Gå til innhold

skjule spill på pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg vil ha et spill på pc-en min installert, men jeg vil at faren min ikke kan se at jeg har det. det er en laptop. jeg kan bare ta og avinstallere spillet å bare lagre savene på en minnepenn, men det blir slitsomt. pappa går inn på datan og bare sjekker litt hva jeg har litt sån av og til. og rydder opp og sånt. kan dere hjelpe meg med dette? takker på forhånd for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det eventuelt å legge alle spillfilene inn på en mappe, og passordbeskytte dem, men det vil virke veldig mistenksomt vil jeg tro :p

Skrevet (endret)

Da skjønner jeg fort at du er under 18, derfor dkjønner jeg at faren din peser på deg. Uansett vet jeg ikke hvordan man skjuler spill, men du kan jo prøve metoden til GasMask.

Endret av Sattern
Skrevet
Har ikke prøvd men tipper:

Putter inn ekstern hardisk--> innstalerer på den---> Plug and play :D

funker på noen spill men ikke alle noen som vet om no progran så man kan installere alle typer spill på ekstern hd

Skrevet
Legg SA på ekstern, save fil hos "mine dokumenter", plug and play.

mener du legge inn alt som er på SA cd-en inn på harddiskenog så installere på mine dokumenter?

Skrevet

Han mener at du innstalerer spillet på en ekstern harddisk. Når du gjør det vil profilendin og slikt lagres i mine dokumenter. Dette vil gjøre det vanligere for faren din å finne spillet.

Dessuten må du å plugge ut den eksterne harddisken og gjemme den, ellers er det ingen vits.

Skrevet
Han mener at du innstalerer spillet på en ekstern harddisk. Når du gjør det vil profilendin og slikt lagres i mine dokumenter. Dette vil gjøre det vanligere for faren din å finne spillet.

Dessuten må du å plugge ut den eksterne harddisken og gjemme den, ellers er det ingen vits.

går det ikkke å få profilen på ekstern hd eller no sånt?

Skrevet
Jo, men da må du flytte den ut og inn i mine dokumenter.

Er faren din proff på PC? Hvis ikke bør du være safe.

ok iallfall bedre enn å avinstallere og installere hele tiden. ja faren min er ganske bra på pc

jeg kan vel også bare legge det inn i en annen mappe med saves som pappa vet jeg har spillet om og jeg får lov til å spille?

Skrevet
Eller så kan du jo lage en skjult mappe med usynlig navn og ikon og skjule den godt inne i programfiler en plass. Funker fett. :thumbup:

ok har en skjult mappe på en minnepenn et stelle men på vista husker jegt ikke hvordan man sletter den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...