Gå til innhold

Du er ikke lei Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har iPhone men jeg er drittlei alt pratet om den. Den er ikke så fantastisk. Det var den store skjermen og 16 GB minne som jeg falt for.

 

Av alt hypet er kanskje disse programmene som irriterer meg mest. Noe er veldig bra, men det aller meste er veldig veldig dårlig. Sog en skremmende ting da. Synes det setter et godt bilde på app store:

 

av topplista av de programmene folk betaler for er: iFart og iBeer

 

Siden det var kritikk så kan jeg avslutte med at Orb og Simplify er veldig bra, så det er gullkorn i møkka

Lenke til kommentar

Beklager å måtte meddele at JA JEG ER DRIT LEI IPHONE!

 

Har dere virkelig ikke noe bedre å skrive om? Er det virkelig så jævla lite nytt i mobilriket at dere må gulpe opp agurknytt?

 

Greit nok at iPhone har blitt en de facto mobil å måle opp med, men det er da meg rivende likegylding om netcom begynner å gå tom eller ikke...

 

Som de sier i gamer verden: FFS!

Lenke til kommentar
Netcom

 

For en Iphone 3G 16gb, frikjøpt om du ønsker en uten binding = 5089,-

 

Link direkte og prøv igjen ;) , du får ikke opp noe fra NetCom sine sider for Apple med "Uten NetCom abonnement". Nærmeste blir med nedbetaling "Minste totalpris: 7087,-"

 

Sjekk nederst i denne linken.

Der ser du bruddgebyrene for de forskjellige abonnement Netcom har.

 

Prisene på Iphone fra Netcom er i denne linken.

Lenke til kommentar
Du kan fortsatt ikke kjøpe en Iphone direkte uten abonnement fra NetCom uten å gå gjennom opplåsningssuppa til Netcom. Det er det jeg vil frem til. Mann i gata som har lite peiling på dette, tenker ikke så langt.

 

Den samme mannen går ikke på prisguiden heller;)

Er vel ganske klart for de som vil ha Iphone at Netcom er med i bildet på et eller annet vis etter all oppmerksomheten det fikk i sommer/høst.

 

Uansett, det er ikke end of story at Iphone uten binding koster over 7000,- ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...