pululf Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 tja... Dr. Breen fra half life er en favoritt.
Leo_Khenir Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Top3 favoritter: GlaDOS: Rulletekstsangen gjør alt The Enclave (Fallout 2 og 3) (regner hele organisasjonen, ikke bare lederen, men hvis jeg må velge en person fra Enclave blir det Frank Horrigan i F2 og Colonel Autumn i F3.) Maken til flotte konspirasjoner. *elsk* Alma (F.E.A.R.): Små jenter i rød 1800-talls-kjole med svart hår som river kjøttet av bena på Delta Force-soldater? Skeptiiiiiiiiisk.
Psykake Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Vulcan Raven fra Metal Gear Solid. Stereotypen av en bad-ass!
Campin Carl Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Vulcan Raven fra Metal Gear Solid. Stereotypen av en bad-ass! *bilde* Hvis man ser bortifra at han er en Shaman itillegg da:p Min må vel være The teacher i spillet "Real Life"
Katarn Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Don Salieri i Mafia. Makan til hevnelyst man føler når man finner Paulie død i leiligheten, etter ordre fra the Don. En sannsynlig badguy
Trollfjes Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jack'O'Blades fra Fable, ingen har så creepy stemme. Må vel slenge inn en til da, Phillip Clyde, and you all know what game he comes from! Ikke se under da det nødig er en spoiler for de som spiller spillet, men dere som har spilt det skjønner garantert hva jeg mener! Army of two For og ikke glemme, Ganondorf fra Zelda spillene ^^ Helst da han er i sin komplette form, som han er i de 2 første spillene. Endret 23. januar 2009 av WildWolF
Trollfjes Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Må vel nesten bli Frank Fontaine i Bioshock. Må si meg litt enig. Would you kindly post a picture in your post? Haha XD
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 (endret) Frank Fontaine En mer manipulerende og ekkel fyr skal man lete lenge etter. Would you kindly ? Endret 25. januar 2009 av Slettet+981287349 La deler av innlegget i spoiler.
Essem Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Sosiopaten Gary Smith fra Bully: Scholarship Edition. Han er genial.
MrCoolGuy Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Min favoritt er "Gaz" fra Call of Duty 4. Han er ikke akkuratt veldig pen i kjeften for å si det sånn xD
Vrengtpolvott Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Utrolig mange her som ikke vet forskjellen på badguy og badass ser jeg.
pululf Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Kom på en til! Den stemmen som er i hodet ditt I Penumbra:black plague! Jævla idioten tar jo og endrer hva du ser! Jeg skvatt som bare pokker noen ganger.
Skagen Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Et par innlegg som var tilsvar på en spoiler er fjernet. Jeg oppfordrer til at man rapporterer slike innlegg når man oppdager de, framfor å sitere eller svare på de. Da vil en moderator kunne redigere innlegget og putte innholdet i en spoiler-tag. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Allt í lagi Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Dr. Nefarious fra Ratchet&Clank 3 er utvilsomt vanvittig morsom. Dessuten kommer han tilbake til høsten! Det gleder jeg meg til.
Alliha Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Kom på en til! Den stemmen som er i hodet ditt I Penumbra:black plague! Jævla idioten tar jo og endrer hva du ser! Jeg skvatt som bare pokker noen ganger. Clarence? er det ikkje det han heiter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå