Gå til innhold

Finn CPU over 8000MHz


Anbefalte innlegg

Ok, jeg fatter tegninga, folk tror faktisk oxo at thomas er døv nå.

La oss si han er døv, og har problemer med å utrykke seg.

Men burde han da være å skrive i et forum, her i hardware.no's forum vis man ikke vet hvordan å utrykke seg rett?

I mean no harm !

Men man må sette seg i det perspektivet og tenke litt på det.

Før man bare hopper til et offentlig forum og skriver 10-15 nye emner med Norsk som ingen forstår noe av.

Og jeg tror ganske mange av de som deltar her på forumet.

Ikke engang jeg har startet så mange threads, okok, jeg ble medlen i starten av dette året. Men jeg tror nok han har endel flere threads ensom det =/

 

Jeg kunne skrevet veldig masse om din evne til å uttrykke deg. Opptil flere sider faktisk hvis jeg hadde giddet å bruke masse tid på det. Men det gidder jeg ikke. Bare henstiller deg til å lese en del av meldingene i denne tråden, inkludert den som står rett over din post. God ferie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Please..

Er litt irritert på mr. Thomas :-) nå. Han har mange poster hvor han har usaklige og uforståelige spørsmål. Greit nok at han er døv, men det gir han ikke lov til å oppføre seg som en tosk.

 

*edit: liten skrivefeil

 

Litt eineg. Men det er greit at folk spør. Enten dei er døve eller ikkje. Men kva gong han spør vert det sinnsjukt mykje svar. Akkurat som i jente søker hjelp threaden. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=6...t=jente+trenger

 

HATAR DEN SLAGS!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg ser seriøst ikke problemet ?

a) hvorfor i *insert foul language* skulle han late som om han er døv ? tviler liksom på at dette er et tom green stunt ala når han later som han har testikkel kreft.

 

B) hadde han i såfall latet som han var døv, så tviler jeg sterkt på at han hadde gjort det på denne måten, da hadde han nok mer sannsynlig oppført seg litt annerledes, for hvis dere leser postene han har så ser dere at han har oppført seg hyggelig og takker alltid for svar!

hadde han holdt på å køddet i hver eneste topic så hadde saken vært annerledes og jeg hadde selv kanskje tvilt på bakgrunnen.

men slik er det ikke, og hvis noen av dere har noe imot det så tror jeg heller at dere burde forlate forumet enn at en som klarer å oppføre seg gjør det.

Lenke til kommentar

Hvor ligger problemene? Jeg har ikke hatt noe problem med å skjønne noen av de postene her.

Et forslag til dere som kommer med nedsettende komentarer her, prøv å les innholdet i postene isteden for å lese "norsken" om dere skjønner..?

Jeg er mye mer interessert i hva personene har å skrive enn å lese hvordan han skriver det. På denne måten så legger man ofte ikke merke til feilene engang. Det gjør ihvertfall ikke jeg. Spesielt tenkte jeg på P@rm@n nå, for jeg skjønte ikke en dritt av hvorfor han fikk kritikk pga den ene posten. Jeg la faktisk ikke merke til en eneste feil når jeg leste den.

Så folkens, les hva de har å skrive og ikke hvordan de skriver det. Om dere ikke skjønner hva som bir skrevet i denne tråden, så tror jeg problemet finnes på deres egen side av skjermen.

 

Det var off topic og det beklager jeg, men jeg bare måtte få sagt det.

 

Edit: dårlig ordvalg

Lenke til kommentar

sjantiok er utestengt i 14 dager på grunnlag av hans uttalelser i denne tråden. Flere andre bidragsytere er i faresonen.

 

Hvis det ikke er mulig å la være å rakke ned på folk fordi de skriver litt dårlig norsk, henstiller jeg personer med slike problemer om å flytte til et annet forum enn dette - slikt vil vi ikke ha her! Vi driver ikke med språkopplæring her. Særlig ikke det jeg oppfatter som direkte mobbing av personer som har en eller annen form for handicap.

 

Den neste jeg observerer poster noe dritt i denne tråden, vil bli utestengt uten varsel og uten hensyn. Jeg har fått en drøss PM og mail der akkurat dette er blitt klaget over, og nå er det nok.

 

Beklager at jeg er såpass krass, men meldingen må fram. Jeg ser at John allerede har delt ut advarsel uten at det ser ut til å ha blitt oppfatta, så...

 

m`k: dette forumet er ikke forbeholdt noen som helst. Alle er velkommen, bare de følger retningslinjene. Dårlig norsk har aldri vært grunn til utestengning...

Lenke til kommentar
sjantiok er utestengt i 14 dager på grunnlag av hans uttalelser i denne tråden. Flere andre bidragsytere er i faresonen.

 

Hvis det ikke er mulig å la være å rakke ned på folk fordi de skriver litt dårlig norsk, henstiller jeg personer med slike problemer om å flytte til et annet forum enn dette - slikt vil vi ikke ha her! Vi driver ikke med språkopplæring her. Særlig ikke det jeg oppfatter som direkte mobbing av personer som har en eller annen form for handicap.

 

Den neste jeg observerer poster noe dritt i denne tråden, vil bli utestengt uten varsel og uten hensyn. Jeg har fått en drøss PM og mail der akkurat dette er blitt klaget over, og nå er det nok.

 

Beklager at jeg er såpass krass, men meldingen må fram. Jeg ser at John allerede har delt ut advarsel uten at det ser ut til å ha blitt oppfatta, så...

 

m`k: dette forumet er ikke forbeholdt noen som helst. Alle er velkommen, bare de følger retningslinjene. Dårlig norsk har aldri vært grunn til utestengning...

 

 

det var et dårlig grunnlag. :D:D

regner med at flere er utestengt 8) andre med sterkere ordlag enn meg her :D:D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...