koldunas Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 lurte på om hvor lenge er det du må skrive kontrakt med firma hvis dem dekker en del av lastebil lappen din? og hvor mye dem dekker? variere det fra firma til firma? sånn gjenomsnitt...
Thorsen Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Dette vil absolutt variere fra firma til firma. Jeg har hørt om firma som dekker 100% over 2år, dvs bedriften betaler alt, men slutter du før 2 år må du betale en tilsvarende prosentandel som du har arbeidstid igjen.
SSSø Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hos oss blir slikt dekket 100% om bedriften føler behovet. Og det er langt i fra alle som trenger lastebillappen. Selv har jeg kun blitt lovet BE (bil med henger), og kanskje C1. Sånn jeg har skjønt det har man da solgt sjelen sin i 2 år fremmover (hvertfall det han som nettopp fikk C1 gjorde). Dette vil jeg uansett tro varierer fra firma til firma. Jeg er forresten anleggsgartner og jobber hos et anleggsgartnerfirma, altså ikke noe krav om å ha lappen for verken det ene eller det andre.
banjo ulf Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Så fint anleggsgartner firma du jobber for da, ikke krav om b klasse heller? Som regel vil gjerne bedriften ha tilbake noe i form av at man blir i firma osv når dem dekker lappen. Dette syns jeg er rimelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå