Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kuleste av alle er jo selvfølgelig Venonat! Desverre useless. Fant meg forresten en Relaxed Slowpoke. Det var nært nok.

 

Er det forskjell på om de er relaxed, hasty, scared, osv??

 

Det forandrer på statsene.

http://www.smogon.com/dp/natures/

 

Min jakt og opptrening av Slowpoke har ført til at jeg ikke har tatt gym nr. 2 enda og har 5 timer played. Togepi-egget klekte i Slowpoke Well, lol.

 

Jeg har 6 timer played og har ikke funnet gym nr 1 ennå... :blush:

Lenke til kommentar

Man er vel litt vel desperat dersom man bruker fem timer på å lete etter en riktig Slowpoke så tidlig i spillet.

 

altså.

 

bare fordi du liker å skynde deg som faen med spillet, betyr det ikke at alle andre liker det og? Jeg greier å ta ligaen like fort som deg, men jeg ser da ikke poenget? skal man ikke kose seg med spillet? og tusle rundt og bygge opp ett strøkent team, og kose seg er da mye morsommere.

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

Vil tro det der er som det var i de originale spillene. Altså, om du spiller HG så får du Ho-oh tidligere i spillet enn Lugia, men når du skal fange Lugia er den da på et mye høyere nivå enn det Ho-oh er. Spiller du SS vil du kunne fange dem i motsatt rekkefølge, og da vil Ho-oh kunne fanges på et høyere nivå. Så ja, hvis det er slik jeg tror, så kan du fange begge i både HG og SS.

Lenke til kommentar

tror jeg har rundt 11 timer nå, og skal starte på radio tower. etter det blir det å utforske hele whirl islands, før jeg drar til sistegym. jeg visste ikke at crobat var så sterk, zubat og golbat suger jo. da skal jeg i hvertfall ha en crobat på neste gjennomspilling.

 

thecrow77: 6 timer og ennå ikke funnet 1. gym? lol

 

ArilC: hva går IV/EV-trening ut på, egentlig?

Lenke til kommentar

Rekorden min på Crystal er 11 timer, men alt har gått mye tregere etter at jeg ble introdusert til natures :p

 

thecrow; Hvilken level er pokémonene dine i da?

 

De jeg har til nå:

 

Totodile lvl 13 (den jeg startet med)

Pidgey lvl 8

Metapod lvl 7

Spinarak lvl 5

Rattata lvl 5

Hoothoot lvl 5

Caterpie lvl 4

Sentretl vl 4

 

Ting har tatt tid, men dette er det første Pokemon-spillet jeg har, og jeg liker å ta meg tid til å gjøre morsomme ting. Når jeg finner en ny pokemon ute i skogen sloss jeg helt til jeg får tak i den, og prøver deretter å la en kjempe en stund for å se om den er noe tess. Og selvsagt har jeg tenkt å få så mange pokemons som overholdet mulig og trene hele gjengen. :) Dessuten gir jeg navn til alle pokemon'ene, og det kan ta tid å finne bra navn etterhvert. Har tenkt å basere en hel gruppe på superheltene fra DC, men navnet må passe med pokemon'en. Rattata kaller jeg Ratgirl, og var nært å kalle Hoothoot for Hawkgirl. Men med et sånt navn passet Hooters bedre. :p

 

(trivia: Hooters er en kjent strippeklubb, om dere ikke visste det.) :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...