Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg suger meg selv, er jeg unormal?


isaac elric

Anbefalte innlegg

Over til noe mer seriøst. JEG synes at det kan virke litt ekkelt og skittent ja, men som sagt før er en sikker på sin egen seksualitet bør det jo ikke være noe problem... sett bortifra at du kanskje er singel til alderen nekter deg! ;-)

Så jeg skal ikke få lov til noe slikt om jeg er usikker på om jeg er straight, bi eller homofil? Hvorfor skal man absolutt være sikker på seg selv før man prøver det ut? Det er jo lov å utforske med alt annet, så hvorfor ikke dette?

Du må få lov til å synes hva du vil, som jeg skrev i store bokstaver så er dette MIN egen mening, om du ikke liker den så gjør du ikke det.. men skulle kanskje skrevet det mer spesifikt.. men i denne sammenhengen synes jeg som en heterofil gutt på 17 at penisen skal være i jenta (eller gutten om du er homofil) sin munn og ikke din egen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei faen! :sick: Det er jo helt jævlig! Én ting å ronke seg selv, men å putte sin egen tingest i sin egen munn?!

 

Så det er greit å ta en kuk i hånda og runke den til den kommer, men ikke røre den med munnen? o_O

 

Eneste grunnen til at runking er greit er fordi det er så normalt, hadde alle gutter vært smidig nok så hadde de droppet å løpe etter jenter for blowjobs og heller funnet metoden de selv liker å bli sugd på :grin:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Du må få lov til å synes hva du vil, som jeg skrev i store bokstaver så er dette MIN egen mening, om du ikke liker den så gjør du ikke det.. men skulle kanskje skrevet det mer spesifikt.. men i denne sammenhengen synes jeg som en heterofil gutt på 17 at penisen skal være i jenta (eller gutten om du er homofil) sin munn og ikke din egen. :)

Hva er forskjellen på å stimulere med munnen og hånden, da?

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager skal det være verre å ta sin egen stake i munnen enn å ta andres stake i munnen?

Vel, legning spiller kanskje en rolle? :)

 

Legning spiller bare en rolle for prinsipprytterheterofile som synes det er ekkelt å spise gulrot. Voks opp.

Lenke til kommentar
Desværre er det mange homofobe der ute som regner suging av seg selv stiller i kategori med dildo i rompa og derfor er homofilt osv...........

 

Er da ikke homofilt det heller. :p

 

Vel, man tilfredsstiller seg selv med en etterlikning av en penis... Like homoseksuelt som en "lommefitte" er heteroseksuelt, altså.

 

En vibrator, derimot, det etterlikner ikke en penis og er ikke homoseksuelt på noen måte. :p Rent bortsett fra at det kun er menn som evner å tilfredsstille på samme måte i virkeligheten, men.. Still.. whatever, legning er ikke så jævlig nøye så lenge ting er godt!

Lenke til kommentar
Desværre er det mange homofobe der ute som regner suging av seg selv stiller i kategori med dildo i rompa og derfor er homofilt osv...........

 

Er da ikke homofilt det heller. :p

 

Vel, man tilfredsstiller seg selv med en etterlikning av en penis... Like homoseksuelt som en "lommefitte" er heteroseksuelt, altså.

 

En vibrator, derimot, det etterlikner ikke en penis og er ikke homoseksuelt på noen måte. :p Rent bortsett fra at det kun er menn som evner å tilfredsstille på samme måte i virkeligheten, men.. Still.. whatever, legning er ikke så jævlig nøye så lenge ting er godt!

Det er vel ikke akkurat derfor heteroseksuelle menn putter den der opp heller, da? Fordi den ligner på en penis, mener jeg.

Lenke til kommentar
Desværre er det mange homofobe der ute som regner suging av seg selv stiller i kategori med dildo i rompa og derfor er homofilt osv...........

 

Er da ikke homofilt det heller. :p

 

Vel, man tilfredsstiller seg selv med en etterlikning av en penis... Like homoseksuelt som en "lommefitte" er heteroseksuelt, altså.

 

En vibrator, derimot, det etterlikner ikke en penis og er ikke homoseksuelt på noen måte. :p Rent bortsett fra at det kun er menn som evner å tilfredsstille på samme måte i virkeligheten, men.. Still.. whatever, legning er ikke så jævlig nøye så lenge ting er godt!

Det er vel ikke akkurat derfor heteroseksuelle menn putter den der opp heller, da? Fordi den ligner på en penis, mener jeg.

 

Forskjellen på dildo og vibrator er at dildo etterlikner penis, mens vibrator kun er laget for nytelse. Men ja, det blir veldig, veldig vagt å si at det er homoseksuelt å bruke dildo om du er mann, men det er jo på en måte homoseksuelt. Men det er jo ikke underforstått at man er homoseksuell om man bruker dildo, handlingen i seg blir bare "homoseksuell" fordi man bruker en etterlikning av et mannlig kjønnsorgan på en mann. Slik som om to gutter suger hverandre, så er jo handlingen uten tvil homoseksuell, men guttene kan være heteroseksuelle som bare faen. :p

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager skal det være verre å ta sin egen stake i munnen enn å ta andres stake i munnen?

Vel, legning spiller kanskje en rolle? :)

 

Legning spiller bare en rolle for prinsipprytterheterofile som synes det er ekkelt å spise gulrot. Voks opp.

