Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amazon selger den jo for 320 dollar med free shipping..

 

Free shipping? Du sparer en hundrings på frakt, men må fremdeles betale staten merverdiavgift. Hva et grafikkort koster utenfor norges grenser er helt irrelevant.

 

Er nok ikke desverre;)

Flere og flere kjøper fra utlandet.

 

Men man bruker såklart prisene her til lands, så en kjøper som bruker Ebay som argument hadde jeg bare svart "kjøp fra ebay da" :tease:

 

Ellers så er jeg enig med Sveibuen:)

 

Mumriken: legg på 2-300 siden det er Vapor, men jeg ser helt klart poenget ditt. Fikk 2k per stykk for mine som var med esker og kvitering osv.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Man kan finne meget billige 5870 nå om dagen ja:)

Jeg er EEEEVIG glad for at jeg fikk mine 2 for 3900kr for å si det slik! Iallefall når man får 6870 for ca 1700kr. Forskjellen i ytelse på disse 2 er jo ganske like igrunn. Er jo galskap egentlig å kjøpe et 5870 for over 2k uansett kjøler :p

 

 

 

Lenke til kommentar
Glad for at jeg fikk solgt mine 2 5870 for rundt 5000,- litt før lansering av 6870 :S

 

hehe , gjør aldrig det jeg, gidder ikke å risikere å få kjøper masendet etter meg pga for høy pris etc. Selger brukt for ca halve prisen+-av utsalgsprisen, kommer litt an på etterspørslen.

 

Men her fikk du ca utsalgspris om man haddet passet på "ukens tilbud" etc så det var god business for deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...