Gå til innhold

LG W2600HP-BF (S-IPS) - noen som har denne , - nyttige erfaringer?


gammelost

Anbefalte innlegg

Stemmer det. Første gang det skjedde trodde jeg det var en løs kontakt eller skjermkort driverene som forårsaket det, men det var jo kjapt å finne ut. Sendte den inn til Infocare og de fikset feil'en (en løs kontakt inni skjermen, såvidt jeg husker), og jeg trodde problemet var løst. Så skjedde det igjen... så nå har det hendt hver tredje måned. :(

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke, men det virker til å være samme problemet. Har ikke sendt den inn enda, siden jeg venter på fraktseddel fra Infocare. Jeg har ikke problem med å sende den frem og tilbake hele tiden, men det er ikke akkurat bra med parkering hos mitt lokale postkontor for tiden (og esken er jo svær ;) ). Jaja, bra det er minimum 3 års garanti på skjermen ialtfall... ;)

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Ingen tvil om at 26" blir stort, men bruker Pc`n mye til film og lite spill, men heller ikke noen tvil om at 4870(512mb) kommer til å slite her de få gangene jeg spiller, så det blir nok nytt skjermkort til Høsten.

 

Får krysse fingra på at skjermen jeg får ikke har pixel feil, blir neppe lett og erstatte.

Lenke til kommentar

Jeg kontaktet Netshop om leveringstid på skjermen og fikk som svar: "Det er helt ubekreftet levering på denne. Ingen av LGs distributører har den på lager og har ingen bekreftet dato enda."

 

Spurte Komplett om de kunne skaffe skjermen, men svaret var nei.

 

Frykter at det kan bli veldig vanskelig å få tak i denne skjermen... :(

Endret av oye
Lenke til kommentar

Som sagt så ringte jeg LG, og ble satt på vent mens de sjekket status på skjermen, han kom tilbake etter en liten stund og bekreftet at den var under prod. og skulle sendes ut i nær fremtid. Hva som hadde kverket min vet jeg ikke, snakket med Netshop som mente det kunne ha vært spenning i panelet. Ikke vet jeg, annet at jeg var utrolig skuffet da jeg oppdaget det.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en av disse like før de forsvant fra Computer Citys sortiment (forrige uke).

 

Alt i alt er jeg særs fornøyd. Jeg fikk den for 4500,- inkl. frakt, og for den prisen tror jeg ikke du får en bedre 26"-skjerm. Hvis det er noe du lurer på kan jeg prøve å svare så godt jeg kan.

 

Er det kjekt å handle hos computercity? De er danske?

Hva med service, vil LG Norge yte service på feil?

Lenke til kommentar

Jeg har ingen erfaring med computercity, som har 2 butikker i Oslo og hovedkontor i Sverige..

Vil tippe at et LG-produkt kjøpt på nett som det er noe feil med uansett må innom forhandler for kvalitetssikring av en evt. reklamasjon/garantisak...., som da sikkert blir en av butikkene i Oslo.

 

Hvordan det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...