TOYW Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Hei, jeg har et problem med Source. Jeg starter det å går inn på en surver. men etter kort tid reagerer ikke musa i spiller å går rett frem, går heller ikke ann å skyte. Dette er en Dell. Skjermkort er Geforce FX 5200 prosesor Intel® Celeron®CPU 3.06 ghz. hadde trøbbel med Source før jeg reformaterte Pcèn. Noen som kan hjelpe?
TOYW Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Har du prøvd å bruke et annet keyboard? spillet fungerer på andre pc`er. bruker annen mus nå. Keyboard er det samme. men spillet fungerte fint får en 30min siden før jeg flyttet datan hos en kompis. når jeg flyttet den ble det "Hakkete"( Var også hakkete etter reformateringen, men så gikk det over)
Lompeboks Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Kan jo hende at noe løsnet inni pcen. F.eks skjermkortet
TOYW Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 Kan jo hende at noe løsnet inni pcen. F.eks skjermkortet Den enste feil med sjermkoret er at vifta ikke funker. dette kan vel ikke være problemet?
TOYW Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 Kan jo hende at noe løsnet inni pcen. F.eks skjermkortet Den enste feil med sjermkoret er at vifta ikke funker. dette kan vel ikke være problemet? Det er jo bare cs som hakker... ingenting annent
Jooakim Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Kan det være nettet? Skriv net_graph 3 i console og ta bilde av verdiene nedi høyre hjørne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå