Gå til innhold

Du er ikke lei Iphone


Anbefalte innlegg

Nope, er ikke lei Iphone.. det er riktignok litt kjipt å ikke ha blåtann og mms, men det kan jeg overleve med. Masse gøyale spill og ikke minst dette:

før hadde jeg en SE K600i og Ipod Mini. når jeg gikk til skolen hadde jeg en i hver lomme på buksa, men jeg måtte ha nøklene mine i en lomme også, så de ble fryktelig ripete. det slipper jeg nå! og selv om det kanskje ikke høres så viktig ut, er det faktisk ganske chill :p

 

 

Har ipod touch, og er ikke lei... (det blir jo nesten det samme som iphone), PS. Bruker nesten aldri mobilen, bare meldinger og ringe)

 

ehm, brukes telefonen til så veldig mye mer da? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifjor så byttet jeg mobil ca. hver 3 mnd. I Juni i år kjøpte jeg en iPhone 1 gen. Den har jeg enda. Og det er faktisk en ny rekord for meg! Og nei, jeg er ikke lei den enda. Mye pga. AppStore ;)

 

De som klager er gjerne de som ikke får/kan kjøpe en iPhone. Misunnelse er en uting. Typisk nordmenn.

Lenke til kommentar
De som klager er gjerne de som ikke får/kan kjøpe en iPhone. Misunnelse er en uting. Typisk nordmenn.

 

For å sitere ordtaket; "Man skal ikke ta alle over en kam".

 

Jeg hadde tenkt meg en iphone, men den hadde en del mangler, samt at kameraet var dårligere enn på den jeg hadde. Teknisk sett var innholdet gammelt, dvs. det man finner på eldre modeller, og jeg ville ikke kjøpe noe som var dårligere spesifikasjonsmessig enn det jeg hadde.

En forresten kjent person her inne beskrev iphonen slik: "gammelt innhold som var pakket inn i gullpapir".

Dermed bar retningen mot SE Xperia X1. Og nå gleder jeg meg til Nokia N97 :)

Endret av unison
Lenke til kommentar

Er difinitvt lei iPhone. Satt ved siden av en tufs på flyet for noen uker siden som ga blaffen i å slå av sin iPhone under takeoff etter minst to oppfordringer fra kabinpersonalet, han så på film. Oppi lufta etter takeoff begynte han å krangle med flyvertinna. For en idiot!

Lenke til kommentar

Da har du nok ikke fulgt med i timen er jeg redd. Det er fullt mulig ved hjelp av en knapp å slå av telefon og wifi funksjonalitet. Ved å gjøre dette kan en iPhone ikke utgjøre noen fare for resten av passasjerene/besetningen. Brukte selv min iPhone på fly på vei mot Kypros. Da var 1.1.4 installert og jeg koste meg tonnevis med å lese Conan-Bøkene av Robert E. Howard, spille og surfe på melpontias gratis wifi (hotellnavnet). Agia Napa er najs :) Nå koser jeg meg derimot mer med høykvalitetsspill fra utviklere verden over til dingsen min som er flittig i bruk hver eneste dag.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ting jeg er mest lei:

 

1: iphone

2: folk med dyre digre kladder som htc touch fakeHD som mener at mobilen deres "pwner iphone" fordi den har mer tekniske finesser.

 

iphone er teknisk dårlig, brukermessig overlegen. pjattet til nokia, htc etc er stikk motsatt. kan ikke sammenliknes

Lenke til kommentar
Da har du nok ikke fulgt med i timen er jeg redd. Det er fullt mulig ved hjelp av en knapp å slå av telefon og wifi funksjonalitet. Ved å gjøre dette kan en iPhone ikke utgjøre noen fare for resten av passasjerene/besetningen. Brukte selv min iPhone på fly på vei mot Kypros. Da var 1.1.4 installert og jeg koste meg tonnevis med å lese Conan-Bøkene av Robert E. Howard, spille og surfe på melpontias gratis wifi (hotellnavnet). Agia Napa er najs :) Nå koser jeg meg derimot mer med høykvalitetsspill fra utviklere verden over til dingsen min som er flittig i bruk hver eneste dag.

Det er jo bare å sette hvilken som helst telefon i flymodus, kabinpersonalet opplyser om dette, men under avgang og landing skal alt elektronisk utstyr være av, om det så er en gameboy. Har aldri sett noen som ikke har respektert dette, bortsett fra han tufsen. Forglemmelse er en ting, men å gi fullstendig blaffen... etter minst to oppfordringer, personlige sådanne.

Lenke til kommentar
Du får komme med andre kilder da..

Privat personer på QXL og Finn.no gjelder ikke.

 

Netcom

 

For en Iphone 3G 16gb, frikjøpt om du ønsker en uten binding = 5089,-

 

Men den er fremdeles operatørlåst. Det er fremdeles bare Netcom abonnemang som kan brukes selv om du har brutt bindingtiden på det abonnemanget du kjøpte med mobilen.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Da har du nok ikke fulgt med i timen er jeg redd. Det er fullt mulig ved hjelp av en knapp å slå av telefon og wifi funksjonalitet. Ved å gjøre dette kan en iPhone ikke utgjøre noen fare for resten av passasjerene/besetningen.

 

Da har heller ikke du fulgt med i timen, fordi han spesifiserte at personen brukte iPhonen under take-off, da skal all elektronikk være helt avslått! Ergo er jeg enig med sgiga i at fyren var en tufs.

 

Edit: Og mens jeg knotet til svaret mitt har sgiga allerede påpekt hvorfor fyren var en tufs. :)

 

Men den er fremdeles operatørlåst. Det er fremdeles bare Netcom abonnemang som kan brukes selv om du har brutt bindingtiden på det abonnemanget du kjøpte med mobilen.

 

Helt feil, den er ikke operatørlåst lenger når du har brutt bindingstiden på abonnemenetet til Netcom!

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
Men den er fremdeles operatørlåst. Det er fremdeles bare Netcom abonnemang som kan brukes selv om du har brutt bindingtiden på det abonnemanget du kjøpte med mobilen.

 

Helt feil, den er ikke operatørlåst lenger når du har brutt bindingstiden på abonnemenetet til Netcom!

 

Min iPhone med brutt binding godtar ikke SIM kort fra Telenor og Tele 2

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...