Gå til innhold

The sims 3 tråden. Hva forventer vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

The sims 3.

Utgivelsesdato: 22. februar

Utgiver: EA

Litt fakta om spillet:

The Sims 3 lar deg plassere unike simmer i et åpent, levende nabolag rett utenfor stuedøra! Friheten i The Sims 3 vil inspirere deg med endeløse muligheter, og more deg med uventede øyeblikk, spennende overrakselser og masse annet.

Nye, uavbrutte, åpne nabolag — Utforsk hele nabolaget som du vil selv. Simmene kan gå rundt i nabolaget, besøke naboene og utforske omgivelsene. De kan spasere ned til byen og henge med vennene sine, treffe nye venner i parken eller møte kolleger på gaten. Hvis simmene er på riktig sted til riktig tid, er det ikke godt å si hva som kan hende!

Ny simskaper — Lag simmer, den eneste begrensningen er fantasien. Nytt, brukervennlig verktøy gir deg ubegrensede tilpasningmuligheter som resulterer i helt unike simmer. Avgjør hvordan de skal se ut, alt fra syltynne til tykke til muskuløse — og alt i mellom! Velg ansiktstrekk, nøyaktig hudfarge, hår, øyeform og farge, klær og tilbehør.

Nye, realistiske personligheter — Alle simmene er nå unike personer, med bestemte personligheter. Lag realistiske simmer med helt egne personligheter. Velg mellom en lang rekke forskjellige personlighetstrekk og kombiner dem på morsomme måter. Kombinasjonen av trekk du velger — modig, kunstnerisk, einstøing, perfeksjonist, kleptoman, romantiker, klønete, paranoid og masse annet — hjelper deg med å forme atferdsmønstrene til simmene og hvordan de samhandler med andre simmer. Simmene dine kan nå heve seg over de vanlige dagligdagse behovene. De er komplekse individer med unike personligheter.

Ny, ubegrenset spesialtilpasning — Alle kan tilpasse alt. Bygg drømmehuset! Tilpass alt fra gulv til blomster, skjorter til sofaer, tapeter til persienner. Det er moro og enkelt å endre farger og mønstre, dette gir deg endeløse tilpasningsmuligheter. Du kan også velge å fylle nabolaget med forhåndslagde bygninger og møbler. Du velger hvem av simmene som skal bo i flotte herskapshus, tøffe ungkarsleiligheter, drømmehus og billige hytter.

Trailer:

Forhåpninger?

Forventninger?

Jeg håper at dette blir et spill som du ikke går lei på ei stund. At det hele tiden vil bli nye ting å gjøre.

sims3_03.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg forventer ca 500 tilleggspakker med klær og katter som ligger øverst på ALLE salgslistene i flere år fremover.

Haha, ja såklart EA skal jo tjene penger.

Håper det er mye forskjellig du kan gjøre der, ikke bare spise, sove og reise på jobb.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

world of sims, etter hvert som du går opp i lvl får du kontrollere mer. til slutt en egen planet.

Skrevet

Spillet utvikles ikke av Maxis og de kutter stadig i lovnadene sine.

Jeg venter som andre i tråden her ikke stort mer enn melking ifra ende til annen. Teknisk sett blir det bedre enn forgjengeren, men jeg tror mye av "sjelen" blir borte.

Skrevet

Ja, for ingen annen spillutvikler hadde vel fortsatt å lage pakker når alle de 10-15 pakkene havner på topp 3... :hmm:

The Sims har egenhendig REDDET Electronic Arts, verdens største spillstudio, ifra finansiell ruin.

Skrevet
Latterlig at denne serien har solgt så mye som den har.

En grunn som jeg tror at The Sims har solgt så mye er at det er veldig mange som 'ikke har peiling' på data, som spiller det. F eks de fleste jenter, og barn. Jeg kan tenke meg at disse ikke har så bred erfaring med å laste ned spill gratis fra torrents.

Skrevet
En grunn som jeg tror at The Sims har solgt så mye er at det er veldig mange som 'ikke har peiling' på data, som spiller det. F eks de fleste jenter, og barn. Jeg kan tenke meg at disse ikke har så bred erfaring med å laste ned spill gratis fra torrents.

Jeg "har peiling" på data, og gikk datalinjen på videregående i 1996 - og jeg liker svært godt sims-spillene. Snakk om en generaliserende holdning av kvinner! Spill laster jeg ikke ned fordi jeg finner det uetisk.

Jeg gleder meg til Sims 3, men for å være helt ærlig hadde jeg foretrukket om det ble utsatt. Jeg har mer enn nok spill å spille nå, og jeg føler at det vil "drukne" litt i alle de andre spillene nå.

Skrevet

Mulig jeg husker litt dårlig men da jeg spilte The Sims 2 syntes jeg det var helt elendig. Var nesten som GTA bare at man måtte holde seg i nabolaget pluss at man ikke kunne skyte folk.

Skrevet (endret)

The sims 1 og 2 er blant de bedre spillene jeg har prøvd. 1ern er vell omtrent en revulusjon, har ihvertfall hatt stor betydning for meg. 2ern var et faktisk bra steg fra enern. Spillene var litt barnslig, men alikevell hadde begge spillene ting som gjør det utrolig mye bedre enn mange andre spill, og det er holdbarhet. Spiller man Bioshock, GoW, MGS osv så blir man fort lei etter å ha runna spillet. Sims spillene kan aldri runnes, og jeg aner ikke hvor mange timer jeg har sitti foran der og ekspremitert med ting.

Jeg skal være enig at mange av tilleggspakkene er latterlige, men ikke nødvendigvis alle. F.eks Husker jeg at jeg spilte foretningsliv og det var faktisk ganske fett, styre en persons liv og være avhengig av inntekene fra bedriften man har laget for å kunne overleve, samt holde styr på lønn, velge varer man skal selge osv osv, det var faktisk morsomt. Men så kommer dem med sånn ikea shit og alt det der som er fullstendig latterlig.

Sims 3 tror jeg de satser for mye for at de skal passe til alle, og at spillet ikke blir fult så bra. Forskjellen fra sims 1 til 2 var enorm, mens forskjellen 3ern har virker så forferdlig lite i forhold, både gameplaymessig og graffikk.

Endret av MrLG
Skrevet
Jeg forventer ca 500 tilleggspakker med klær og katter som ligger øverst på ALLE salgslistene i flere år fremover.

Det hadde jeg tenkt å si. :p

I tillegg forventer jeg et kjipt spill. Jeg har nok med mitt eget liv. Hvos kjedelig er det ikke å sitte og se på noen som ser på TV?

Skrevet

Dette med real time nabolag er akkurat hva jeg drømte om etter launch av Sims 1.

Må innrømme at jeg har spilt begge to, dog ikke unormalt lenge. Spillet er genialt i og med at det er det eneste spillet som virkelig treffer singleplayer jenter gruppen, og tittelen som mest solgte er vel fortjent.

Og nei, det er ikke generaliserende ovenfor kvinner å si at det er mindre nerder blant dem enn menn. Og jeg kjenner noen unntak til den regelen selv.

I grunn er det utrolig at vi ikke har sett flere kopier av dette spillet. Singles prøvde, men falt utenfor med semi-nakenhet og Big-brother aktighet. Det var heller ikke humoristisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...