Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kanskje dere som liker trap kan lage en egen trap-tråd i stedet for å forsøple hiphop-tråden med det. Den siste låten plasserer jeg et sted mellom "dårlig" og "helt jævlig". Kan komme med en mer detaljert begrunnelse, om ønskelig.

 

A Tribe Called Quest - 1nce Again live on Conan O'brien:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en pinlig kommentar. Typisk trangsynt fyr som lever i fortiden og kun hører på 90-talls rap som føler deg bedre enn andre som hører på moderne hip hop. At du ikke klarer å akseptere at utviklingen innen hip hop har ført til at trap musikk handler mer om beat enn tekst er noe du får leve med. Skal vi slutte å poste OutKast også da siden de primært drev med trap? 

 

Sist jeg sjekket het ikke denne tråden nostaliga-rap tråden. Trap er en del av hip hop, du trenger ikke å like det, men det må du akseptere. 

 

Bryr meg i grunn jævla lite av hva du og dere andre som kun hører på gammel hip hop som LJ Cool, Big Daddy Kane, Wu-Tang Clan og lignende. Det er faktisk slikt at andre liker (av andre grunner) nyere musikk.  Jeg er selv glad i eldre musikk, men utrolig nok finnes det oss som også liker å høre på nyere hip hop, og da trap musikk.

 

Som sagt, du trenger ikke å like trap, men at du føler at du eier tråden er faen meg jævla pinlig. 

 

 

 

 

Boosie BadAzz - TV 

 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...