Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Måte å oppnå "bli-sugd-følelse" på egen hånd?


Gjest Gutt.som.vil.noe.nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må enten være en støvsuger med et jævla tykt rør, eller så må man ha en ganske liten en :p

Det standarde støvsuger-rørene tror jeg nok er passe stort for de aller fleste i norge. Men jeg vet ikke jeg:p.. har aldri prøvd det, i tillegg til at det er lenge siden jeg har sett ett støvsuger-rør :p

Lenke til kommentar

Har selv prøvd støvsuger et par ganger. Det dere bør vite om dere skal prøve støvsuger er at det kan gjør vondt, og dere kommer veldig fort. Det er jo faktisk bokstavelig talt et sug.

 

I 14-års alderen var penishodet for stort til at jeg fikk den inn, så da tok mine til da 2-3 forsøk slutt. Frem til da var det jo også ganske tett, jeg kunne ikke ta hele penis inni, da ble det vakuum, dritten ble proppet og det gjorde bare vondt. Men jeg holdt kanskje 3/5 av penis inni, og det ga et jævla sug som faktisk var sykt digg. Kom rimelig fort, her snakker vi sekunder.

 

PS: Om man tenker logisk vil det nok fungere litt som en penisforlenger også ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg også hadde enorme forventninger til det å bli sugd første gangen, synes helt ærlig ikke det var helt det store, jeg synes iaf fitta er bedre. Kommer jo litt ann på jenta såklart også, men når jeg var uten erfaring forestilte jeg meg at det å ha pikken i munnen til ei jente var nok for å komme i seg selv, når jeg først ble sugd slet jeg med å komme i det hele tatt... :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...

1. Kjøp en banan, ta en som passer utstyret ditt.

2. Åpne bananen 1/3 eller halvvies (kommer an på hvor stor du er) på vanlig måte, spis eller kast det som stikker ut.

3. Bruk en skje til å få ut det som er igjen.

4. Stikk penisen inn i bananskallet, og hold passe hardt rundt med hånda.

 

På den måten får du sugefølelse, bananen vil lage glid og holde fin temperatur etterhvert. Ta en dusj etter at du er ferdig, og om du vil komme i bananskallet gjør ikke det noe, du kan ikke bruke dne igjen uansett.

 

Ja, det er litt grisete, men du verden det funker.

 

PS: Det kommer an på både bananen du kjøper og bananen din, om de "matcher" hverandre, om dette skal funke..

Anonym poster: 860407828dbd0623e413dbc11a7fd7df

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...