Gå til innhold

Finn CPU over 8000MHz


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Enig med deg Admin'c. Blir flau over sånne mennesker.

 

Thomas synes jeg gjør en bra jobb og bruker dere 30 sek ekstra så kan dere fint forstå han.

 

Etter at Silenoz så fint la inn et innlegg her så forsvant Thomas fra tråden her. Skjønner Thomas:-) godt.

Noen kan bare ikke holde kjeft og må poste drittslenging med engang.

 

 

Stå på Thomas:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med deg Admin'c. Blir flau over sånne mennesker.

 

Thomas synes jeg gjør en bra jobb, og bruker dere 30 sek ekstra så kan dere fint forstå han.

 

Etter at Silenoz så fint la inn et innlegg her, så forsvant Thomas fra tråden her. Skjønner Thomas:-) godt.

Noen kan bare ikke holde kjeft og må poste drittslenging med en gang.

 

 

Stå på Thomas:-)

 

Er det nå egentlig drittslenging vi driver med? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

 

Er det nå egentlig drittslengig vi driver med? :roll:

 

 

.....oppføre seg som en tosk

 

Trenger jeg å si mer? Skal du si noe til vedkommende så bruk PM,mail eller noe annet som er tilgjengelig. Det er lettest og da får du sagt direkte hva du mener. Bruker det mye selv :)

 

Som sagt så hadde jeg editert den første innlegget ditt :wink:

Lenke til kommentar

 

Er det nå egentlig drittslengig vi driver med? :roll:

 

 

.....oppføre seg som en tosk

 

Trenger jeg å si mer? Skal du si noe til vedkommende så bruk PM, mail eller noe annet som er tilgjengelig. Det er lettest, og da får du sagt direkte hva du mener. Bruker det mye selv :)

 

Som sagt så hadde jeg editert den første innlegget ditt :wink:

 

Tror ikke det. Jeg står for det jeg har sagt. I motsetning til P@rm@nn for eksempel. Kan sikkert finne flere her som har ment at Thomas:-) skal bannes. Personlig så har jeg aldri nevnt det.

Lenke til kommentar

Silenoz, er det SÅ vanskelig for deg å tolerere at gutten er døv? Det er ikke så lett for han, når han gjør sitt beste, og det eneste han får er dritt.

Hvis du er lei postene hans, IKKE post i de, bare snik musepekeren opp på "X" og klikk. SÅ enkelt er det.

Som sagt, Thomas:-), stå på.

 

 

Mvh

Julepynt

Lenke til kommentar

Tror ikke det. Jeg står for det jeg har sagt. I motsetning til P@rm@nn for eksempel. Kan sikkert finne flere her som har ment at Thomas:-) skal bannes. Personlig så har jeg aldri nevnt det.

 

Dette var da et ganske upassende innleg å komme med. Jeg har før pekt på at vi ikke bør sitte å diskutere hverandre, det hjelper ingen. Og det gjelder forsåvidt begge veier.

Vedrørende at jeg ikke står for hva jeg har sagt så vil jeg påstå at det er akkruat det jeg gjør. Jeg kunne ha slettet det jeg skrev i den posten, men jeg lar det være, for som nenvt; sagt er sagt og spist er spist. Det var en gammel post fra før det kom fram at han hadde et handicap, og min mening var da faktisk at han burde bannes. Dette forandres seg ioforsei ganske fort, og jeg ser ikke på det som noe negativt å ha fleksibilitet nok til å inrømme at man tokk feil. Jeg tok feil da, og det må jeg, om jeg ikke allerede har gjort det, beklage.

Har også kommentert det faktum at noen av spørsmålene hans kan virke banale. For de som ikke gidder å lese gjenom alle postene er kortversjonen at om noen ønsker seg et elite forum så får de starte et på egenhånd. Dette forumet er modent nok til å godta alle type brukere.

Jeg ser ikke noen sider som ikke nå er belyst, så hvorfor ikke la denne tråden vile i fred?

Jeg ønsker thomas lykke til videre på forumet.

Mvh P@rm@nn

Lenke til kommentar
Det er greit at han skriver "seriøse" poster. Men skal han "få lov til" å åpne topicer som er tatt opp 15 ganger denne uken?

Og hvilke topicer er det han har åpnet som er tatt opp femten ganger denne uken?

"Dumme" spørsmål (topicene sier nok)? Når ingen andre "får lov" til det? "Bare" fordi han er døv? Jeg synes ikke det.

