Gå til innhold

Glimrende kundebehandling av Absoluttdata! De stoler på deg


Anbefalte innlegg

Jeg handler fra diverse butikker, oftest der jeg finner det jeg skal ha billigest.

 

For noen uker siden kjøpte jeg et 5 måneder gammelt Epox 4SDA5+ på bruktmarked.no. Kortet fungerte bra, men nå nylig fikk jeg problemer med lydkortet. Jeg prøvde diverser ting, men jeg fikk det ikke til å fungere. Derfor ringte jeg Absolutt Data, butikken den tidligere eieren kjøpte hovedkortet fra. Jeg forklarte at lydkortet ga fra seg ikke annet en en forferdelig ulyd, og han sa noen ting jeg kunne prøve. Jeg prøvde dette, men jeg fikk ikke kortet til å fungere.

 

Jeg ringte opp igjen, og han sa at jeg kunne sende hovedkortet til dem slik at de kunne se på dette. Jeg sa at jeg helst ikke ønsket å sende hovedkortet da jeg bruker pc svært mye. Dermed tilbød han seg å sende meg et nytt lydkort, uten noen diskusjon. Jeg oppga navn og addresse, og noen dager senere hentet jeg lydkortet på postkontoret. At han sendte meg nytt lydkort uten at han kunne vite at jeg kortet kom derfra (han stolte fullt ut på mine ord) synes jeg er svært imponerende. Det er tøft av dem å stole så mye på kunden.

 

Hovedkortet betalte jeg 790kr for, inklusiv porto.

Lydkortet jeg fikk i erstatning fra Absolutt Data er "Creative Soundblaster Live 5.1 Digital" som koster ca 500kr. Dette er nok mye bedre enn det som er intregert i hovedkortet.

 

Takk for glimrende service Absolutt Data :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er min erfaring også - jeg bygde en P4 maskin og Epox-hovedkortet døde tvert. Fikk nytt på en gang, deres eget private hovedkort da de ikke hadde noen på lager ;)

 

Greit sånn sett. De sendte det med bedrift dør-dør over natten til min fars bedrift. Kom dagen etterpå som lovet :)

 

Nevnte jeg at de spanderte portoen? Ikke det, vel det gjorde de.

 

Men ikke forvent noe slikt, ikke alle får slik service, det er snakk om hell - hva man har krav på og hvor snille folkene er. Jeg bestilte deler for mange tusen.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Bare lurer på den skjermen du kjøpte, har den vært inne til service i 7 - 8 uker ?

Er dette første gangen, har de kommet med noen skriv om hva som er skjedd, hvor den befinner seg osv.

 

De kan ikke ha den inne til rep. hvor lenge de vill, finnes lover for slikt.

 

 

uGn

Lenke til kommentar
Bare lurer på den skjermen du kjøpte, har den vært inne til service i 7 - 8 uker ?

Er dette første gangen, har de kommet med noen skriv om hva som er skjedd, hvor den befinner seg osv.

 

De kan ikke ha den inne til rep. hvor lenge de vill, finnes lover for slikt.

 

 

uGn

 

Sjekk siggen min, og svar gjerne i den tråden. Der er det flere med problemer. Der står hele greia forklar bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...