Gå til innhold

LG W2600HP-BF (S-IPS) - noen som har denne , - nyttige erfaringer?


gammelost

Anbefalte innlegg

20 stk bør vel holde til alle! Såppas dyr skjerm.

 

@Flu:

Ser du eier en Mamba. Er du fornøyd? Sliter du med "jitter" eller at musen lever litt av seg selv?

Eide en Mamba som gjorde det, og fikk en ny. Den har jeg ikke turt å åpne enda..

 

20 stk...? sjekk hardware prisguide, sikkert en del fler, men de får bein å gå på :yes:

 

Tok du kontakt med Netshop angående en sikker frakt?

Leste jo at panelet stod litt lett tilgjengelig for skade.

Tenker på å pakke den ekstra inn med "bobleplast"(var det riktig?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp det gjorde jeg, men ble også i tvil om hvor lurt det egentlig var for det er jo en fordel at postmannen ser at det er en skjerm han håndterer.....

 

...tror heller jeg spør netshop om de gidder å merke den ekstra:

 

OBS ! MEGET FØLSOM MOT STØT/TRYKK

 

OBS.pdf

Endret av flu
Lenke til kommentar

Åhh.. Trist. En død pixel midt i glaninga?

 

Endelig har min kommet! For en skjerm! :D Jeg har heller aldri hatt mer enn 22" da, så for meg er den diger. Vannvittig fornøyd! Den nye kongen av skrivebordet mitt. Slår til og med tux bamsen min ;)

 

Og jeg var heldig, ingen døde pixler eller annet tull.

 

Edit: Så akkurat en del av Transformers i full hd 1080. Og Megan Fox blir ikke noe mindre vakker nå!

Endret av Smif
Lenke til kommentar
Åhh.. Trist. En død pixel midt i glaninga?

 

Endelig har min kommet! For en skjerm! :D Jeg har heller aldri hatt mer enn 22" da, så for meg er den diger. Vannvittig fornøyd! Den nye kongen av skrivebordet mitt. Slår til og med tux bamsen min ;)

 

Og jeg var heldig, ingen døde pixler eller annet tull.

 

Edit: Så akkurat en del av Transformers i full hd 1080. Og Megan Fox blir ikke noe mindre vakker nå!

 

dam it! Min ekke sendt engang =)

Lenke til kommentar

Bestilte 14. juli. Amentio sier at de ifølge leverandøren får den i morgen og at den vil bli sendt da. Det sa de både den 28. og den 30. Skjermen er fremdeles ikke sendt. På hjemmesidene deres står det at de har 10-49 på lager. :hmm:

Lenke til kommentar
Bestilte 14. juli. Amentio sier at de ifølge leverandøren får den i morgen og at den vil bli sendt da. Det sa de både den 28. og den 30. Skjermen er fremdeles ikke sendt. På hjemmesidene deres står det at de har 10-49 på lager. :hmm:

 

Sprøtt.. Min skjerm kom fra et lager i Sverige ser det ut til. Jeg har hatt griseflaks mao. :o

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk ikke helt fornøyd med denne skjermen.. :(

 

Har brukt den i et døgn nå omtrent og har vært storfornøyd. Den har et fantastisk flott bilde og ingen merkbar input lag, egentlig den perfekte spill-skjermen.. MEN: For ca to timer siden la jeg merke til at den (med helt hvit bakgrunn) er bitte litt mere blå i fargen ut mot ventre kant. Selv om dette ikke har noen praktisk betydning er det nå blitt et irritasjonsmoment. :(

 

Såh, om ikke "det går seg til" på noe vis i løpet at et par dager tipper jeg skjermen går i retur. Om noen har lyst på denne skjermen umiddelbart får dere si fra så kan dere kjøpe den av meg for 5k. Henting i Asker! :D (Det er fremdeles 13 dager igjen av Angrefristen om du ikke skulle like den.)

Lenke til kommentar
Fikk min skjerm i dag.

 

0 feil og tull!

 

Super awesome! Happy som bare det!

 

Betyr det at du kan bekrefte at du IKKE har samme problem som meg? (Med helt hvit/lys bakgrunn kan man se at fargen er noe ujevn fra en side til en annen, med mere blåfarge på venstre side i mitt tilfelle..)

Lenke til kommentar
Fikk min skjerm i dag.

 

0 feil og tull!

 

Super awesome! Happy som bare det!

 

Betyr det at du kan bekrefte at du IKKE har samme problem som meg? (Med helt hvit/lys bakgrunn kan man se at fargen er noe ujevn fra en side til en annen, med mere blåfarge på venstre side i mitt tilfelle..)

 

Det kan jeg bekrefte da ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...