Les igjennom noe av det jeg har skrevet om det i andre tråder så skjønner du (kanskje) at det ikke er dumt med vilje. Og han får akkurat de samme henvisningene til retningslinjer som andre gjør. :yes:

 

Edit: Skirveleif

Ja, jeg er enig med deg at det er bra at folk som Thomas faktisk tør å driste seg "ut i verden" (hw-forumet...). Det jeg vil frem til er at folk skal bli behandlet likt - man skal ikke få flere rettigheter fordi folk synes synd på deg. Nå sier jeg ikke at dette er tilfellet her, men jeg har inntrykk av at dette er mentaliteten i samfunnet.

Lenke til kommentar

God dag alle sammen !

 

Har mailet litt PM med han Thomas og han er en vanlig

ung, dataintressert og døv gutt som har lyst til å være med

her i forum. han har sine naturlige begrensinger og etter min

mening så vil chatten her være et positivt tiltak,

slik at han kan utvikle sine skrivekunnskaper videre!

 

God påske til alle sammen !

 

Mvh

E.K

 

Edit:trykkleif

Lenke til kommentar

Det norske samfunnet er jaggu meg rart gitt.........

Med en gang en eller annen faller litt utenom det som er vanlig standard, så skal alltids en eller annen idiot måtte mene noe om det....!! :evil:

Den sykdommen holder på å bli rimelig utbredt.

 

Kan ikke folk bare svare på spørsmålet, og la være å kommentere alt annet fjas - bare fordi man absolutt må rakke ned på et eller annet!! :grumpy:

 

Verden er full av mennesker med et eller annet mer eller mindre alvorlig handicap, folk som ikke bruker like klær som majoriteten, folk som ikke har PC'er som majoriteten.....osv, osv, osv. Kan dem ikke for h***** få lov til det da, uten at noen på død og liv må kommentere det...!!

Lenke til kommentar
God dag alle sammen !

 

Har mailet litt PM med han Thomas og han er en vanlig

ung, dataintressert og døv gutt som har lyst til å være med  

her i forum. han har sine naturlige begrensinger og etter min

mening så vil chatten her være et positivt tiltak,

slik at han kan utvikle sine skrivekunnskaper videre!

 

God påske til alle sammen !

 

Mvh

E.K

 

Edit:trykkleif

Bra å høre det.

Syns at det er teit at folk skal bli sure fordi han ikke kan skrive "bra", det er ikke han sin skyld at han er døv. Stå på Thomas, har store forventninger på at det kommer flere poster fra deg :woot:

Lenke til kommentar
God dag alle sammen !

 

Har mailet litt PM med han Thomas og han er en vanlig

ung, dataintressert og døv gutt som har lyst til å være med  

her i forum. han har sine naturlige begrensinger og etter min

mening så vil chatten her være et positivt tiltak,

slik at han kan utvikle sine skrivekunnskaper videre!

 

God påske til alle sammen !

 

Mvh

E.K

 

Edit:trykkleif

 

beste jeg har hør hittil :woot:

Lenke til kommentar
De fleste som prøver å lære seg Norsk sier at det er et vanskelig og kompelisert språk, men det merker de færreste av oss noe av. Hvorfor det? Jo fordi vi har fått språket inn siden føttselen med å høre på andre som snakker.

Det er vist en trend at dette blir en diskusjon hver gang tomas skriver noe, noe som er uheldig

Det er selvfølgelig en farlig kombinasjon med dårlig formulerte setninger og spørsmål som noen ganger kan virke unødvendige, men begge problemer burde vi klare å håntere bedre en dette. At han skriver dårlig bør ikke være et diskusjonstema engang, om det er noe du ikke forstår så gir du beskjed så endrer han det sikkert til noe han tror er riktigere. Eller du kan sende en moderator en PM og la han be om det for deg. Ser at disse 2 i kombinasjon kan være irriterende, men et forum som dette bør vare modent nok til å klare å håntere alle typer brukere.  

Mvh P@rm@nn

 

Sånne poster som dette skjønner ikke jeg dritten av... Kan ikke folk være greie?? FORSØK å skrive riktig, sånn at jeg i det hele tatt klarer å forstå hva som menes. Vær kritisk til deg selv, kanskje du lærer en ting eller to om rettskriving. Og jo, selv om man har dysleksi, så KAN man lære seg rettskriving. Sier ikke at det er lett, men for deres egen del, og for andres del, forsøk!

 

PS. Hvorfor skal jeg slite meg ut med å tyde det som er skrevet, når dere ikke sliter dere ut for å skrive det? Og hvor langt kommer vi da?

