CosmoK Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Stemmer det. Første gang det skjedde trodde jeg det var en løs kontakt eller skjermkort driverene som forårsaket det, men det var jo kjapt å finne ut. Sendte den inn til Infocare og de fikset feil'en (en løs kontakt inni skjermen, såvidt jeg husker), og jeg trodde problemet var løst. Så skjedde det igjen... så nå har det hendt hver tredje måned. Endret 8. mars 2009 av CosmoK Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Var det en løs kontakt denne gangen også? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Vet ikke, men det virker til å være samme problemet. Har ikke sendt den inn enda, siden jeg venter på fraktseddel fra Infocare. Jeg har ikke problem med å sende den frem og tilbake hele tiden, men det er ikke akkurat bra med parkering hos mitt lokale postkontor for tiden (og esken er jo svær ). Jaja, bra det er minimum 3 års garanti på skjermen ialtfall... Endret 8. mars 2009 av CosmoK Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Noen som vet om denne fortsatt har samme ålreite panel? Hvor utpreget er bandingproblematikken? TEnker spes på en sammenligning med denne og HP LP2475w. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Var heldig ,greide å få tak i denne skjermen fra Netshop så jeg burde ha den over helgen. Har lest litt om den og ser at noen nevner at den sliter litt med svart, toner over i grått ? Stemmer dette, og er det noe som kan si litt om kalibrering av denne ? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Hvordan klarte du det? Jeg prøver også å få tak i denne, men er ikke lett. Noen som vet hvor jeg kan finne en? Den er vel ute av produksjon(?) Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Tar jeg ikke mye feil så fikk Netshop inn 4 stk. og de venter flere. Send dem en mail, det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Da har jeg snakket med dem, blir spennende å se hva som skjer, og når det skjer. Virker som de er klar over at denne er gull verdt å få tak i. Fortsatt litt usikker på om 26" er for stort da... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Ingen tvil om at 26" blir stort, men bruker Pc`n mye til film og lite spill, men heller ikke noen tvil om at 4870(512mb) kommer til å slite her de få gangene jeg spiller, så det blir nok nytt skjermkort til Høsten. Får krysse fingra på at skjermen jeg får ikke har pixel feil, blir neppe lett og erstatte. Lenke til kommentar
oye Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg kontaktet Netshop om leveringstid på skjermen og fikk som svar: "Det er helt ubekreftet levering på denne. Ingen av LGs distributører har den på lager og har ingen bekreftet dato enda." Spurte Komplett om de kunne skaffe skjermen, men svaret var nei. Frykter at det kan bli veldig vanskelig å få tak i denne skjermen... Endret 9. juli 2009 av oye Lenke til kommentar
Smif Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Enig, jeg fikk ca. samme svar. Men han sa han hadde tro på at de skulle få inn noen i midten av denne mnd. Jeg har lagt inn en bestilling, og håper på det beste! Synd... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Får håpe at de ikke køddet hos Lg da de sa at denne skjermen er under prod. enda. Håper jeg får erstattet min snart som hadde skadet Panel. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Skadet? Hvordan da? Under frakt? Hvem sa at den fortsatt er under prod? Offisielt fra LG? Netshop? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Som sagt så ringte jeg LG, og ble satt på vent mens de sjekket status på skjermen, han kom tilbake etter en liten stund og bekreftet at den var under prod. og skulle sendes ut i nær fremtid. Hva som hadde kverket min vet jeg ikke, snakket med Netshop som mente det kunne ha vært spenning i panelet. Ikke vet jeg, annet at jeg var utrolig skuffet da jeg oppdaget det. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Fikk svar på en mail jeg sendte til LG om 2600HP var fremdels i prod, her er svaret jeg fikk. -----------Reply to Customer Enquiry------------Hi Robin! Thank you for showing interest about our products. This model should be aviable on market. Regards LG support Lenke til kommentar
Smif Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 "aviable on market" betyr ikke akkurat i produksjon, men jeg håper han mener det. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Blir en tøff kamp om denne skjermen ja =) Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Blir en tøff kamp om denne skjermen ja =) prisguide hardware... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg kjøpte en av disse like før de forsvant fra Computer Citys sortiment (forrige uke). Alt i alt er jeg særs fornøyd. Jeg fikk den for 4500,- inkl. frakt, og for den prisen tror jeg ikke du får en bedre 26"-skjerm. Hvis det er noe du lurer på kan jeg prøve å svare så godt jeg kan. Er det kjekt å handle hos computercity? De er danske? Hva med service, vil LG Norge yte service på feil? Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har ingen erfaring med computercity, som har 2 butikker i Oslo og hovedkontor i Sverige.. Vil tippe at et LG-produkt kjøpt på nett som det er noe feil med uansett må innom forhandler for kvalitetssikring av en evt. reklamasjon/garantisak...., som da sikkert blir en av butikkene i Oslo. Hvordan det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå