Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Bestilte selv MSI 5970 fra komplett som sendes 9. Desember ....

Men jeg bestilte for lenge siden så jeg er garantert å få, etter jeg bestilte ble kortet borte fra sortimentet dems, men kom vist tilbake såvist de fant ut at de fikk inn 2stk til :p

 

Tror nok ike jeg blir den første som får kortet da Adrian er nabo med komplett, noe jeg ikke er :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digg og få det når nesten ingen andre får det før ca 1mnd etterpå, må dere passe på å konstant minne alle andre på det ).

 

For min del var det nesten jeg bestilte men det haddet blitt 800kr + samtidig som jeg nokk ikke merker særlig forskjell i dagens spill da jeg har 4870x2 cf samt ingen spill med dx11. Så bestilte heller en ny tube tålmodighet.

Lenke til kommentar
Digg og få det når nesten ingen andre får det før ca 1mnd etterpå, må dere passe på å konstant minne alle andre på det ).

 

For min del var det nesten jeg bestilte men det haddet blitt 800kr + samtidig som jeg nokk ikke merker særlig forskjell i dagens spill da jeg har 4870x2 cf samt ingen spill med dx11. Så bestilte heller en ny tube tålmodighet.

 

Dirt 2 med directx 11 blir lansert på torsdag, så 1 blir det ivertfall :)

Lenke til kommentar

Kjørte Dirt2 demoen nå på mitt 4870 og ble litt overraska da jeg så de samme vanneffektene som med DX11. syntes også at spillet gikk helt fint med alt på max+4AA. Men blir nok uansett å kjøpe 5850 da jeg skal ha Dirt2, følger jo med de fleste. Hviken 5850 versjon er best å kjøpe mtp. hvilke spill som følger med ?

Lenke til kommentar

nå er jeg dritt lei hele HD 5770 generelt. jeg har fått 2 defekte kort på rad av komplett, både Asus og XFX. eneste forskjellen er vel at spillene ikke ville starte uten frysing med xfx. akkurat samme fargene og strekene som kommer på begge kortene. Komplett testet xfx kortet og fant feil på det, så må jo være noe dritt med kortet. når jeg får returordre for dette møkka kortet skal jeg be om en annen modell.

Lenke til kommentar

er rimelig sikker. Jeg har prøvd et annet skjermkort i pcen også, og dette fungerte ypperlig, pcen krasjet igjen så fort jeg puttet i hd 5770. Komplett fant som sagt feil på det, og jeg har nå sitti å lest en god del forum, med maaange rapporter om samme problem på dette kortet. Har forhørt meg litt på asus forumet, og der fikk jeg med en gang svar av folk med samme problem. Jeg får vel prøve hd 5770 kortet i en venns pc, så jeg kan eliminere andre eventuelle skadede komponenter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...