Gå til innhold

LG W2600HP-BF (S-IPS) - noen som har denne , - nyttige erfaringer?


gammelost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netshop har bestilling inne hos 2 leverandører,

ubrekreftet ankomsdato er 23.07 og 24.07.....

 

Jeg håper jeg har ny skjerm på veggen til helgen !

 

Her er noe å se på enn så lenge :dribble:

 

 

post-173370-1248186606_thumb.jpg

 

 

Og her er noe å lese på enn så lenge:

 

LG Flatron W2600HP review

(Demanding gamers will be choosing the right model with the LG W2600HPBF)

Endret av flu
Lenke til kommentar
Har en bestilling inne hos Netshop jeg også, men jeg sitter å venter på neste runde!

Må nok vente en stund, men tipper max 2 mnd etter dere får den? =)

 

...er du heeeelt sikker på det ?

Jeg hørte ikke noe om 2 leverandører når jeg snakket med netshop før helgen....

Kan jo hende de har fått tak på flere enheter så bl.a. du slipper å vente deg grønn...

Lenke til kommentar
Har en bestilling inne hos Netshop jeg også, men jeg sitter å venter på neste runde!

Må nok vente en stund, men tipper max 2 mnd etter dere får den? =)

 

...er du heeeelt sikker på det ?

Jeg hørte ikke noe om 2 leverandører når jeg snakket med netshop før helgen....

Kan jo hende de har fått tak på flere enheter så bl.a. du slipper å vente deg grønn...

 

Vel, jeg har polsk DNA i kroppen og er vant til noe som heter "polakk uflaks" ^^

Hehe, neida... Jeg er nummer 2 i køen. Tipper de har nok til kunden foran meg, men du gir meg iaf håpet!

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar

flu:

La oss håpe helgen blir en lykkelig helg ja.

 

Zelkin:

Hvordan vet du noe om køen? Sier de sånt ved å ringe dem? Og sa de hvor mange det er totalt/hvor populær den er?

 

 

Men for å få dette helt riktig, produseres denne skjermen fortsatt, så det er garantert å få den en eller annen gang?

Lenke til kommentar
flu:

La oss håpe helgen blir en lykkelig helg ja.

 

Zelkin:

Hvordan vet du noe om køen? Sier de sånt ved å ringe dem? Og sa de hvor mange det er totalt/hvor populær den er?

 

 

Men for å få dette helt riktig, produseres denne skjermen fortsatt, så det er garantert å få den en eller annen gang?

 

Jeg sendte en email forje uke å lurte på hvor langt bak i køen jeg havnet fra dem som allerede har bestilt og skulle få første "bach"/"runde"

Ja, de er fortsatt i produksjon!

 

 

 

De venter inn flere skjermer enn hva som er solgt videre. ;-)

 

Har du spurt dem? =)

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar

Har sjøl leita grundig etter alternativer...

 

...man har LG W3000H-BN, en 30" s-ips variant W2600HP-BF, samme specs som på 26", men til hele 11707 kr.

Den er mange av på lager og jeg har vurdert kjøp, men den blir aaaaaaalt for stort :wow:

 

...så har man Eizo 24.1" FlexScan HD2442W WideScreen.

Denne med s-PVA teknologi som skal være på høyde med IPS, men enda mer lyssterk (450 cd/m2) og 6ms responstid grå/grå, 16ms vanlig.

kr 8662 og 31 stk på lager...

 

Nec har også noen modeller med s-PVA panel, og lignende specs som Eizo'n over...

 

 

Ellers så er muligens Dell hakk i hel med Ultrasharp 22" og 27" med VA - Vertical Alignment teknologi, som i følge PcHardwareHelp.com - Panel Technology Explained er hakket dårligere enn ips skjermer: god fargereproduksjon og innsynsvinkel men dårlig responstid, samt input lag.

 

 

Det finnes sikkert flere alternativer, men LG W2600HP-BF knuser alle på både specs og pris.

 

 

her er link til en side med 21 gode detaljbider av LG W2600HP-BF

Endret av flu
Lenke til kommentar
20 stk bør vel holde til alle! Såppas dyr skjerm.

 

@Flu:

Ser du eier en Mamba. Er du fornøyd? Sliter du med "jitter" eller at musen lever litt av seg selv?

Eide en Mamba som gjorde det, og fikk en ny. Den har jeg ikke turt å åpne enda..

 

20 stk...? sjekk hardware prisguide, sikkert en del fler, men de får bein å gå på :yes:

 

Mamba ja, hadde MX Revolution og var kjempefornøyd med den, så jeg var naturligvis kresen.

Men måtte ha en kvassere til gaming. Snuste lenge på Deathadder og Roccat Cone..., men.

Har over snittet størrelse på hender og etter litt tilvenning er jeg kjempefornøyd.

Savner veldig og kunne hvile tommelen som på Mx Revolution da...

Den har litt "personlighet" ja, men bare når trådløs. Har nok mest med batteri-nivå å gjøre, har rutine på å hive den på lading når jeg er borte fra pc'n.

Det er ikke lange batteritiden og heller ikke lett og tyde av lys på musa at den begynner å bli tom, så hvis jeg skal spille over flere timer putter jeg kabelen i først som sist.

Og kabelen er helt super, bløt men solid, så den er på ingen måte til irritasjon for meg.

Liker de knappene man kan stille dpi'n med veldig godt og liker at den bare har litt lys, og ikke masse som på de andre razer-musene.

 

Pakk opp musa di du :yes: og vit at en Ferrari SKAL ha litt personlighet :p

 

 

ja, forresten....fra ca 4000 dpi og oppover så blir den så følsom at alt fra små til store (bass/sub) vibrasjoner gjør at pekeren på skjermen flytter på selv om musa ligger stille,....naturligvis... :wee:

Endret av flu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...