Gå til innhold

Hvem er din favoritt spill badguy?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.

Revolver Ocelot - Metal Gear Solid

Tenpenny - GTA San Andreas

The Darkness - The Darkness

 

For å nevne noen. Mange glemt og ikke nevnt!

 

Sukk, hvor har jeg hue mitt.

 

GLaDOS også.

 

Men størst av dem alle er Sepiroth. Han er til og med en bedre karakter enn Cloud Strife.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ingen tvil for min del:

750px-HalfLife2_GMan_Prologue.jpg

 

G-Man!

 

Er veldig spent på hvordan han vil takle hendelsene i Ep2 når historien fortsetter.

 

Synes for øvrig at 'Advisors' i HL2 er creepy også, dødsbra avslutning på Ep2 :new_woot:

 

PS. Kanskje jeg som har fulgt lite med, men hadde ikke sett dette concept art bildet av Ep3. Veldig stilig, gleder seg: http://www.videogamesblogger.com/wp-conten...isode-3-big.jpg

Lenke til kommentar
Ingen tvil for min del:

750px-HalfLife2_GMan_Prologue.jpg

 

G-Man!

 

Er veldig spent på hvordan han vil takle hendelsene i Ep2 når historien fortsetter.

 

Synes for øvrig at 'Advisors' i HL2 er creepy også, dødsbra avslutning på Ep2 :new_woot:

 

PS. Kanskje jeg som har fulgt lite med, men hadde ikke sett dette concept art bildet av Ep3. Veldig stilig, gleder seg: http://www.videogamesblogger.com/wp-conten...isode-3-big.jpg

 

G-Man kan vel egentlig ikke regnes som en slags badguy da han aldri skader Gordon og andre rundt seg. Tenker på han mer som en slags intergalaktisk megler. Men som sagt G-Man er en veldig mystisk person, så hvem kan tenke seg hva hans planer er.

Lenke til kommentar
G-Man kan vel egentlig ikke regnes som en slags badguy da han aldri skader Gordon og andre rundt seg. Tenker på han mer som en slags intergalaktisk megler. Men som sagt G-Man er en veldig mystisk person, så hvem kan tenke seg hva hans planer er.

 

[spoiler svar]:

 

Tja det er vel opp til øyet som ser. Vi vet jo egentlig ikke hva G-Man steller i stand bak kulissene og hva hans handlinger fører til. I HL1 testet han jo Gordon og satt han i fare ved mange anledninger, kunne lett vært døden for de fleste enn Gordon det. Og han holder jo Gordon 'fanget/i bånd' i HL2 mot Gordons vilje samt overlater Alyx til å dø mens Gordon skulle på nytt legges i stasis. Det siste der er litt merkelig siden det vistnok var han som reddet henne fra Black Mesa. Og de t var jo han som forårsaket hele episoden i HL1 med å supplere forskerene med det stoffet som startet 'resconance cascade'en. Og nå som han har mistet kontroll over Gordon så blir det spennende å se (de uforutsette? :)) konsekvensene.

 

Jeg anser G-Man som en badguy selv om vi egentlig ikke vet alt som han driver med (og jeg kanskje må endre det synet senere om ting endres), men han har agert som en puppet-master ihvertfall og hans hensikter virker ikke nødvendigvis å ha menneskeheten til gode.

 

Men jeg forstår hva du mener.

 

 

Og jeg er enig i Kerrigan også, hun er dødsrå! Gleder meg til SP av SCII, så lang som den skal bli så får vi nok sett mye til henne.

Endret av Toxin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...