Gå til innhold

Sniktitt: Dead Rising: Chop Till You Drop (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at Wii versionen ser kjekkere ut nettopp fordi Wii har mindre muskler og de måtte kutte ned på antal Zombier. Dead Rising er så vannvittig vanskelig at det er frustrerande....sikkelig sløs på penger at jeg kjøpte den til 360, har ikke skjanse å klare den med mindre du levler opp og starter på ny. :mad:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
At du sier noe sånt får deg virkelig til å framstå som en som ikke har snøring. Konsollen du prater så fint om selger nesten tre ganger så mye som PS3. Jeg bruker min PS3 mer enn Wii'en, ja, men Wii har da en haug med gode spill. Som f.eks Twilight Princess, Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, No More Heroes, Resident Evil 4, m.m. Wii er dessuten den konsollen med flest eksklusiver.

 

Det at Wii selger 3 ganger mer enn PS3 og 360 er at det finnes flere 8 åringer enn gamere. End of story.

 

Twilight Princess? Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl? Må jeg virkelig si si mer? Min lillebror på 9 år spiller disse spillene. :!:

Lenke til kommentar
Wii Sports er tidenes mest populære spill, og det er ikke bare fordi det følger med mange konsoller.

Hm, jo? Grunnen til at Wii sports har solgt utrolig bra er jo fordi det følger med enten kontroller eller med Wii konsollen.

Nei, antall salg er ikke det samme som popularitet på spillet. Det færreste spill jeg har fått med skjermkort har noen gang blitt testet, mens Wii har altså blit målt til et av de mest spilte Wii spill.

 

Hadde de bundlet spillet som vises her hadde det neppe blitt like populært og langt derifra.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
At du sier noe sånt får deg virkelig til å framstå som en som ikke har snøring. Konsollen du prater så fint om selger nesten tre ganger så mye som PS3. Jeg bruker min PS3 mer enn Wii'en, ja, men Wii har da en haug med gode spill. Som f.eks Twilight Princess, Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, No More Heroes, Resident Evil 4, m.m. Wii er dessuten den konsollen med flest eksklusiver.

 

Det at Wii selger 3 ganger mer enn PS3 og 360 er at det finnes flere 8 åringer enn gamere. End of story.

 

Twilight Princess? Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl? Må jeg virkelig si si mer? Min lillebror på 9 år spiller disse spillene. :!:

 

WOW! Du er tøff! Kan jeg få autografen din?

Lenke til kommentar

Jeg har hørt om flere familiefedre rundt 40 år i høye, respekterte stillinger som kjøpte Galaxy spill/t-skjorte bundelen ved norgeslanseringen og gikk med den på jobb. Man er ikke voksen før man tør være barnlig og beholder barnet i seg. (må ikke forveksles med barnslig).

 

Men dette er noe alle ungdommer og de under 30 vil lære seg etterhvert. Derfor blir man stadig litt oppgitt av å se kommentarer som "du er jo 40, fytti skamme seg" osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror nok du må si mer enn det. Twilight Princess, Mario Galaxy og Supersmash Brawl er utrolig gode spill med mange timer kvalitetsunderholdning.

 

Eller må et spill ha grafikk tilnærmet Crysis for at et spill skal være verdig en "skikkelig gamer"? Syntes selv de screenshottene til Dead Rising er en smule kornete, men om gamelayet er der gjør det egentlig lite.

 

Edit: Var ment til Steffen Moss

Endret av agito
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om spillet jeg spiller er beregnet for barn eller voksne. Jeg spiller spill som Mario Galaxy og LittleBigPlanet. Folk sier æsj det er jo barnespill, ja, synd for dem. Da går dem glipp av godt gjennomførte spill, med en lav aldersgrense. Jeg spiller selvfølgelig GTA IV, Dead Space osv osv, mer av det ja, men det hindrer ikke meg å spille "barnespill".

Lenke til kommentar
At du sier noe sånt får deg virkelig til å framstå som en som ikke har snøring. Konsollen du prater så fint om selger nesten tre ganger så mye som PS3. Jeg bruker min PS3 mer enn Wii'en, ja, men Wii har da en haug med gode spill. Som f.eks Twilight Princess, Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, No More Heroes, Resident Evil 4, m.m. Wii er dessuten den konsollen med flest eksklusiver.

 

Det at Wii selger 3 ganger mer enn PS3 og 360 er at det finnes flere 8 åringer enn gamere. End of story.

 

Twilight Princess? Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl? Må jeg virkelig si si mer? Min lillebror på 9 år spiller disse spillene. :!:

 

Som du ser får jeg støtte av den ELDRE garde. Min lillebror på 8 år spiller også disse spillene. Han spiller også LittleBigPlanet, spillet som fikk noe av den beste kritikken i 2008. Brawl ble også sett på som et storspill, det samme ble TP. Og Galaxy, Galaxy er det spillet som har fått 3. best kritikker gjennom tidene, kun slått av GTA4 og The Legend of ZELDA: Ocarina of Time, som ligger på første. Jeg tviler på at disse anmelderne er åtte år gamle, slik du sier. Du er nedstemt, ferdig, Wii er en kjempegod konsoll, det samme er 360 og PS3. Og både barn og voksne benytter seg av dem.

Lenke til kommentar
Ja, jeg tror nok du må si mer enn det. Twilight Princess, Mario Galaxy og Supersmash Brawl er utrolig gode spill med mange timer kvalitetsunderholdning.

 

Eller må et spill ha grafikk tilnærmet Crysis for at et spill skal være verdig en "skikkelig gamer"? Syntes selv de screenshottene til Dead Rising er en smule kornete, men om gamelayet er der gjør det egentlig lite.

 

Edit: Var ment til Steffen Moss

 

Må og må, grafikk har jo åpenbart noe å si, selv om enkelte prøver å påstå det motsatte. Noen virker jo også til å mene at gameplayet automatisk blir bedre om man ikke har god grafikk. Grafikken i dette spillet er elendig. Det trekker ned, er det et spesielt solid spill på andre måter blir det vel en god pakke, men jeg har mine sterke tvil.

 

AtW

Lenke til kommentar

min lillbror på 9 spiller Halo og Little Big Planet.

 

Skjønner ikke hvorfor folk som ikke har prøvd Wii absolutt ikke liker den.

 

Har Ps3, PC og Wii. Jeg er 16 år. Mario Galaxy, Twilight princess, Metroid Prime Corruption, SSBB, Okami, No More Heroes, Mario Kart Wii, Boom Blox, Rock Band, Super Paper Mario og Animal Crossing er spill jeg har til Wii, og de er skikkelig god underholdning for meg, og VELDIG mange andre. Så å si at Wii er en dårlig underholdningsmaskin som bare småbarn og folk som ikke har snøring liker blir liksom ganske komisk å lese for Wii gamere som meg.

Lenke til kommentar
min lillbror på 9 spiller Halo og Little Big Planet.

 

Skjønner ikke hvorfor folk som ikke har prøvd Wii absolutt ikke liker den.

 

Har Ps3, PC og Wii. Jeg er 16 år. Mario Galaxy, Twilight princess, Metroid Prime Corruption, SSBB, Okami, No More Heroes, Mario Kart Wii, Boom Blox, Rock Band, Super Paper Mario og Animal Crossing er spill jeg har til Wii, og de er skikkelig god underholdning for meg, og VELDIG mange andre. Så å si at Wii er en dårlig underholdningsmaskin som bare småbarn og folk som ikke har snøring liker blir liksom ganske komisk å lese for Wii gamere som meg.

 

Jeg har vurdert Wii mange ganger. Eneste grunnen til at jeg ikke har den er fordi jeg ikke har mer plass i TV-hylla. :) Mario Galaxy, Twilight Princess, Metroid Prime, Super Paper Mario og Wario Shake Dimension (?) ser alle ut som spill jeg ville ha likt.

Lenke til kommentar
Må og må, grafikk har jo åpenbart noe å si, selv om enkelte prøver å påstå det motsatte. Noen virker jo også til å mene at gameplayet automatisk blir bedre om man ikke har god grafikk. Grafikken i dette spillet er elendig. Det trekker ned, er det et spesielt solid spill på andre måter blir det vel en god pakke, men jeg har mine sterke tvil.

 

Sett trailern fra 08 på Gametrailers.com eller?

Et spill bør fullføre et minimumskrav på grafik, med mindre noen drar in spesielle stiler som bøyer reglene helt :p Så fort et spill er over minimumskravet er det mer en spillbart, hvor stort et krav det er skal være sin sak.

Majoras Mask og OoC har good grafik for sin konsoll, har dratt det opp til 1024x724 med emulator og det ser faktisk bedre ut. Det har omtrent sin egen stil.

Men f.eks Starfox så ser du at det er 4-kantete(karakterene) pga stilen over det hele.

Men blah dårlige bilder, og tipper spille er litt mer optimert siden 08 da :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...