Lenke til kommentar
Ja, jeg er enig med deg at det er bra at folk som Thomas faktisk tør å driste seg "ut i verden" (hw-forumet...). Det jeg vil frem til er at folk skal bli behandlet likt - man skal ikke få flere rettigheter fordi folk synes synd på deg. Nå sier jeg ikke at dette er tilfellet her, men jeg har inntrykk av at dette er mentaliteten i samfunnet.

 

Det er da ingen her som har sagt at Thomas skal behandles noe annerledes enn alle andre eller at han skal få noen flere rettigheter enn andre har. Og: Hvis du tror noen av oss kommenterer dette fordi vi "synes synd" på Thomas (eller andre for den saks skyld) så tar du helt feil. Men han har krav på akkurat den samme respekt som alle andre har og han har akkurat samme rett som deg og meg til å ferdes og kommunisere med de han ønsker å kommunisere med.

 

Og da er det nå en gang sånn at det kanskje krever litt mer av deg og meg (og de andre) å kommunisere med han. Vi må gjøre en liten ekstra innsats for å forstå hva han mener, akkurat som med en som har lese- og skrivevansker, akkurat som vi må gjøre en ekstra innsats om det er en som er blind, sitter i rullestol, går med krykker, har hue under armen og armen i bind. Hvis det er så jævlig vanskelig (ikke rettet mot deg spesielt) å gjøre den ekstra innsatsen for de som ikke er akkurat som deg selv så mur deg inne på gutterommet så slipper du å bruke krefter på å irritere deg over at verden ikke er like perfekt som deg.

Lenke til kommentar
De fleste som prøver å lære seg Norsk sier at det er et vanskelig og kompelisert språk, men det merker de færreste av oss noe av. Hvorfor det? Jo fordi vi har fått språket inn siden føttselen med å høre på andre som snakker.

Det er vist en trend at dette blir en diskusjon hver gang tomas skriver noe, noe som er uheldig

Det er selvfølgelig en farlig kombinasjon med dårlig formulerte setninger og spørsmål som noen ganger kan virke unødvendige, men begge problemer burde vi klare å håntere bedre en dette. At han skriver dårlig bør ikke være et diskusjonstema engang, om det er noe du ikke forstår så gir du beskjed så endrer han det sikkert til noe han tror er riktigere. Eller du kan sende en moderator en PM og la han be om det for deg. Ser at disse 2 i kombinasjon kan være irriterende, men et forum som dette bør vare modent nok til å klare å håntere alle typer brukere.  

Mvh P@rm@nn

 

Sånne poster som dette skjønner ikke jeg dritten av... Kan ikke folk være greie?? FORSØK å skrive riktig, sånn at jeg i det hele tatt klarer å forstå hva som menes. Vær kritisk til deg selv, kanskje du lærer en ting eller to om rettskriving. Og jo, selv om man har dysleksi, så KAN man lære seg rettskriving. Sier ikke at det er lett, men for deres egen del, og for andres del, forsøk!

 

PS. Hvorfor skal jeg slite meg ut med å tyde det som er skrevet, når dere ikke sliter dere ut for å skrive det? Og hvor langt kommer vi da?

Jeg regner med at du her henviser til skrivefeil i mitt innleg over. Om disse gjorde det vanskeligere for deg å få noe fornuftig ut av hva jeg skrev så beklager jeg.

Men tro meg, jeg har forsøkt, jeg forøker hele tiden. Jeg er alltid kritisk til hva jeg skriver, du skulle sett inleggene før jeg har gått over de. Men enkelte feil ser jeg bare ikke, og slik er det. jeg jobber med å bli bedre, men slikt tar tid. Jeg regner med at det er slik thomas også har det, han ser nok heller ikke feilene. Det er ikke et bevist valg av meg å skrive dårlig for å irritere andre. Tror heller ikke thomas gjør det på pyr fa3n.

P@rm@nn

Lenke til kommentar

Ok, jeg fatter tegninga, folk tror faktisk oxo at thomas er døv nå.

La oss si han er døv, og har problemer med å utrykke seg.

Men burde han da være å skrive i et forum, her i hardware.no's forum vis man ikke vet hvordan å utrykke seg rett?

I mean no harm !

Men man må sette seg i det perspektivet og tenke litt på det.

Før man bare hopper til et offentlig forum og skriver 10-15 nye emner med Norsk som ingen forstår noe av.

Og jeg tror ganske mange av de som deltar her på forumet.

Ikke engang jeg har startet så mange threads, okok, jeg ble medlen i starten av dette året. Men jeg tror nok han har endel flere threads ensom det =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...