Gå til innhold

Finn CPU over 8000MHz


Anbefalte innlegg

Så du har altså rett her? Det er din mening, jeg tror noe annet. Jeg er ikke ute etter å overbevise noen andre om noe, i motsetning til deg.  

 

Hva får deg egentlig til å tro at du vet så mye mer enn alle andre om dette temaet?

 

Kanskje at jeg jobber med undervisning av døve daglig og har gjort det i flere år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener helt klart at Thomas :-) er en bløff.

Selv om han er døv så bør han vel klare bedre enn dette:

 

 

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...6612&highlight=

 

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...6843&highlight=

 

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...2759&highlight=

 

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...6076&highlight=

 

Og mange flere.....

 

Isåfall så må han ha flere problem enn sin døvhet. :roll:

Lenke til kommentar
P@rm@nn, husker du noe av innlegget i denne:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...7278&highlight=

 

"Kan noen banne han?"

ja, men så er det slikt at jeg da ikke var klar over at han var døv. Det forandrer mer en du tydeligvis er klar over.

Edit. Og vær venlig å hold deg til denne tråden, ser ingen grun til at vi skal drive denne debatten utover i andre tråder. Finner sikekrt noe jeg kan komentere i dine tildligere tråder, men ser ingen grun til det. Det er ikke deg eller meg vi diskuterer, men skriveproblemene til thomas. Jeg har gitt klart utryk for mine meninger på det feltet, er en fordel om det er mot de komentarene rettes.

 

Edit2: Når jeg leste en side jeg fant her på forumet som var oversat fra kinesisk ved hjelp av en auto-oversetter kom jeg på at det kansje var sammenlignbart med å oversette fra døvespråk til skriftlig norsk. Siden er her

Lenke til kommentar

Kan ikke Thomas få lov til å skrive en forbanna post her uten om å bli rakket ned på!!! DETTE ER FAEN MEG IKKE MULIG!!

For de som ikke har annet å gjøre enn å skrive dritt om hvordan Thomas formulerer seg, la være å skrive noe i det hele tatt. Så langt jeg har sett, så har dere ikke kommet med noe som kan hjelpe han med det han lurer på.

Lenke til kommentar

Thomas har like mye rett til å skrive her som alle andre !!!

De som ikke vil/kan kommunisere på samme måte som en del

andre her i forum så la det være å skrive noe da !

 

Å komme med dårlige/idiotiske innleggg er bare bortkastet tid

for folk med dårlig selvbilde/respekt.

 

Hev kvaliteter ovenfor forum og dets samhold :woot:

 

Ha fortsatt en god påske 8)

Lenke til kommentar

Må virkelig si meg enig her...

Jeg kan godt si at jeg er enig i at jorda er flat men det er fortsatt helt feil. Det må da føles litt dumt å sitte å være enig i noe du ikke har greie på eller har noe forutsetninger for å uttale deg om?

 

:roll: og :lol: er alt jeg har å si om Osram! (Har ikke noe imot lyspære-fabrikken Osram, bare så det klart!)

Lenke til kommentar
Siden det var det eneste du hadde å si tolker jeg det som et tegn på at du har forstått at du var enig i noe du ikke hadde greie på og ikke hadde forutsetninger for å uttale deg om.  :yes:

 

Vel, jeg sier ikke at jeg ikke er enig, men det er ikke akkurat mitt felt dette med døve ting... Men jeg mener likevel at man kanskje kunne tatt seg 5 min ekstra, og prøvd å skrevet skikkelig. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Please..

Er litt irritert på mr. Thomas :-) nå. Han har mange poster hvor han har usaklige og uforståelige spørsmål. Greit nok at han er døv, men det gir han ikke lov til å oppføre seg som en tosk.

 

*edit: liten skrivefeil

 

Hvis du ikke kan døvespråk/tegnspråk og vet hvordan dette er bygd opp tror jeg du ikke skal uttale deg om det emnet. Tegnspråk er som natt og dag fra det norske "vanlige" språket. Færre ord og et annerledes oppsett av setninger.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg editert den første meldingen din og bedt om unnskyld :grumpy:

Lenke til kommentar

Vel, jeg sier ikke at jeg ikke er enig, men det er ikke akkurat mitt felt dette med døve ting... Men jeg mener likevel at man kanskje kunne tatt seg 5 min ekstra, og prøvd å skrevet skikkelig.  :yes:

Som nevnt i en tidligere post: Jeg jobber med å undervise døve elever daglig. Det er ikke uvanlig at jeg får mailer fra dem med liknende språk som det Thomas bruker her. Poenget er at når du sier at han kan bruke 5 minutter og "prøvd å skrevet" (prøvd å skrive ville vært riktig norsk, der ser du hvor lett det er) skikkelig så sier det ham ingenting. Han har stilt et spørsmål som gir mening for ham selv, selv om det ikke gir umiddelbar mening for oss. Det vil ikke hjelpe å bruke 5 minutter ekstra. Han skriver så godt han kan ut fra sin forståelse av norsk skriftspråk og en annen tegnspråkbruker ville sannsynligvis lettere forstå hva Thomas mener fordi han kjenner tegnspråkets oppbygging.

 

Det er helt greit å spørre hva han mener, be han forklare på en annen måte. Der er ikke greit å skjelle ut folk for ting man ikke har greie på, som enkelte har gjort i denne tråden (og flere andre som Thomas har startet eller postet i).

Lenke til kommentar
Jeg vil enkelt å greit si at de menneskene som rakker ned på andre kan sammeliknes med Adolph Hitler. De må også regnes som svært uintelligente samtidig som man kan si at deres holdninger er med på skape fascisme verden over. Jeg håper faktisk det går dere fascister ille.

 

jeg vil også føye til at de som ikke tolererer andres meninger passer like godt i denne gruppen. Så da er alle på dette forumet satt i bås. Døve klarer faktisk utmerket godt og skrive norsk selvom det kan ta noe lenger for dem og lære setnings oppbygning.

 

Til Osram: Jeg har selv 2 døve i nærslekt som jeg har god kontakt med. Beklager min første post (annen tråd)om emnet hvor jeg forklarte meg dårlig.

Lenke til kommentar
Det er greit at han skriver "seriøse" poster. Men skal han "få lov til" å åpne topicer som er tatt opp 15 ganger denne uken?

Og hvilke topicer er det han har åpnet som er tatt opp femten ganger denne uken?

"Dumme" spørsmål (topicene sier nok)? Når ingen andre "får lov" til det? "Bare" fordi han er døv? Jeg synes ikke det.

Les igjennom noe av det jeg har skrevet om det i andre tråder så skjønner du (kanskje) at det ikke er dumt med vilje. Og han får akkurat de samme henvisningene til retningslinjer som andre gjør. :yes:

 

Edit: Skirveleif

Lenke til kommentar

To ting hva har skjedd med rettingen av fy ord, kan jeg si helvete jo

 

og en ting til, hvis thomas er døv så er det liksom ikke så morsomt og lese slikt, det blir vel det samme om dere skulle iskutere om mine dårlige norsk kunnskaper skyldes en eventuell brukken hånd elns.

 

Nei hold dere til tema bruk litt ekstra godvilje på slike mennesker, husk dere har ikke noe å tape.

 

Og avsluttende så kan en moderator slette alt som ikke har med dette serverkortet å gjøre så slipper vi alt dette rotet, ta diskusjoner som er usakelige ved roten :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...