeng. - Tegn, eller bruk machinima. IRL pix saken funker IKKE for meg. - Man skal kunne identifisere seg med karakteren - Ikke vær for åpenbar, og om dere er det, vis at dere er klar over det. - Gjør mye research. Morsomme ting som skjer i wow-verdenen. Ikke i oss-4-gutta-som-spiller-wow verdnen. Dere er ikke på det nivået enda. Og sist men ikke minnst. IKKE publiser noe dere ikke er SKIKKELIG fornøy med. Jeg kommer neppe til å lese en en stipe som dere har signert pga disse var crap. Dette er jo nyskapende. Synes det var en veldig bra kombinasjon å bruke spillfigurer og irl-bilder. Men som Zepticon sier, har du noe å jobbe med. Stå på!
Zepticon Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Dette er jo nyskapende. Synes det var en veldig bra kombinasjon å bruke spillfigurer og irl-bilder. Men som Zepticon sier, har du noe å jobbe med. Stå på! Men det er veeeeldig begrensende... Og akkurat den begrensningen tror jeg er mer til hinder enn nytte...
Slimda Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Syvende: (NEW!)http://i16.photobucket.com/albums/b49/SaitoQ/7.jpg Mangler jo en del av teksten i første vindu!
Vetole Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Skrevet 12. februar 2009 Det er meningen at det skal mangle der;P sammenlign med nummer 6 rute 2
John Keats Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Det var ikke noe bra utførst hvertfall. Om du skal bruke noe fra tidligere striper må det være litt mer åpenbart en det der. Har man ikke lest resten ser det bare ut som noe rimelig ræva utført.
Lapp1 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Skjønner ikke helt hva du mente der Grendel? Hvordan blir det mindre bra utført fordi det har sammenheng med andre striper?
DisplayName123 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Han sier at måten de hang sammen på var dårlig utført, og lite åpenbar.
Zepticon Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Han sier at måten de hang sammen på var dårlig utført, og lite åpenbar. Og alt for tidlig... kan ikke bynne med slik retorikk før stripe nr 100 elns... og da skal dem være gode for å funke... Tips: Les pondus, Nemi og M. Alle er gode norske tegneserier med gode poenger, humor, osv. Analyser disse. Hvordan kommer poenget frem. Hva spilles det på? Hvorfor er den morsom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå