Gå til innhold

Elias Operation Lugnvik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sitter her med nevøen min og spiller Elias. Han syntes det er kjempegøy, mens jeg blir mer og mer irritert over at vi ikke kommer videre. Vi er på oppdrag to hvor vi skal kappkjøre med Kruse Knallkul. Vi har førsteplassen og har knust Kruse med rundt åtte sekunder. Allikevel skal det rablende gale skipet kappkjøre og kappkjøre og vi kommer oss ikke videre for å redde Sjarke.

Er det noen som vet hva vi skal gjøre for å komme oss videre? All hjelp tas imot med julehilsner og takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Sitter her med nevøen min og spiller Elias. Han syntes det er kjempegøy, mens jeg blir mer og mer irritert over at vi ikke kommer videre. Vi er på oppdrag to hvor vi skal kappkjøre med Kruse Knallkul. Vi har førsteplassen og har knust Kruse med rundt åtte sekunder. Allikevel skal det rablende gale skipet kappkjøre og kappkjøre og vi kommer oss ikke videre for å redde Sjarke.

Er det noen som vet hva vi skal gjøre for å komme oss videre? All hjelp tas imot med julehilsner og takk

Må da være noen som er tøff nok til å inrømme at de spiller Elias her.

Skrevet

Jeg har spilt Elias sammen med min lillesøster på 6 år. har dog ikke spilt mye, så vet ikke stort om spillet. Det jeg har fått med meg er at spillet er bygd opp av oppdrag som du finner mens du kjører rundt, så dere kan vel starte med å kjøre rundt å se etter utropstegn over båtene?

Skrevet
Jeg har spilt Elias sammen med min lillesøster på 6 år. har dog ikke spilt mye, så vet ikke stort om spillet. Det jeg har fått med meg er at spillet er bygd opp av oppdrag som du finner mens du kjører rundt, så dere kan vel starte med å kjøre rundt å se etter utropstegn over båtene?

Takk for svar Bjohansen.

Jeg har vært i Sjuavika, labyrintøya og ellers alle øyer som eksisterer på kartet. Jeg fant en pdf medfølgende spillet hvor det står at Sjarke skal gjemme seg i Labyrintøya.. Men den gang ei. Med mindre han ligget langt oppå land hvor jeg ikke kan se han. Så er han ikke ved labyrintøya.

Har prøvd å lete etter en distributør av spillet. Men inget finnes, ser dårlig ut med muligheter for patcher i fremtiden?! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...