Gå til innhold

zombie apocalypse. er det mulig?


Anbefalte innlegg

forklarer fortsatt ikke hvorfor det er så mange zombier, da må de jo ikke spise opp hele personen da for at det skal bli fler, hvis ikke hadde det kun vært en horde med zombier og fullt mulig å kvitte seg med de og stoppe alt, noe som igjen er hjernedødt (haha tok du den?!)

 

pluss at hvis de består av dødt kjøtt er vi igjen tilbake til det at de fysisk ikke kan gå rundt og fungere i det hele tatt.

Endret av simster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

vet ikke helt hvor denne tråden hær passer inn, men siden det omhandler samfundet velger jeg og legge den hær pluss at jeg vill ha sakelige og vitenskapelige svar på mitt noe uortodoxe spørsmål.

 

Hvor stor sjanse er det for en eventuel zombie apocalypse?

 

er egentlig ganske skremmende og tenke på men sansynligvis i et fjærnt hjørne av værden langt inne i et fjell sitter det mest sansynlig et eller annet land og forsker på udødelighet, og gjenopplivelse av døde soldater og sivile i en eventuel krigs situasjon. kjangsen for at dette kan gå galt og "viruset" sprer seg til normal populasjonen finnes jo hvis sånn forskning pågår. enda værre hadde vært om det de forska på eventuelt skulle brukes som et biologisk våpen og drepe de infiserte for og gjenopplive de som zombier for og skape kaos ved en eventuel invasjon.

 

etter min mening er forskning på evig liv og reanimasjon av døde et uhyre senitivt tema for ikke og snakke om hvor ufattelig uetisk det er og prøve gjenoplive døde, så hvis det pågår forskning av dette slag ville det bli hold extremt hemmelig og et eventuelt utbrud ville blitt hysja ned av landets regjering.

 

hva er deres meninger om saken? hvor sansynlig er dette? og hvordan tror du værden ville reagert hvis det ble kjent at det fantes

 

Vakkert innlegg, men sannsynligheten for dette er vel teknisk sett ganske liten. Det som kan være et litt mer realistisk scenario er at Mennesker får en mer utviklet mutert form for rabies. Slik som i 28 dager senere...

Endret av piratentim
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Nei, kjøpte den ikke. Våpnene følger IKKE med, men det følger med utstyr for å ta prøver og utvikle en vaksine, diverse beskyttelsesutstyr, lykter, osv. Hadde jeg hatt så mye jeg bare kunne bruke for moro skyld hadde det vært en artig sak å vise frem til gjester.

Lenke til kommentar

Nei, kjøpte den ikke. Våpnene følger IKKE med, men det følger med utstyr for å ta prøver og utvikle en vaksine, diverse beskyttelsesutstyr, lykter, osv. Hadde jeg hatt så mye jeg bare kunne bruke for moro skyld hadde det vært en artig sak å vise frem til gjester.

Så med andre ord du har god råd og liker å ha det "litt" moro :) ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Nei, kjøpte den ikke. Våpnene følger IKKE med, men det følger med utstyr for å ta prøver og utvikle en vaksine, diverse beskyttelsesutstyr, lykter, osv. Hadde jeg hatt så mye jeg bare kunne bruke for moro skyld hadde det vært en artig sak å vise frem til gjester.

Så med andre ord du har god råd og liker å ha det "litt" moro :) ?

 

Ja. :-)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Hollywoods zombie scenario tror jeg ikke på, men om sykdommer og forgiftninger kan skade folk slik at de blir zombie lignende er ikke usannsynlig. Haiti forgiftet fiender og skapte zombier de hadde som slaver, så medisinsk sett er det vel ikke noe problem å sløve ned noen, svi hjernen med elektrosjokk, lobotomere osv og skape en slags zombier.

 

Vet også at cia hadde prosjekter på gang hvor de forsøkte å skape genmodifiserte monstre ved å mikse løver, aper, folk, og mye annet rart til et levende monsteraktig vesen. De hadde et prosjekt hvor de skulle sende slike inn i jungelen for å skremme ut fiender som gjemte seg der. Var en sak hvor et av de rømte for endel år siden og skapte monster avisoverskrifter i området.

 

Ser vel for meg at man enten ville skapt en genfeil, eller genmodifisert noen i en fjern by, slik at de fødte skadde vesener med ulike fysisk og psykisk handikappinger, eller at man setter opp en lab et sted og starter å medisinere, lobotomere og gi elsjokk over en lav sko til befolkningen rundt.

Lenke til kommentar

 

 

Vet også at cia hadde prosjekter på gang hvor de forsøkte å skape genmodifiserte monstre ved å mikse løver, aper, folk, og mye annet rart til et levende monsteraktig vesen. De hadde et prosjekt hvor de skulle sende slike inn i jungelen for å skremme ut fiender som gjemte seg der. Var en sak hvor et av de rømte for endel år siden og skapte monster avisoverskrifter i området.

 

 

 

Har du noe mer fakta om denne saken. Hadde likt å tatt en nærmere kikk... ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hollywoods zombie scenario tror jeg ikke på, men om sykdommer og forgiftninger kan skade folk slik at de blir zombie lignende er ikke usannsynlig. Haiti forgiftet fiender og skapte zombier de hadde som slaver, så medisinsk sett er det vel ikke noe problem å sløve ned noen, svi hjernen med elektrosjokk, lobotomere osv og skape en slags zombier.

 

Vet også at cia hadde prosjekter på gang hvor de forsøkte å skape genmodifiserte monstre ved å mikse løver, aper, folk, og mye annet rart til et levende monsteraktig vesen. De hadde et prosjekt hvor de skulle sende slike inn i jungelen for å skremme ut fiender som gjemte seg der. Var en sak hvor et av de rømte for endel år siden og skapte monster avisoverskrifter i området.

 

Ser vel for meg at man enten ville skapt en genfeil, eller genmodifisert noen i en fjern by, slik at de fødte skadde vesener med ulike fysisk og psykisk handikappinger, eller at man setter opp en lab et sted og starter å medisinere, lobotomere og gi elsjokk over en lav sko til befolkningen rundt.

 

Har du noen reele kilder på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...