Så dersom du hadde hatt mulighet til å sugd deg selv, så hadde du også liksågodt kunne sugn en annen mann? Og det har ingenting med legning å gjøre? Da er du ytterst tolerant må jeg si. Jeg ser på meg selv som veldig tolerant når det kommer til legninger. Jeg har tross alt mange kompiser som er både homofil og bifil/biseksuell. Til og med madammen er det. Og jeg har ingenting imot det. Jeg har heller ingenting imot å spise verken gulrot eller banan, også fremfor folk. Det er jo veldig forskjell fra å putte en penis i sin egen munn! Det er heller ikke særlig mange kvinner som liker det heller, de fleste gjør det for å tilfredsstille mannen sin, for hans del. Som madammen sier, penis er stygt å se på og enda verre å ha i munnen. Jeg forstår det temmelig godt. Mannekroppen er langt styggere enn den gjennomsnittlige kvinnekroppen. Og kjønnsorganet det samme. Det er jo også "verre" å putte en annen manns stake i sin munn enn å gjøre det på seg selv, den som får det til. Men det er jo uansett helt sprøtt og spesielt et helt sprøtt tema. :lol:

 

Men det er jo ikke underforstått at man er homoseksuell om man bruker dildo, handlingen i seg blir bare "homoseksuell" fordi man bruker en etterlikning av et mannlig kjønnsorgan på en mann.

 

Akkurat det synes tror jeg har mye med hva slags person man er og hvor tolerant man er. Man kan f. eks være en heterolig mann, MED kjæreste som liker å ha sex med dama si, men som også kanskje har funnet ut at menn har g-punkt i rumpa og derfor prøver det de kan for å utnytte det, DET trenger ikke være gay synes jeg ikke.

Jeg tror det er mange par som utforsker seg selv på denne måten.

Men grensen for om de synes det er ok å putte en dildo som ser ut som en penis i rumpa si, det får ha med toleransen å gjøre. Ikke sikkert det trenger å bære homofilt å gjøre det, men toleransen må være særdeles høy tror jeg.

 

For meg spiller det ingen rolle om det er en vibrator, dildo eller whatnot. Uansett om det etterligner en manns penis så blir det jo ihvertfall for meg, det samme. Buttplug f. eks, det kjenner jeg kun én person som har og har er homofil så det holder. Ikke at det trenger å være noen fasit. Det var faktisk vi som kjøpte den til han! :D Anywayz, man trenger ikke være homofob bare fordi man synes det er ekkelt å tenke på en penis i en manns munn.

Jeg synes generelt at penis er hæshlig, det samme gjør kjæresten min og de fleste jenter og gutter jeg kjenner. Men for all del, folk er jo forskjellig. :)

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Den er kanskje ikke estetisk vakker, det er det få kjønnsorganer som er, men det skal en del til før en penis er heslig og stygg. Ikke er den så verst å ha i munnen heller, jeg ville til og med gå så langt som å si at jeg liker å ha den der fra tid til annen. Ikke bare på grunn av hans nytelse, nei. (Jenter kan også få nytelse av å suge)

 

Jeg sjønner meg bare ikke på alle som er så overbevist om at så og si alle jenter missliker både utseende, form og smak på penisen...

 

Nuvel, angående topic så mener jeg det er ikke homofilt å suge seg selv. Jeg synes det er litt.. unerlig, omjeg får lov til å si det, og kanskje sjeldent å få til men ikke ekkelt eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg reagerer på at folk støtt og stadig skal få frem om de mener at det er homofilt eller heterofilt. Det synes jeg er ganske irrelevant. Homofili/heterofili har da ikke så mye å gjøre med hva som er normalt i den forstand trådstarter er interessert i svar. Jeg vil påstå vi bør dikskutere om det er ekkelt(unormalt) eller noe folk synes er OK.

 

Jeg synes at det å suge seg selv er homofilt, ettersom det er mye vanskeligere å forestille seg at man blir sugd av en jente, over følelsen av at man faktisk har en penis i munnen. (Det er munnen som tenker på en måte, ikke penis.) Men jeg spør, har det noe å si? Altså, man kan suge penisen sin og si at det er deilig, både for penis og munn, og det synes jeg er homofilt. Men har det virkelig noe å si? Om du er litt homofil/bi så hva faen er problemet?

 

Når det gjelder dildo/buttplug/vibrator bak der så synes jeg det følger samme konsept. Jeg mener det er homofilt, en som er tvers gjennom heterofil (da snakker vi egentlig om dem som synes at det å spise gulrot er ekkelt) ville ikke kunne brukt et av redskapene nevnt over for å tilfredsstille anus.

 

Jeg mener at disse handlingene er homofile. Men man kan fint være hetero og gjøre dem, ikke misforstå. Det handler bare om å utforske, være litt bi-curious som det heter på engelsk, kanskje litt biseksuell. Og gjør det noe? Man gjør det man vil, det som er godt. Slutt å sett dere selv og alle andre i bås, for vi er alle i samme bås. Fred ut.

Lenke til kommentar

Jeg mener det er homofilt, fordi (som jeg nevnte i posten rett før ditt innlegg Hans-O) når man suger seg selv vil følelsen av å suge en penis være mye større en følelsen av å bli sugd. Dette vet jeg fordi jeg har prøvd. Og, det er MEG. Om andre greier å stenge "penis-i-munnen" følelsen ute fullstendig vet jeg ikke.

 

Derfor er altså suging av seg selv, nettop det, suging av seg selv, ikke å bli sugd. Man suger en penis, noe som i stor grad er homofilt.

 

Det som skiller det fra runking, er som nevnt: I selvsuging er det "munnen som føler". I runking er det penis som føler, i større grad enn hånden. Om man under runking hadde stengt følelsen fra penis fullstendig ute, ville det jo vært som at du ga en handjob til noen, som også ville vært homofilt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...