Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

yamaha dt50 med trim


hvor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er en plombe i potta og en i cdi boksen :p vis du ser på potta så ser du at helt i begynnelsen på den nede ved motoren så ser du at den er delt og boltet sammen. det er og noen sveiser der som gjør at du egentlig ikke skal kunne skru dem opp, men du kan bruke vinkelsliper eller jernsag og få dem vekk. gå ut å se på mopeden så skjønner du :) etter du har skrudd potta fra hverandre så ser du plomba inni der. ser vell ut som en ring eller noe sånn. den banker du ut eller noe sånn. bare få den ut :p

 

dysa sitter i forgasseren og må byttes når du tar plomba slik at motoren får mer bensin :)

 

håper du forstod :D

 

ta resten på pm om du har flerne spørsmål til meg :p er trosalt en annen fyr sin tråd :p

Endret av Markelure
Lenke til kommentar

Takker og bukker, men hvordan får jeg fikset det om jeg eventuelt skal ha den til å gå i 45 km/t igjen når jeg skal selge den?

 

Det skal visst gå ann å lodde igjen hullet man borra i cdi boksen og da skal turtallsperra funke igjen, men kan ikke bekrefte det :p

Endret av Vegar(d)
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har fått ut plomba av min nå, men den går fortsatt i 53 Km/t på max bortover, men den kommer fortere opp i fart og den kjører maxspeed oppover, men den stygge cdi boksen ødelegger alt! :( Hvor får jeg taki en cdi boks uten denne sperren?

 

Og er det noen som kan anbefale meg noen ny dyse og luftfilter?

Endret av Rudde93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...