Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Takker :D

Trodde man skulle gjøre det rett før man gikk opp på ''veggen'' på rampen slik man ofte gjør irl :p

Man må slippe opp når man treffer "kurven". Jeg bruker som regel bare å bøye ned med R knappen. Mye lettere.

Som Lande her sier så er det MYE enklere å bruke grab knappen for pumping, det kan virke som pumping ved hjelp av å dytte venstrestikka fremover er broken. Du får kjempefart etter bare 2 pump vha RB/LB (Xbox360, grab knappene) Og ikke minst blir poolkjøring MYE kuulere når du virkelig får opp farta og kan ta kjappen grinds i svingene og skikkelige carvinger!

 

Bare nevner dette da det virker som om ikke så mange har fått med seg dette.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går d an å ta en kode eller noe slik at folkene drar seg til helvete vekk? E så irritert. De flytter seg jo faen ikke når eg kommer. Så hver gang eg skal gjøre et events eller holder på med noen fete triks så klarer en eller annen jævel å stå i veien. Eg driter i folkene. Eg e der for å skate, ikke for å tryne an i en av de hundre tusen folkene som e der!!

Lenke til kommentar
Går d an å ta en kode eller noe slik at folkene drar seg til helvete vekk? E så irritert. De flytter seg jo faen ikke når eg kommer. Så hver gang eg skal gjøre et events eller holder på med noen fete triks så klarer en eller annen jævel å stå i veien. Eg driter i folkene. Eg e der for å skate, ikke for å tryne an i en av de hundre tusen folkene som e der!!

Tviler. Kjenner godt til fenomenet fra Skate 1. Holdt på å klikke brutalt flere ganger pga. det.

Hadde utrolig nok ikke problemer med det i Skate 2.

Lenke til kommentar

Jeg trenger bittelitt hjelp med å finne to 'own the spot'.

 

http://hostilism.com/ht/skate-2-own-the-spot-locations/

 

Ser dere der det står "Take the stairs..." på bildet.

Til høyre for "pipes at the" er det to spots som er ganske nærme hverandre. Hvordan kommer jeg meg dit? Jeg ender bare med å kjøre rundt det stede, men finner liksom ingen vei rett bort dit, fordi det er bygninger i veien.

Lenke til kommentar

No spiller eg can you spell girl. Alle har S.K. har brukt trippel heelflip og trippel heelflip 360.

Klarer fint 540 på den plassen når eg ikke spiller S.K.A.T.E, men e umulig mens eg spiller det. Og når eg først har prøvd en gang som har endt med 360 tørr eg ikke prøve igjen i frykt for å få repeted. SÅ, hvilke triks bør eg bruke no? Klarer ikke trippel kickflip der (ikke spør meg koffor)

Lenke til kommentar

Vetsje. E ikke bare eg som klarer heelflip der men ikke kickflip

 

EDIT 1. No har eg to og de tre bokstaver. Fant ut at d bare e til å gjøre noen triks helt til trippel heelflip e vekke fra listen over triks som e tatt. Også ta det om igjen.

Faen så eg svetter på hendene :p

 

Edit 2: faen! :wallbash:

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar
Prøv dette ut hvis du står fast på "Can you spell GIRL"...

 

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...65&tstart=0

Hvor skal du sette rekkverket? Har prøvd å sette det med ørsmå variasjoner 10 ganger nå, men det dukker aldri opp når jeg starter challengen.

Har du brukt riktig rekkverk? Det står i guiden at man bør gå et sted for å hente rekkverket (altså ikke bruke den som er like ved).

 

(btw har ikke prøvd ut enda selv)

Lenke til kommentar
Prøv dette ut hvis du står fast på "Can you spell GIRL"...

 

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...65&tstart=0

Hvor skal du sette rekkverket? Har prøvd å sette det med ørsmå variasjoner 10 ganger nå, men det dukker aldri opp når jeg starter challengen.

 

Jeg prøvde alle 3 rekkverkene rundt i området der før jeg skjønte at det var den som lå over ende heeelt oppe ved det store hullet, og den settes bare rett foran bordet fra challengen (bordet må kanskje spawnes til challenge-posisjon først, jeg måtte), det er det bordet som står intil veggen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...