Gå til innhold

Amerikansk nazi-par ga ungen navnet 'Adolf Hitler'


Anbefalte innlegg

men så vit som jeg har skumlest noen sider gikk vel disse typene konk og antar at denne gruppen er spillet(?)

De lever i beste velgående! De går sjelden "konk". De opprettholder sin status og posisjon ved blandt annet og selge og distribuere våpen og narkotika. De utfører også en rekke bestillingsmord. De sammarbeider nå med blandt annet Aryan Brotherhood, Nazi Lowriders og White Aryan Resistance disse er alle nazistisike grupperinger i Amerika, både utenfor og innenfor fengselsvesenet.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, da innrømmer jeg at jeg tok feil angående at de var konk, jeg brukte også feil ord som martyr, skulle heller ha sagt tyrann.

 

men jeg stiller meg litt skeptisk at de er 100% nazister siden de selv har innrømt at de ikke bryr seg om andre folk med andre nasjonaliteter kommer i selskapet til sin sønn. så kanskje de er litt nazistisk eller ikke, who know?

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Jeg personlig ser en rekke punkter som støtter opp påstanden om at foreldrene er nynazister.

 

- Benekter Holocaust.

- Mot blanding av raser.

- Hakekors overalt i hjemmet. Også som tattovering.

- Nazist-effekter.

- Generell stolthet over nazismen og slektinger som var nazister.

- Sist, men ikke minst: Navnene til barna.

 

Om ikke dette er klassiske tegn på en god, gammal nynazist så vet ikke jeg.

 

Og jeg er skeptisk til hva de mener med "flerkulturell" bursdag. Personlig tror jeg den blir Blenda-hvit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Selv navnet Adolf er negativt lada... Det heter assosiasjoner. Du kobler to ting sammen etter gjentatte erfaringer.

Kan eg skrive under på, heiter sjølv Adolf til mellomnamn og det finst ein og annan idiot som kjem med den overraskande koplinga "Adolf ...... Hitler!" når dei ser det fulle namnet mitt. Er liksom greitt om dei er sånn mindre enn 14, men når dei er eldre bør dei have litt meir vett og folkeskikk.

 

Kontaktlæraren min trudde ei stund ikkje på at eg het Adolf til mellomnamn. Ho som vaksen bør vite betre ...

 

Eg tinga ein t-skjorte frå Nuclear Blast sin nettstad og oppgav sjølvsagt fullt namn, og på lappen inni som fortalte at det var fint eg valte nettbutikken deira etc. så stod det med handskrift "Hello Adolf! :)". Fann ut at dei sendte frå Austerriket så er kanskje litt rart for dei :p

Lenke til kommentar

beklager khalif_of_kalif, gikk inn på vg får å rette på det jeg skrev, her er i alle fall hva vg har skrevet.

 

 

Foreldrene til Adolf Hitler nekter imidlertid at sønnen oppdras i navnefarens ånd, og viser til at det i forbindelse med sønnens bursdag ble arrangert barneselskap med en flerkulturell gjesteliste.

 

La oss si han vokser opp med og henger med svarte folk. Det går fint, det bryr jeg meg egentlig ikke om. Det er hans valg, sier han.

 

 

av jeg leser her så står det ikke at faren og moren er nazister, så send meg linken der en eller annen nettavis sier de er det

Lenke til kommentar

http://www.nydailynews.com/news/us_world/2...y_with_naz.html

 

Hva forventer du? At de skal stille opp i avisa der samtlige i familien sitter godt plassert i sofaen. Far med sideskill og bart, mens ungene er kledd i Hitlerjügend-uniform? Hadde det vært nok bevis for deg, eller må du ha det svart på hvitt fra faren: "Jeg er nazist"?

 

At det ene barnet også blir kalt "Aryan Nation", tilsier at de setter en rase betydelig høyere enn andre. Det bør du forstå.

 

Og en flerkulturell gjesteliste, hva legger han i det? At gjester fra Australia, New Zealand, Tyskland, Russland og andre Europeiske land kommer? Det er nemlig det jeg tror. Og at han ikke bryr seg om hvis sønnen henger med svarte, det tror jeg han er rimelig sikker på at sønnen ikke kommer til, spesielt med de foreldrene han har ...

Endret av khalif_of_kalif
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

To punkter...

1: Flerkulturelle

Selv om man ser på andre som underdanige og mindre enn seg selv, trenger man ikke å hate dem eller nekte å omgåes dem.

De fleste bryr seg ikke om de er sammen med psykisk utvikligshemmede, dersom de er oppegående.

Men at de kan omgåes andre fra andre kulturer betyr ikke at de IKKE er rasister og/eller nazister.

 

2: Solkorset

Solkorset?

Helt greit.

Men nå er det ikke solkorset nazistene brukte -- og det er ikke solkorset disse folka har over alt i huset sitt.

 

Se her for symbolreferansene:

Soltegn og lignende: http://www.symbols.com/encyclopedia/15/index.html

Nazistisk hakekors: http://www.symbols.com/encyclopedia/34/3413.html

Altså er det nazist-symboler de har i huset og på bilen, ikke solkors.

 

Nazistene var de første og eneste som brukte det skrå hakekorset som symbol -- selv om en speilvendt variant ble brukt i japan.

 

Og... det skrå hakekorset er i dag symbolet for nazisme -- selv om korset i alle andre vinkler og retninger og former IKKE er nazistisk.

 

Foreldrene til barna har nazi-symboler -- ikke solkors.

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...