Gå til innhold

Stem på fjorårets beste spill (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt morsomt, samt trist å se listen over norske spillutgivelser. AoC, og masse barnespill. Tipper svenskene er misunnelige på oss der ;)

Skrevet (endret)
Er det ikke litt sent å stemme på fjorårets spill nå da? Er vel neste års spil vi skal stemme på nå. Ser ikke folk på reklamer?

Hvordan kan en vite hvilke spill som er bra, før de kommer ut?

Endret av Bozzeye
Skrevet

Enig om at Dead Space skulle vært der, ja.

For øvrig - jeg ser Okami, altså en re-release for Wii, er med på lista. Hvorfor er da ikke the Witcher Enhanced Edition med, når den kom ut i 2008? Årets spill for min del.

Skrevet

Fallout 3 fikk min stemme, men får trekk ved bruk av Windows Live søpplet.

Left 4 Dead er en sterk kandidat, men Steam trekker drastisk ned, heldigvis finnes det en "Diesel" versjon som er mye bedre.

GTA IV får ingen stemmer, de får strykkarakter på stedet uten behov for betekningstid.

Ok gameplay, dårlige løsninger, på tide at spill også bedømmes etter hvordan de er lagt opp.

Skrevet

Metal gear solid 4 fikk mine stemmer. Verdig slutt på en genial spill serie. Har spillt gears 2 og resistance 2 osv, men ingen fallt så godt i smak som metal gear solid 4.

Skrevet

Å velge ett spill i kategorier med mye rart i tror jeg kan lede til en del snåle resultater på noen av prisene. Stemte selv ikke i alle kategoriene, men på PC spill ble det faktisk Mass Effect.

Skrevet
Fallout 3 fikk flest fra meg hvertfall. Nydelig spill.

F3 var elendig. Men det var da i det minste flere mil over Oblivion :p

Flott at vi har slike nye brukere her på forumet som er fantastisk flink til å argumentere og legge frem sin mening på en saklig og god måte. Her får du virkelig vist hvorfor Fallout 3 suger. :thumbup:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...