Gå til innhold

Amerikansk nazi-par ga ungen navnet 'Adolf Hitler'


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kaller ikke ungen din Adolf Hitler fordi du liker navnet. Enten så er de helt historieløse eller så kobler de ikke navnet Adolf Hitler til noen negative konnotasjoner og dermed ikke har noe problemer med det (les: de har ikke problemer med Adolf Hitler eller hva mannen stod for).

 

Og når den andre ungen får navnet Aryan Nation, skal du være rimelig blind for å ikke se hva foreldrene forfekter.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Du kaller ikke ungen din Adolf Hitler fordi du liker navnet. Enten så er de helt historieløse eller så kobler de ikke navnet Adolf Hitler til noen negative konnotasjoner og dermed ikke har noe problemer med det (les: de har ikke problemer med Adolf Hitler eller hva mannen stod for)..

På meg virket de som ganske enkle mennesker. Faren var oppslukt angående tysk krigs kultur og mente dette navnet var passende. Han gjorde sammenligninger og mente da ingen andre hadde dette navnet ville hans sønn føle seg spesiell og dermed beæret. At de er kunnskapsløse og naive er ubestridelig, men at de er så onde som noen her forfekter er ikke like ubestridelig.

Lenke til kommentar

Mannen vet jo akkurat hva han holder på med, at han er kunnskapsløs, rasistisk idiot er det ingen tvil om.

 

Aryan Nation er ett "passende" navn for en som du kaller oppslukt i tysk krigskultur? Aryan nation har allt med mannen som sønnen fikk navnet til. Det er ideologien man forfekter og forherligere når man oppkaller barna slik.

 

Beæret av å hete Adolf Hitler og Aryan nation? For en nazist så er det nok svært æresfullt, ikke for noen andre.

Lenke til kommentar

Ja, overraskende nok så er nazister opphengt i nazikultur.

 

Hvem kaller guttungen nazist? Nå vrir du bare på kommentarene Robert, det er selvfølgelig foreldrene som har gitt disse barna navnene og som liker å tenke på at de er i slekt med nazister som er nazistene.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke sendt min sønn på bursdagsselskap eller andre ting hjem til foreldre som kaller sønnen sin Adolf Hitler. Det er sykt.

Han kommer til å få en jævlig oppvekst og kommer til å bytte navn så snart han kan. Med mindre foreldrene har påvirket han til å sympatisere med nazismen. Det kan ikke være tvil, du er nazi når du kaller sønnen din dette, alternativt ekstremt evneveik.

 

Utrolig at det ble godkjent. Massiv barnemishandling.

Lenke til kommentar
Nei, nei tysk krigskultur ;) Jeg mener bare det er viktig og ikke trekker forhastede konklusjoner i denne saken.

 

Adolf Hitler og ARYAN NATION er tysk krigskultur som burde forherliges? Mannen sier at han ikke vil se raseblanding og han er stolt over å være i slekt med nazister.

 

Konklusjonen er latterlig åpenbar.

Lenke til kommentar

Du mener bortsett fra at han kalte dattera "Aryan Nation" og sønnen Adolf Hitler. Hvorfor tror du det gjør de spesielle?

 

Altså, jeg skjønner at du har litt problemer med å se intensjonene her, du er jo tross alt skeptisk til Obama på grunnlag av at han ikke er hvit. Men det er jo bare å innrømme det åpenbare her. To rasister som har gjort livet veldig surt for barna sine.

Lenke til kommentar

Dy kan jo ta en titt her på noen familiebilder fra Fam Cambell, roberteh.

 

http://photos.lehighvalleylive.com/gallery...tler%20Campbell

 

Edit:

 

Så skal vi huske på at Aryan Nations, som den ene datteren er oppkalt etter, ikke har noe med tysk krigshistorie å gjøre. De er en nynazistisk gruppe som ble opprettet på 70-tallet, og er i likhet med våre egne ultranasjonalistiske nynazistiske organisasjoner en gjeng voldelige rasister.

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar

Skal vi se:

 

Raser skal ikke blandes, ungene heter Adolf Hitler og Aryan Nation, han dekorerer rommene med swaztikaer og er, som nevnt, stolt av å ha en nazist i slekta.

 

Disse "bisarre ytringene" er gjennomført ignorant nazistisk oppgulp.

 

Men hvorvidt det burde være lovlig? Ærlig talt burde en institusjon alà barnevernet inn og ta ungene fra disse menneskene. Da jeg stiller stor skepsis til deres kapasitet som foreldre.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...